T-gevoel en sex

Algemeen

Moderator: Moderators

Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

T-gevoel en sex

Bericht door Martiene »

Ik denk voor vele een taboe, maar ik denk dat dit bespreekbaar moet zijn.
Heel veel T-meiden combineren het T gevoel met sexueele uitspattingen.
Ze worden opgewonden bij het kleden als en misschien ook het gevoel van het vrouw zijn.
Ze "doen" het met mede T's of mannen en een enkeling zoekt een vrouw.

Ik weet dat de meningen hierover erg verdeeld zijn, Varierend van uit den boze tot ja hoor ik ook. Wat mij aangaat, hmm, ergens er tussen in denk ik.
Het kan denk ik een onderdeel van het T-gevoel zijn.

Wilde ik gewoon even posten en ben wel benieuwd naar meningen.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
Frederique_
Forum Junkie
Berichten: 4825
Lid geworden op: do apr 01, 2004 19:44
Locatie: Amstelhoek (20km van Amsterdam)
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Ik voel me wel meer opgewonden als ik me als vrouw kleed (of als ik denk hoe ik me ook als vrouw zou kunnen kleden), maar tegelijkertijd irriteert me dat ook. Het is net alsof die opgewondenheid uit mijn "man-kant" komt, die mijn "vrouw-kant" niet accepteert.

Ik voel me beter als ik me niet opgewonden voel in vrouwenkleren. Gelukkig komt dit al vaker voor.

Groetjes,

Frederique
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Weet je, ik heb me dit ook afgevraagd wat 'doet' het met je wanneer je je omkleedt. Denk wel dat meerdere partners 'van' zich dit afvragen.
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Mijn ex vond dit altijd erg opwindend dat ik jaren bij ben geloppen als Marilyn Manson in zijn ergste tijden! Ook het meisje wat nu bij me woont vind me interessant :oops:

Een meid wat ik van heel vroeger ken, kickt ook heel erg op me, nu nog meer dan ooit van te voren.......ik vind dit allemaal leuk, maar ik wacht maar nog ff met het seksuele genot, afspraken heb ik ja al om van mijn *afwijking* af te komen :roll:

Maar dat past niet zo in dit draadje, geloof ik, maar ook ik vind het opwindend als ik sexy bijloop en dit dus effekt op mensen heeft.....ik weet ook dat ik me ooit fatsoenlijk kan uitleven :P

Mvg, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Elsa schreef:Weet je, ik heb me dit ook afgevraagd wat 'doet' het met je wanneer je je omkleedt. Denk wel dat meerdere partners 'van' zich dit afvragen.
Elsa, ja leuk om het eens van die kant te benaderen. Kan me dat heel goed voorstellen als partner van.
Maar ja, dat is natuurlijk erg persoonlijk. Wat Frederique ook al schrijft is het soms een gevoel wat je er eigenlijk niet eens bij wil hebben. Ik heb dat ook wel wat, van de ene kant is er wel opwinding en zou ik ook wel sex kunnen hebben (vr of TV/TS) maar van de andere kant is er dan ook iets wat ertegenin gaat. Vooral als ik begin met kleden heb ik dat wel, nagelang het "serieuser" gaat worden verminderd dat gevoel naar het vrouwelijke.

Maar als je nu eens op internet groepen (MSN, hetnet , Yahoo o.i.d.) kijkt dan vindt je bij veel op sex gerichte clubjes. Dus TV meiden die echt vooral voor de sex gaan. Kijk je dan naar hun foto's zie je toch echt een volledige transformatie hoor, de ene nog mooier vrouw dan de ander.
Dus wat hun gevoelens aangaat denk ik dat die ook zeker vrouwelijk en oprecht zijn.

EN om het maar eens plat te zeggen willen de meeste ook als vrouw behandeld en/of genomen worden. :oops:
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ik zou maar oppassen met generalisaties over wie dan ook die beginnen met "de meeste" en dan gebaseerd zijn op wat er allemaal op internet te vinden is. Want als je ook wat betreft bio-vrouwen rondkijkt op internet, dan zou je er bijna kunnen constateren dat ook hun voornaamste bezigheid seks is.

Ik ontken niet dat er waarschijnlijk onder T*'s -- en dan wil ik dat niet beperken tot travestieten, maar het hele spectrum -- een onevenredig grotere fascinatie met seks is in vergelijking met het 'gewone volk'; waar ik geen uitspraak durf te doen is of dat wel of niet de meerderheid van het T-volk betreft.

Maar er zijn ook een grote aantal T's -- van allerlei orde -- die hun T-zijn niet aan de grote klok wensen te hangen en dus juist niet op het internet komen met hun verhalen of foto's, of hoogstens in fora zoals onze.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Lisa, met "de meeste" doelde ik eigenlijk op de groep die lid is van de naar sex gericht T- sites.
Staat er misschien niet zo duidelijk, maar bij deze correctie. :wink:

Het is denk ik ook, dat de meeste van alle T- meiden niet op sex gericht zijn, maar meer op het gevoel van vrouw zijn.

