Geen libido meer..

Algemeen

Moderator: Moderators

Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Geen libido meer..

Bericht door Jaimee »

Voor dit alles had ik niet echt een hoog libido maar sinds ik Androcur gebruik is het eigenlijk helemaal verdwenen.. Ik heb al 3 jaar geen seks meer gehad en het gekke is dat ik het absoluut niet mis.. (In tegendeel..)

Herkennen mensen dit?

xxx
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jipp :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Calin schreef: Voor dit alles had ik niet echt een hoog libido maar sinds ik Androcur gebruik is het eigenlijk helemaal verdwenen
Ja. dat herkenik helemaal. Ook bij mij wasw het om te huilen, maar sinds de andro is ook dat helemaal weg. Voel me er heerlijk bij.
Cyn.
Jaimee
Eredivisie
Berichten: 620
Lid geworden op: vr dec 24, 2004 21:56
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jaimee »

Cynthia schreef: Ja. dat herkenik helemaal. Ook bij mij wasw het om te huilen, maar sinds de andro is ook dat helemaal weg. Voel me er heerlijk bij.
Eigenlijk wel apart; seks lijkt zo'n grote rol te spelen in onze maatschappij en wij (om alle t/g mensen maar even over 1 kam te scheren(!) :oops: ) staan hier toch buiten... (of boven; het is maar hoe je het bekijkt..) Vrienden van mij kunnen zich niet voorstellen dat ik al 3 jaar geen seks heb gehad...
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

je schreef :
Eigenlijk wel apart; seks lijkt zo'n grote rol te spelen in onze maatschappij en wij (om alle t/g mensen maar even over 1 kam te scheren(!) ) staan hier toch buiten... (of boven; het is maar hoe je het bekijkt..) Vrienden van mij kunnen zich niet voorstellen dat ik al 3 jaar geen seks heb gehad...
Maar wat vind je daar zelf van dan ? Ikke vind sex zeker niet het belangrijkste maar wel degelijk erg belangrijk, de genegenheid, de passie, het vuur, de romantiek etc etc etc. Ben benieuwd naar jou visie hierover ?

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Gebruikersavatar
Willeke T
ff weer wat posten
Berichten: 45
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 2:41

Bericht door Willeke T »

Calin schreef:Eigenlijk wel apart; seks lijkt zo'n grote rol te spelen in onze maatschappij en wij (om alle t/g mensen maar even over 1 kam te scheren(!) :oops: ) staan hier toch buiten...
Dat gevoel herken ik Calin.
Misschien komt het doordat je zelf zo bezig bent het het ontdekken van wat je
zelf nu eigenlijk bent, dat je niet zoveel tijd hebt voor de dingen waar anderen zich
wel vaak mee bezig lijken te houden.
Voor mij heb ik het gevoel dat seks niet belangrijk is zolang ik vind dat ik niet
lekker in m'n vel zit.
Misschien het idee van 'als het niet kan zoals je zou willen, dan maar helemaal niet'.

Groetjes,
Willeke
Laatst gewijzigd door Willeke T op do dec 30, 2004 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
"Climb every mountain, search every stream,
follow every byway, till you find your dream" ~ Reverend Mother (The Sound of Music, 1965)
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ja zonder gedreven door het testo-molekuul is het wel vele malen spannender en leuker, echt wel! Ik mis niks, voor mij heeft zich tot nu toe alleen maar alles verbetert en Libido, nou met de goeie naast me dus geen gebrek ervan :wink:

Laat dus hopen voor later 8) als ik me eindelijk kompleet mag voelen :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Joanne
ForumDiva 2000
Berichten: 2380
Lid geworden op: di jun 19, 2001 2:00
Locatie: Flevoland

Bericht door Joanne »

Als je na een SRS weer van de Andro afgaat komt ook dat Libido weer terug maar in behoorlijk verminderde mate. Beter te verhapstukken in ieder geval.
An
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: wo dec 29, 2004 19:08

Bericht door An »

Apart is dat je penis steeds meer begint te lijken op hoe het vroeger was.
Een kleine jongen plasser, het hangt er en dit is het.
Nee, fut zit er niet meer in....

greetz,

Anouk
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi Anouk
Nee, fut zit er niet meer in....
Laat dat nou net mijn bedoeling geweest zijn :lol:

Maar wat was er nou mis met Kapitein Haak?
Cyn.
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Interessant dat jullie je allemaal zo goed voelen met het lagere libido. Voor mij is het verlaagde libido juist een van de redenen waarom ik niet aan de androcur zou willen beginnen! Ik zou het alleen maar heel zonde vinden om een lager libido te krijgen.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Cynthia schreef:Maar wat was er nou mis met Kapitein Haak?
Het was te flauw?
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

marloes20tv schreef:Voor mij is het verlaagde libido juist een van de redenen waarom ik niet aan de androcur zou willen beginnen! Ik zou het alleen maar heel zonde vinden om een lager libido te krijgen.
Marloes,

daarom zijn wij TS en ben jij TV. Dat is nl. een van de kenmerkende verschillen.
Cyn.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Cynthia schreef:
marloes20tv schreef:Voor mij is het verlaagde libido juist een van de redenen waarom ik niet aan de androcur zou willen beginnen! Ik zou het alleen maar heel zonde vinden om een lager libido te krijgen.
Marloes,

daarom zijn wij TS en ben jij TV. Dat is nl. een van de kenmerkende verschillen.
<sarcasme>
Hoort deze thread dan niet thuis in het TS forum?
</sarcasme>
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
An
is nieuw hier
Berichten: 7
Lid geworden op: wo dec 29, 2004 19:08

Bericht door An »

Cynthia schreef:Hoi Anouk
Nee, fut zit er niet meer in....
Laat dat nou net mijn bedoeling geweest zijn :lol:

Maar wat was er nou mis met Kapitein Haak?
Haak is volgens mij op wintervakantie. Ik probeerde er op inte loggen maar helaas pindakaas
Dan maar een nieuwe.
Trouwens die snor van Haak is nou juist wat ik niet wil.
Epileer me suf, en dan dit :wink:

Anouk
x
Plaats reactie