corset

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
linda785
is nieuw hier

corset

Bericht door linda785 »

Wie van jullie heeft ervaring met het dragen van een corset? Ik overweeg er een te kopen maar weet niet wat het effect zal zijn. De beloftes zijn in ieder geval goed, maar het lijkt wel of dat alleen maar verkooppraatjes zijn. Wat ik zoek is een effectieve methode om "zwembandjes"weg te werken en de vrouwelijke vorm wat te verbeteren. Welk corset is daarvoor het meest geschikt? Onderborst/Volborst? Is het echt zo dat je er een maat kleiner mee kunt bereiken? Op de site van Travisage staat ook een voorbeeld. Iemand daar ervaring mee?
Dankjewel,
Linda
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Linda,

Ik heb er een paar keer een geprobeerd.
Vroeger had ik een lang, maar dat inrijgen vond ik maar ene heel gedoe.
Later heb ik een kortere gekocht, maar ook die draag ik nooit.
Ik vind als je gaat insnoeren, dat daaronder en daarboven het "teveel" uitgaat puilen. Als je wilt kun je deze wel overnemen. Maar ik ben er geen fan van. Komt misschien ook omdat ik trans ben, en probeer om dat soort vormen van mezelf te krijgen.
Cyn.
Monique_3
daar ben ik weer

Re: corset

Bericht door Monique_3 »

Hoi Linda,

Ikzelf heb wel wat ervaring met korset dragen.
Eerst een rubber corset, standaard model/maat van DeMask.
Daarna toen ik wat serieuzer werd over korset dragen heb ik kontakt gezocht met Corine van JC Creations in A'dam.
Hele goede zaak, en perfecte service!
Nu heb ik een opmaat gemaakt stoffen underdebust korset van JC.
Het is best duur maar als je echt serieus een korset wilt hebben en ook wilt dat het fijn/goed zit dan is het het beste om er eentje op maat te laten maken! Maak eens een vrijblijvende afspraak met Corine zou ik adviseren.

Ik heb ook dat "push-up effect" Cynthia, maar dat geeft me net dat extra "buste-effect" he, dus vind dat wel fijn.
carolientje
dagelijks aanwezig

Bericht door carolientje »

Hallo Linda,
Dat heupcorsetje (of waist corset zoals ze het zelf in het Engels noemen) van Travisage heb ik in mijn bezit. Het heeft voor- en nadelen. Je bent er natuurlijk wel even met bezig om het aan te doen en het is best niet prettig zitten. Je kunt amper buigen en moeilijker ademen. Het drukt op je borstkast. Je kunt het natuurlijk zo hard aantrekken dan dat je zelf wilt, maar je moet het sowieso wat gewoon worden. Het is ook niet superdun, dus in de zomer een T-shirtje of topje erover doen, gaat moeilijk, want dan zie je de corset. Je kunt er inderdaad op je heupen tot zelfs 2 maten afkrijgen (onvoorstelbaar!) en het geeft je inderdaad vrouwelijkere vormen (zeker in combinatie met een heup-billenbroekje), maar het vet dat op je heupen weggeduwd wordt, puilt er langs boven uit. Dus je krijgt vetranden ter hoogte van de onderkant van de borsten. Een laatste nadeel is de prijs, die nu ook niet bijzonder goedkoop is.
Dus, je ziet, je hebt pro's en contra's.
Denise_trava
daar ben ik weer
Contacteer:

Bericht door Denise_trava »

Hallo Meiden,

Ik draag zelf al heel wat jaren corsetten en ik moet zeggen dat afhankelijk van het model je heel wat effect kunt bereiken, het is inderdaad wel wennen, maar goed: no pain, no gain!! hihihi anyway, ik heb er een stuk of wat van het merk revanche de la femme (gekocht bij een lingeriezaak in Eindhoven) en ik moet zeggen ik ben er erg blij mee.
Voordeel van dit merk is dat je ze ook over kleding kunt dragen, zo mooi zijn ze en mijn voorkeur gaat uit naar een model dat net onder de borst valt.

Ik geloof dat de site van het merk http://www.rdlf.de is

Groetjes,

Denise
A kiss on the hand may be quite continental, but.............. :-)
linda785
is nieuw hier

Bericht door linda785 »

hallo dames,
Ik was niet eerder in de gelegenheid een antwoordje te schrijven; sorry. Dank voor jullie tips/antwoorden. Wat ik zelf al dacht wordt door jullie min of meer wel bevestigd: goedkoop is vaak duurkoop. Daarom overweeg ik nu toch maar een afspraak bij JC creations te gaan maken. Hoe reageren ze daar overigens op het feit dat je als man een dergelijk verzoek doet? zijn ze bekend met crossdressing?
groetjes, Linda
Plaats reactie