weer een stap

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

weer een stap

Bericht door Cynthia »

Hoi allemaal.

Vanmiddag had ik met de band een optreden op ons lokale amateur festival. Dat leek mij een leuke gelegenheid om mijn debuut als Cythia te maken op het podium. Dus vooraf de beqndleden ingeseind, met de zngeres nog afgestemd qua kledingkeuze, en vanmiddag lekker opgetut met de sax naar het theater toe.
Ik voelde ne totaal relaxed, had geen spanningen en stapte zo het theater binnen. Minpuntje was wel dat ik door sommige bandleden automatisch bij mijn oude naam genoemd werd. Maar dat zijn aanloopproblemen.
Naderhand lekker op het podium gespeelod, en ik heb me geen seconde druk gemaakt over hoe ik erui zou zien, en of het wel goed ging.
Achteraf kreeg ik van een paar bekenden compllimenten dat het er zo natuurlijk uitzag. Ik heb lekker staan spelen, en heb het gevoel dat ik weer een drempel heb genomen. Want je staat er toch en public heel herkenbaar te spelen. Maar dat interesseert me niet meer.
Kortom, een lekkere middag gehad en weer een stap verder.
Cyn.
Gebruikersavatar
Janiek
ForumFan
Berichten: 459
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 18:06
Locatie: Amsterdam

Re: weer een stap

Bericht door Janiek »

[quote="Cynthia"
Kortom, een lekkere middag gehad en weer een stap verder.[/quote]

Van harte proficiat!
"Wil je niet anders worden?"
"Ik-ik... 't hoeft niet," zei Anders. "Ik wil wel Anders blijven." - Paul Biegel
Gebruikersavatar
Adeline_
dagelijks aanwezig
Berichten: 136
Lid geworden op: ma okt 20, 2003 15:12
Locatie: Antwerpen

Bericht door Adeline_ »

Proficiat voor je stap die je gezet hebt,weer een drempel over hé. :D


Groetjes Adeline
Lach ni met een ander als jezelf niet in de spiegel van het leven durft kijken
Meikemeid
dagelijks aanwezig
Berichten: 181
Lid geworden op: di jun 10, 2003 23:21
Locatie: Ht gooi

Bericht door Meikemeid »

Gefeliciteerd Cynthia.. !! :) Kunnen we met ene jaartje of wat ook op North Sea Jazz verwachten ?? :D

(Wat heel jammer genoeg uit Den Haag is vertrokken en naar Rotterdam is gegaan..... :cry: )

Maar niet geweend hoor..want het is nu even feest ;) :P
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Gebruikersavatar
Denise
dagelijks aanwezig
Berichten: 134
Lid geworden op: ma aug 25, 2003 19:06
Locatie: Drenthe

Bericht door Denise »

Hee Cynthia ,

Eindelijk is het dan gebeurd ... een paar keer is er op de chat over gepraat ... leuk dat je nu de stap hebt gezet.

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Gebruikersavatar
PaulasBeauty
dagelijks aanwezig
Berichten: 92
Lid geworden op: di mar 08, 2005 20:35
Locatie: Julianadorp
Contacteer:

Re: weer een stap

Bericht door PaulasBeauty »

Cynthia schreef:Hoi allemaal.

Vanmiddag had ik met de band een optreden op ons lokale amateur festival. Dat leek mij een leuke gelegenheid om mijn debuut als Cythia te maken op het podium. Dus vooraf de beqndleden ingeseind, met de zngeres nog afgestemd qua kledingkeuze, en vanmiddag lekker opgetut met de sax naar het theater toe.
Ik voelde ne totaal relaxed, had geen spanningen en stapte zo het theater binnen. Minpuntje was wel dat ik door sommige bandleden automatisch bij mijn oude naam genoemd werd. Maar dat zijn aanloopproblemen.
Naderhand lekker op het podium gespeelod, en ik heb me geen seconde druk gemaakt over hoe ik erui zou zien, en of het wel goed ging.
Achteraf kreeg ik van een paar bekenden compllimenten dat het er zo natuurlijk uitzag. Ik heb lekker staan spelen, en heb het gevoel dat ik weer een drempel heb genomen. Want je staat er toch en public heel herkenbaar te spelen. Maar dat interesseert me niet meer.
Kortom, een lekkere middag gehad en weer een stap verder.
Hoi Cynthia,

Wat zal dat een geweldig gevoel zijn voor je weer een overwinning helemaal top.
En volgens mij Cynthia zag je er geweldig uit deze conclusie trek ik uit vanwege je foto hiernaast dus ik denk dat je daar echt geen zorgen voor hoeft te maken maar ik begrijp je wel om het toch zomaar even zo'n stap te doen.
En mag ik vragen in wat voor een band speel je wat voor soort muziek.
Mijn zoon speel ook in een band als basgitarist hun hadden een optreden voor talente jacht in Schagen en zijn tweede geworden ik was dus pas om drie uur thuis vannacht.
Het leuke van deze band is dat ze apart zijn en Dave de zanger is zo'n jonge een beetje gothic type opgemaakt aparte kleding je kent dat wel geweldig.
Groetjes,
Paula
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
Groetjes,
Paula
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Geweldig, Cyn, leuk!

En nu nog wachten totdat Candy Dulfer je vraagt om met haar een duet te spelen.

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Cynthia,

Gefeliciteerd!!!!

Groetjes,

Frederique
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Re: weer een stap

Bericht door Cynthia »

PaulasBeauty schreef:
En volgens mij Cynthia zag je er geweldig uit deze conclusie trek ik uit vanwege je foto hiernaast dus ik denk dat je daar echt geen zorgen voor hoeft te maken maar ik begrijp je wel om het toch zomaar even zo'n stap te doen.

En mag ik vragen in wat voor een band speel je wat voor soort muziek.
Hoi Paula,

Geweldig zal ik er niet hebben uitgezien, maar wel passabel denk ik. Kreeg tenminste wel complimenten. Alleen is die foto die je ziet niet representstief, want die is met een pruik, en sinds een maand of drie doe ik het zonder. Hoewel mijn eigen haar nog niet dik genboeg is (zeker niet op mijn kruin) is het wel genoeg om regelmatig met mevrouw te worden aangesproken.

En de band is een bandje van de muziekschool met oudere jongeren, waarvan de meestre pas op latere leeftijd hebben leren spelen. Samenstelling is zangeres, gitaar, basgitaar, drums, toetsen, alt-sax, 2x tenor sax en een bariton sax. In totaal dus 9 man.
We oefenen wekelijks en treden af en toe op; dit was het tweede optreden dit jaar.
Repertoire bestaat uit pop, rock, en soul uit de jaren 60, zoals Proud Mary, Hard to Handle, sweet home chicago, the letter, mustang sally, don't happen no more en bloodshot eyes.
We zijn niet zo goed, maar het klnkt leuk en we hebben een boel plezier.
Cyn.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Wordt toch tijd voor een nieuwe foto dan Cynthia :roll: Maar vind het knap dat je dit doet, succes he. groetjes Elsa
Evelienne
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: wo feb 23, 2005 22:11
Locatie: Maastricht

Bericht door Evelienne »

Cynthia,

Gefeliciteerd met deze stap. Heel goed van je dat je dit hebt gedaan.

Liefs,

Evelienne
Plaats reactie