Mogen Derya en Saskia lid worden van dit forum?
Moderator: Moderators
Mogen Derya en Saskia lid worden van dit forum?
Er is een discussie gaande over het wel of niet lid worden van Saskia en Derya op dit forum. Er werd geopperd eens te polsen wat de meningen zijn hierover op dit forum dus bij deze neem ik de handschoen op en een polletje dan maar. By the way ik ken beide dames persoonlijk en kan voor ze instaan.
Re: Mogen Derya en Saskia lid worden van dit forum?
Ik ben bijna geneigd om je te volgen in optie 1, maar ben toch naar optie 2 gegaan. Niet direct ten nadele van Derya, maar ik ken haar verder niet en deze poll vraagt om het zelf vormen van een oordeel.Joanne schreef:Er is een discussie gaande over het wel of niet lid worden van Saskia en Derya op dit forum. Er werd geopperd eens te polsen wat de meningen zijn hierover op dit forum dus bij deze neem ik de handschoen op en een polletje dan maar. By the way ik ken beide dames persoonlijk en kan voor ze instaan.
- Chantal C.
- Forumdiva
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Chantal,
Jij hebt je pas in October 2003 aangemeld bij Travestie.org. Dit speelde zich af allemaal af in September 2003. Voor die tijd, was er nooit een motivatie gevraagd om lid te worden van het TS forum. Iedereen die zich aanmelde bij "Gebruikersgroep" voor het TS forum werd automatisch toegelaten. Hierover ontstond een discussie in het TS forum, aangewakkerd door Esther, Joca en nog een paar mensen, die verzochten ons om voortaan alleen mensen die voldeden aan een bepaalde profiel toe te laten, en het ledenlijst saneren van mensen die dat niet deden. Via een poll in het forum werd bij meerderheid van stemmen er hiertoe besloten.
Vervolgens hebben wij de 176 leden van het TS forum aangeschreven met het verzoek om te bevestigen dat ze lid wilde blijven en zichzelf te motiveren, zodat wij konden zien of ze aan het profiel voldeden. Natuurlijk waren er mensen die wij goed kenden, die alleen hoefde aan te geven dat ze lid waren, zoals een Joanne en een Esther en een Joca. Maar het was onbegonnen werk om van ons te verlangen dat wij het forum napluisden om te kijken wat iedereen al hadden geschreven en dat na te gaan, als wij de naam niet kenden. Derya had ook kort tevoren haar naam veranderd, dus als zodanig was de naam voor ons een onbekende naam. Mensen die niet reageerden, of die niet voldoende reageerden werden uitgeschreven. Daar hoorde ze bij.
Daarom vragen wij een motivatie aan, ook voor mensen die ooit lid waren en het niet meer zijn.
Lisa
Lisa
Jij hebt je pas in October 2003 aangemeld bij Travestie.org. Dit speelde zich af allemaal af in September 2003. Voor die tijd, was er nooit een motivatie gevraagd om lid te worden van het TS forum. Iedereen die zich aanmelde bij "Gebruikersgroep" voor het TS forum werd automatisch toegelaten. Hierover ontstond een discussie in het TS forum, aangewakkerd door Esther, Joca en nog een paar mensen, die verzochten ons om voortaan alleen mensen die voldeden aan een bepaalde profiel toe te laten, en het ledenlijst saneren van mensen die dat niet deden. Via een poll in het forum werd bij meerderheid van stemmen er hiertoe besloten.
Vervolgens hebben wij de 176 leden van het TS forum aangeschreven met het verzoek om te bevestigen dat ze lid wilde blijven en zichzelf te motiveren, zodat wij konden zien of ze aan het profiel voldeden. Natuurlijk waren er mensen die wij goed kenden, die alleen hoefde aan te geven dat ze lid waren, zoals een Joanne en een Esther en een Joca. Maar het was onbegonnen werk om van ons te verlangen dat wij het forum napluisden om te kijken wat iedereen al hadden geschreven en dat na te gaan, als wij de naam niet kenden. Derya had ook kort tevoren haar naam veranderd, dus als zodanig was de naam voor ons een onbekende naam. Mensen die niet reageerden, of die niet voldoende reageerden werden uitgeschreven. Daar hoorde ze bij.
Daarom vragen wij een motivatie aan, ook voor mensen die ooit lid waren en het niet meer zijn.
Lisa
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou, als ze meer dan een jaar nog geen lid zijn gewoorden, vind ik het nu goed geweest en geef ze maar toestemming, ik zal er niks tegen hebben
xmarax
xmarax
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Kijk dit snijdt hout. En het moge nu duidelijk zijn na deze discussies en zo dat er goed op gelet wordt dat dit stukje forum prima bewaakt wordt maar dat het soms wat kan duren voor er wat geregeld is. Maar dat krijg je als je met vrijwilligers werkt dus hoort er een beetje bij. Thanks voor de bijval dames.
- Forumwatch
- de baas van de dag