Travestie avonden voor Jongeren?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lara
daar ben ik weer

Travestie avonden voor Jongeren?

Bericht door Lara »

Bestaan er travestie avonden voor jongeren?
En dan toevallig in Haarlem of in de buurt van?

Ik vind het namelijk best lastig om als meisje door de stad te lopen sinds ik te veel mensen ken van wie ik weet, dat ze het beter niet moeten weten.

Maar ik wil het wel heel graag, en zou het ook zeker wel durfen, maar neem het risico niet om ongeloofelijk gepest te worden! :-?

Weten jullie misschien of er iets dergelijks als travestie avonden voor jongeren zijn?

Alvast bedankt.

Groetjes van Lara
Jong en een tikkeltje provocerend!
http://spaces.msn.com/members/lifeaslara/
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Sowieso zou ik uitkijken in Haarlem, heb begrepen dat er in het centrum erg vaak problemen tussen jongeren zijn.

Verder kan ik je helaas niet helpen, maar betwijfel het eigenlijk: t-community is vooral op 'volwassenen' gericht, zie ook de locaties van de travestie.org feesten bijvoorbeeld.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Lara
daar ben ik weer

Bericht door Lara »

Dat meen je niet???
Probleem jongeren,... mhhh.

Niet dat ik weet, naja,... ik weet wel dat vrienden van vrienden van me nog wel eens in aanraking zijn geweest met zinloos geweld, in de omstreken van Haarlem.
Maar Haarlem zelf, vind ik zelf wel meevallen,...
Maar ik zal inderdaad oppassen, maar ach, ik wacht met Haarlem tot ik van school af ben.
Ik wil wel eens ergens anders, want ik ga graag met een vriendin van me naar totaal onbekende steden voor ons, als meisje heen!

Mhhh, ik zal kijken naar feestlocaties, maar is dat niet ook voor volwassenen dan?
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Hoihoi,

Er is wel een T&T locatie geweest in Haarlem, maar die bestaat dus niet meer. Er was geen belangstelling voor, en is onlangs gestopt.

In de omgeving Haarlem bestaan dus geen travestie avonden meer. Amsterdam is dan voor zover ik weet het dichtste bij.

Haarlem kent inderdaad problemen rond het centrum tussen jongeren, vooral op vrij- en zaterdagavond. Ook ik ben daar een beetje voorzichtig mee. Toch heb ik er eens een mooie oplossing voor gehad, een jaartje geleden. Een goede kennis van mij is een kleerkast - je kent het type wel: breed gebouwd, van die puilende biceps, tatouages rondom... En hij vond het best leuk om een keer met mij uit te gaan. Niemand doet je wat :lol:

Groetjes, Kitty.
Lara
daar ben ik weer

Bericht door Lara »

Hehehehe, mja, ik ben ook breed gebouwd, nou ja, helaas gespierd :( vanwege m'n fysiotherapie, en toch geen uitgaans type, dus dat deert niet.

Maar eerder het gewoon als meisje rondlopen door Haarlem vind ik lastig, shoppen enzo.
Te veel kans krengen tegen te komen >.<
Maar ach.

Mhhh, mja, anders bij Amsterdam inderdaad, maar, waar kan ik dan het beste naar zoeken?
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

In veel homo gelegenheden kun je ook wel en femme binnen lopen. Maar ja, waarschijnlijk geen omkleedgelegenheid.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Miss_Bianca
daar ben ik weer

Bericht door Miss_Bianca »

Hoi Lara,
ik weet niet hoe oud je bent... laat je dat nog ff weten ?

wellicht is het een leuk idee om een keer uit te gaan in Emmen?
daar is net een dancing voor travestieten geopend...

http://www.travestie.org/html/index.php ... how&id=410

Op deze lokatie kom je vast leeftijdgenootjes tegen die je verder kunnen helpen ?

het is ook ver genoeg uit de buurt om geen bekenden tegen te komen...
Met beide voeten op de grond kom je geen stap verder !
Lara
daar ben ik weer

Bericht door Lara »

Bedankt voor de tips! :)

Ik ben overigens zestien, best erg wel een beetje misschien heel erg jong.
Maar ach,... :oops:

Alleen, ligt Emmen niet een béétjuh ver van Haarlem af? :o

Maar alsnog bedankt :D

Groetjes !
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Ik denk dat het vanzelf wel goed gaat komen, met travestieavonden voor jongeren... met zaken zoals internet kom je er veel sneller achter dat er meer mensen zoals jij zijn. Misschien wel nog niet nu, maar het gaat er wellicht eens tot leiden dat de gang naar een T&T avond ook eerder wordt gezet (was volgens mij vroeger wel anders ???) en dan gaat de gemiddelde leeftijd vanzelf wel omlaag op den duur ?
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Lara, ik wens je alvast veel succes met de stappen die je gaat nemen. :)

Misschien kan je in het bijzijn van een wat oudere T* iets gaan organiseren in Haarlem of Amsterdam.. Zat locaties waar dat kan, zonde rwat af te moeten huren. Sommige cafe's zitten op een doordeweekse avond te springen om bezoek en een gezellige club meiden is altijd welkom :) ;)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Plaats reactie