Met en zonder makeup
Moderator: Moderators
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Tip van Jip: links is dus de hand waar je duim rechts zit ...
Klopt trouwens niet eens helemaal want anatomisch gezien staat de hand met de handpalm naar de buikzijde gedraaid. En zit de duim aan de linkerhand dus links.
Kortom: aan deze tip heb je eigenlijk niets dus
Klopt trouwens niet eens helemaal want anatomisch gezien staat de hand met de handpalm naar de buikzijde gedraaid. En zit de duim aan de linkerhand dus links.
Kortom: aan deze tip heb je eigenlijk niets dus
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik sluit me bij Leontine aan, de gezichten zonder make-up zijn stukken mooier dan de wandelende schilderijtjes rechts.
Make-up moet een toegevoegde waarde hebben. Indien make-up in overdaad wordt aangebracht zorgt het voor een eigen gezicht ongelijk aan het gezicht van de draagster. Die overdaad maakt het er vaak niet mooier op.
Make-up moet een toegevoegde waarde hebben. Indien make-up in overdaad wordt aangebracht zorgt het voor een eigen gezicht ongelijk aan het gezicht van de draagster. Die overdaad maakt het er vaak niet mooier op.
liefs, Josette
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Is bij mij ook zo'n erg verschil, jullie menen toch niet dat ik dagelijk zo eruit zie dan op mijn avatar, nee hoor, daar zat vlink wat werk aan, ook nog us bedankt aan diegene hier op de site die de foto ook nog heeft bewerkt met de nieuwste snufjes door hulp van een modern fotobewerkingsprogramma
xmarax
xmarax
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Renate den Heijer
- dagelijks aanwezig
Ik vind het wel een beetje zielig voor Christina Applegate; volgens mij is ze net keihard aan het basketballen geweest of aan het joggen en dan ziet volgens mij niemand er echt appetijtelijk uit toch?
En voor de rest vind ik iedereen er op de foto's op zich wel beter uitzien met make-up behalve Pamela Anderson want ik vind haar make-up over-done...
En voor de rest vind ik iedereen er op de foto's op zich wel beter uitzien met make-up behalve Pamela Anderson want ik vind haar make-up over-done...
Dit zijn allemaal foto's bewust genomen op een 'ongelukkig' moment, is een oud roddelblad truukje om aan te geven hoe slecht het wel niet met iemand gaat. Zo was er pas ook een van Beatrix waarop ze wel een demon leek.
Over het algemeen zien deze dames er, ook zonder make-up i.i.g. stukken beter dan de meesten van ons *met* make-up
Over het algemeen zien deze dames er, ook zonder make-up i.i.g. stukken beter dan de meesten van ons *met* make-up
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.