Nu dan echt weg

Algemeen

Moderator: Moderators

Joanne
ForumDiva 2000

Nu dan echt weg

Bericht door Joanne »

Hoewel ik af en toe nog eens lees hier ben ik de laatste tijd voornamelijk bezig met mijn niet-virtuele leven. Op de een of andere manier heb ik het afgelopen half jaar de laatste knopen doorgehakt in mijn leven. Ondanks dat ik al drie jaar post-op ben heb ik nu pas mezelf geaccepteerd en ben ik blij met wie en wat ik ben. Dat heeft als gevolg dat ik ineens rotsvast in mijn schoenen sta en daardoor veel gelukkiger ben. Ik merk dat ook omdat ik voor mijn gevoel klaar ben hier. Geen behoeften meer om dingen van me af te schrijven meer en vooral geen behoefte meer dag in dag uit met mijn transsexualiteit bezig te zijn. Ik ben ook gestopt met het negatief benadrukken van de dingen die ik gemist heb in mijn leven en geniet gewoon nu van de dingen waar ik wel wat mee kan. Heb een paar leuke vrienden ontmoet waarmee ik veel plannen heb voor de toekomst en ik heb op het moment voor het eerst in mijn leven een vriendje. Tot mijn laatste gesprek met mijn therapeute schreef ik deze ontwikkelingen toe aan het gebruik van mijn anti depressiva maar mijn therapeute zei toen dat dat flauwekul was. Ze zei dat ik mezelf best eens op mijn schouder mocht slaan hiervoor omdat ze me al die tijd dat we gesprekken hadden heel hard had zien werken aan mezelf en ze zag ook dat ik daar op een gegeven moment niet meer mee verder kon. Die medicijnen hebben je alleen een duwtje in de rug gegeven maar als jij zelf niet zo hard gewerkt had dan had dat ook niets uitgemaakt. Ik ben nu klaar met therapie en ga nog een jaar door met die medicijnen om het dan te proberen af te bouwen maar alles bij elkaar is dit het beste wat me ooit overkomen is. Weg depressie, weg angsten en weg onzekerheid. Tsja en dan nu Trav.org. Voor mij is trav.org een uitlaatklep geweest en een bron van info over mijn eigen problematiek. Ook heb ik door te schrijven een hoop mensen die info kunnen geven die ik hier ook vandaan heb en dat geeft ook een goed gevoel. Maar de laatste tijd weet ik niet meer wat ik moet schrijven omdat alles nu ineens zo onbelangrijk lijkt. Ik ben klaar en ga verder met het leven op het punt waar ik gestopt was voor mijn behandeling. Daarom wordt dit na vijf jaar transitie en geworstel met mezelf nu eindelijk mijn echte afscheid hier. Niet voor eventjes maar voor altijd hoop ik. Niet omdat ik de site niets vind want dat moge duidelijk zijn maar gewoon omdat ik meer zin heb mijn krachten en creativiteit in mijn real life te stoppen. Ik wens iedereen hier het geluk toe wat ik gevonden heb in vijf jaar tijd en hoop dat alle transities, "uit de kast ervaringen" en familie problemen voor iedereen tot een goede afloop leiden en wellicht kom ik nog een keer in de fun of the kittenclub kijken. Want feesten blijft errug gezellie.

Heel veel goeie wensen voor alle goeie mensen hier. Dank jullie wel voor alle steun en begrip, zonder jullie had ik het niet gered.
Ps Ik laat mijn profiel wel staan zodat ik nog eens mee kan lezen als ik zin heb.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou dan.....succes verder met je leven, het gaat je goed zo te horen :wink:

Heel veel liefs gewenst van een nog-transje(niet meer lang :wink: ) vanuit het diepe zuiden.......en naja, we hebben daar nog wat op de planning staan hè.....dus als je zin hebt, iets helemaal anders te beleven.......ik heb m'n rijbewijs trug.....helaas is het auto nu ff kapot :-? , maar daar word aan gewerkt :wink: :D

En verder hoop ik dat je leven verder zo loopt, blijkbaar zit je op het juiste spoor :D

Liebe Grüße aus Limburg.....

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Lieve Joanne,

Met gemengde gevoelens zit ik je bericht te lezen. Enerzijds happy voor je en anderzijds klote gevoel dat we je niet meer terug zullen zien hier op org.

