Hoi Josette,
nou......daar snij je mijn ultieme nachtmerrie aan. Ik ben een transgender, en leef inmiddels al 14 jaar 24/7 als passabele vrouw, en weet helaas maar al te goed van de hoed en de rand waar het mannen betreft die op TS/TG/TV vallen. Dat is dus niet omdat ze hetero zijn in de conventionele zin, ook al beweren ze met klem van wel (en die types zijn het meest verdacht
; een rasechte, overtuigde, 100% hetero man moet namelijk niets hebben van een TS, laat staan een pre op. De man in kwestie is in de regel bi, al dan niet in diepe ontkenning (ze is een ts/tg, dus val ik op een vrouw, en ben ik dus helemaaaal niet bi).
Bisexualiteit bij mannen gaat niet alleen heel erg vaak gepaard met schuld en schaamtegevoel, ze hebben niet voor niets vrijwel altijd een geboren vrouw als partner, en nu komt het: het gaat ook heel vaak gepaard met extra bijverschijnselen, zoals SM, en jawel, TV neigingen, soms TS neigingen of castratie angsten/ fantasieen of een combinatie daarvan.
Waarom zou een dergelijke man een levende nachtmerrie voor mij zijn? Om het volgende........als zo'n man op mij als TG valt, dan gaat het in de regel niet om het feit dat ik zo'n leuke meid/TG ben, nee, de beste man projecteert zijn TV/TS neigingen/wensen/fantasieen op mij.....en het allerlaatste wat ik wil is als levend(e) projectiescherm/fetisj/aankleedpop fungeren in een relatie.
Daarbij val ik uitsluitend en alleen op (gewone) mannen, en ook al zou het Brad Pitt zijn; als ie zich -bij tijd en wijle- Brenda Pitt noemt, en een leuk jurkje aan wil dan hoef ik al niet meer, sterker nog: ik knap zodanig af, dat ik het contact zou verbreken, ook al beweert een dergelijke TV man 'heus wel een echte man te kunnen zijn', ik word op slag totaal frigide, en blijf dat ook. De afschuw dat ik met een pseudo/crypto vrouw/tv/ts/tg te maken heb, en ik uitsluitend en alleen op mannen val nog even buiten beschouwing gelaten.
Mannen die om wat voor reden dan ook op TS/TV/TG vallen; het komt oneindig veel meer voor dan je zou denken of verwachten, en ik weet er alles van
Helaas ben ik na een paar ervaringen (jawel, de man in kwestie bleek TV, soms TS,en ik kwam er net op tijd achter *whew*) tov mannen die op TS/TV/TG vallen erg wantrouwig geworden; ik moet heeeeeeeel erg zeker weten dat ze zelf geen tv/ts/tg/sm/sub/domi neigingen hebben, en het duurt even voordat ik met een man in zee ga.
Als een man teveel aandacht aan de dag legt voor mijn kleding/ondergoed/schoeisel/make up aan de dag legt gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. Als een man laat blijken 'onderdanig/sub' te zijn, dan gaan de alarmbellen nog harder rinkelen, ik zou heel goed met een 'forced feminisation' type te maken kunnen hebben, en ik heb trouwens *niets* met SM/onderdanig/dominant/slaaf/meester, maar ik trek ze als TG wel heel aan, helaas.
Voor mij dus een gewone, mannelijke 100% bi man, die *absoluut geen* tv/ts/tg/sm/sub/slaaf/meester neigingen heeft.
Mag ik trouwens zo vrij zijn om op te merken dat je postje leest als een soort fantasie die je koestert? Schot voor open doel wellicht?
Groetjes Dahlia.