TV?
Moderator: Moderators
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
TV?
Zomaar evenl .... waar kijken we naar/waar gaat de voorkeur naar uit???
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Voor mij is het ook "geen van allen". Ik kijk Klokhuis en Jeugdjournaal met de kinderen en samen met mijn partner wel een film op tv of van de video. Oja, en Engelse detective-series, als het toevallig zo uitkomt.
<<groetjes
<<groetjes
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
- MarjoleinJ
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
ah jah.. was ik vergeten: Gilmore Girls is "my thing" zeg maar ... en ja.. met 'n kleine meid ontkom je niet aan Sesamstraat, Kabouter Plop enz
Verder doet TV (als in breedbeeld dan he ) me niet zo veel, ik dacht 'ns kijken of er nu ook meer voorkeur of de "vrouwelijkere" series is dan voor andere dingen.....
groetjes,
marjolein
Verder doet TV (als in breedbeeld dan he ) me niet zo veel, ik dacht 'ns kijken of er nu ook meer voorkeur of de "vrouwelijkere" series is dan voor andere dingen.....
groetjes,
marjolein
Is all that we see or seem
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Kijk veel WDR, loopt er altijd op de achtergrond, lekker wetenschappelijk informatief en politikal correct........
Verder kijk ik maar duitse TV, vind er niks aan de nederlandse, engelse zenders en wat er nog allemaal op het kabel zit, aan balen ben ik dat ze een duitse comerciële uit het soortiment hebben genomen, met name RTLtelevision, het beperkt mijn keuze, ik heb dan ook maar geen van allen aangekruist.....
Mara ♀
Verder kijk ik maar duitse TV, vind er niks aan de nederlandse, engelse zenders en wat er nog allemaal op het kabel zit, aan balen ben ik dat ze een duitse comerciële uit het soortiment hebben genomen, met name RTLtelevision, het beperkt mijn keuze, ik heb dan ook maar geen van allen aangekruist.....
Mara ♀
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
ATWT natuurlijk en voor de rest kan me de Nederlandse televisie gestolen worden.
Moet wel eerlijk bekennen dat sinds we een satelietschotel hebben, we veel naar de duitse zenders (rtl,rtl2,super rtl,kabel1, sat1 en nog veel meer) kijken.
Daar kunnen de Nederlandse omroepen nog iets van leren!!
Wilma.
Moet wel eerlijk bekennen dat sinds we een satelietschotel hebben, we veel naar de duitse zenders (rtl,rtl2,super rtl,kabel1, sat1 en nog veel meer) kijken.
Daar kunnen de Nederlandse omroepen nog iets van leren!!
Wilma.
Groetjes,
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity
Wilma aka FunnyHappyPiper aka Whocares aka Transcommunity