Martiene
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
****

Bericht door **** »

Martiene schreef:Het is denk ik ook, dat de meeste van alle T- meiden niet op sex gericht zijn, maar meer op het gevoel van vrouw zijn.
Volgens mij slaat Martiene nu de spijker op de kop.
De meeste T's die ik ken (incl. ikzelf) zijn niet op sex gericht.

Oke, ik weet het .... misschien wijk ik nu af van de topic maar ik wil het toch ff kwijt.
Omdat de meeste niet op sex gericht zijn heb ik (en met mij vele) een hekel heb aan dit soort Profielfoto's !
Begrijp me goed, ik heb niets tegen "speelgoed" maar doe dat lekker in je slaapkamer en niet in het openbaar.
Straks denken alle "visitors" dat we allemaal zo'n ding op tafel hebben staan.
Gebruikersavatar
Joanna_
dagelijks aanwezig
Berichten: 219
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 20:48
Locatie: Amsterdam

Bericht door Joanna_ »

Samira schreef:
Straks denken alle "visitors" dat we allemaal zo'n ding op tafel hebben staan.
Is dat niet zo dan????? :wink:
Itthi pi hi ekacciya seyya.
Maruscha
Eredivisie
Berichten: 777
Lid geworden op: vr mei 17, 2002 20:32
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

Joanna_ schreef:
Samira schreef:
Straks denken alle "visitors" dat we allemaal zo'n ding op tafel hebben staan.
Is dat niet zo dan????? :wink:
Is toch gewoon een kaars? Heb ik er meerdere van hoor 8)
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Ach weet je dit is nog echt niet de ergste. Je ziet ze ook met alleen een paar blote billen in een slipje. Dan is dit echt nog niet een erge.
De meid in kwestie staat er toch netjes op.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
****

Bericht door **** »

Martiene schreef:Ach weet je dit is nog echt niet de ergste. Je ziet ze ook met alleen een paar blote billen in een slipje. Dan is dit echt nog niet een erge.
De meid in kwestie staat er toch netjes op.
Dus als de persoon er netjes op staat kan je gewoon met een boel commitment een dikke dildo mee fotograveren..? Sorry hoor maar die mening deel ik niet met je!
gabriela
is nieuw hier
Berichten: 6
Lid geworden op: za mar 05, 2005 22:49
Locatie: near the beach/ noord holland

T-gevoel en sex

Bericht door gabriela »

Hallo girls,
Het Topic vind ik goed gekozen. Het geeft een beeld over bepaalde denkwijzen.
Ikzelf ben helemaal niet op seks gericht en heb er al jaren geen behoeftes aan. Je droomt en denkt er wel aan maar wacht je tijd af. Om er later van de seks te kunnen genieten heb ik mijn afspraken op de VU lopen.
Tot mijn spijt moet ik bekennen dat ik helemaal niet opgewonden raak door het dragen van vrouwenkleding. Is gewoon een deel van mij – heb veelmeer en hekel bij het dragen van mannelijke kledij. Doet dit alleen voor vieze klusjes, om dan de restanten met goed geweten weggooien te kunnen. Ook zit het gewoon niet lekker en voel mij er niet in thuis.

Om er even op de “ pikante Profieltjes” te komen nog een opmerking.
Heb gisteren mijn profiel van de site verwijdert, sorry girls, juist doordat ik in de laatste tijd de indruk heb gewonnen het meer met een dating – seks - site te doen te hebben. Misschien dat ik het er later weer opzet. Voorlopig blijf ik alleen op het forum.
life is beautiful,enjoy it
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi

IN het begin zat er voor mij wel een sexuele kant aan het (toen nog) omkleden. Maar dat is er al heel lang vanaf.

Zoals Gabriela al schreef: ik heb er totaal geen behoefte aan. En dat was ook al zo voordat i8k met de medicijnen begon.

Haar opmerking over een sex-dating-site kan ik echter weer niet delen. Ik heb geen enkele vervelende ervaring gehad en laat mijn profiel er voorlopig lekker op staan. Misschien dat ik hem weer es een keertje update, ik zie wel.
Cyn.
Gebruikersavatar
Elsa
Forumdiva
Berichten: 1005
Lid geworden op: ma dec 29, 2003 11:33
Locatie: Drenthe

Bericht door Elsa »

Juist omdat iedereen de profielen vrij kan bekijken vind ik het jammer dat er soms vergaande foto's opstaan. Ben niet verbaasd wanneer er meer gevoelens meespelen dan alleen het omkleden an sich. Misschien dat dit veranderd na de eerste jaren?

groetjes Elsa
Plaats reactie