Je heb in het verleden, buiten wat je zelf vergaard hebt ook veel mensen kunnen helpen en in je inbreng op org is ook groot geweest. Kijkend naar bv je postings in het forum, we moesten zelfs nieuwe titels verzinnen hihi.

Ik heb laatst het genoegen gehad je irl te mogen ontmoeten en kan maar 1 ding zeggen je bent een kanjer !!!!! Ik hoop je dan ook zeker nogmaals te mogen ontmoeten.

Ik wil je dan ook vanuit mijn prive situatie veel succes wensen in de toekomst en dat je maar het zonnetje mag blijven die je bent.

Veel liefs

Pamela
xxx
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
klik!exit>gone...zwaai
ff weer wat posten

Re: Nu dan echt weg

Bericht door klik!exit>gone...zwaai »

lieve Joanne

Want feesten blijft errug gezellie, net als jij... je bent zelf een groot feest(weet ik nog van jaren geleden)heel veel liefs van mij voor jou... en kom nog eens kijken hier op tv org *doe ik ook*is best leuk op z'n tijd.

Heel veel kussiessss
Vrijheid is het recht niet te hoeven liegen over jezelf!
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Joanne

Om maar eens een bekende term te gebruiken "You go Girl".
Het is goed om verder te gaan in je leven met waar je mee bezig bent en op zijn tijd bepaalde zaken af te sluiten. En daar hoort dit zeker bij.
Want op een gegeven moment heb je geen uitlaatklep of steun meer nodig en ben je gewoon wie je bent: een leuke meid die er zijn mag en zin heeft in het leven.

Ik heb in een vroegere posting al eens gezegd dat ik jaloers op je was en dat kan ik nu wel weer herhalen. Maar ik feliciteer je heel erg met wat je ondertussen hebt bereikt. Het ga je goed en misschien komen we elkaar nog wel eens tegen.

Heel veel liefs van Cynthia.
Abby
dagelijks aanwezig

Bericht door Abby »

Lieve Joanne,

Ik kan heel goed begrijpen dat je deze vervolgstap neemt.
Per slot van rekening draait de wereld om real-life.
Ik wil je dan ook heeeel veel geluk toewensen. Je bent een sterk persoon en die medicijntjes, zal je zeker volgend jaar ook niet meer nodig hebben.
Dank je voor je wijze en (gelukkig) soms ook kritische woorden. Ik heb in ieder geval veel steun en hulp gehad aan je postings hier.

Veel geluk en succes toegenst.

Dikke knuf,
Abby
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Het ga je goed, meis.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Lieve Joanne,

Je hebt geschreven wat Trav.org voor jou heeft betekend, maar jij hebt net zo veel voor ons allemaal betekend. Wij hebben jouw ontwikkelingen, je twijfels, je dieptepunten en hoogtepunten gevolgd. Jouw vermogen tot reflectie is van onschatbare waarde geweest -- wij hebben er veel van kunnen opsteken, maar niet alleen daarvoor, ook voor jouw eigen groei is het van belang geweest. Wij hebben jou leren kennen als een innemende vrouw. Toen wij elkaar eindelijk hebben ontmoet in de Fun, was het alsof wij elkaar jarenlang kenden. Ook in jouw negatieve momenten straalde een optimisme ervanaf waarin het boodschap zich schuilde: "ik kom er wel". Ik ben blij om te horen dat je er eindelijk bent, of in ieder geval wel erg dichtbij staat. Het ga je goed!

Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
claudia66
ff weer wat posten

Bericht door claudia66 »

Beste Joanne,

Ik zit hier nog niet zo lang (een maandje of negen) en ik sta nog
aan het begin van mijn transitie.
Daarom heb ik met veel belangstelling jouw posten (tot zelfs jaren
terug) gelezen.Ik denk te kunnen zeggen (ook uit reacties van
anderen) dat jij een "voorbeeld" voor veel meiden hier bent geweest
en ook zal blijven.
Ik wens jou een ontzettend fijne,gelukkige en gezonde toekomst
toe en ben blij dat het nu met je gaat zoals je het altijd al wilde
hebben.

Claudia.
please try to understand
take my hand
be free of all the pain
you hold inside
you cannot hide
I know you tried
to feel
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Re: Nu dan echt weg

Bericht door Yil »

Beste Joanne,

Gaat je goed...

Liefs,
Derya
Sjaleesha
ff weer wat posten

Bericht door Sjaleesha »

Beste Joanne,

Ook ik wil je bedanken voor al die keren dat jij, misschien onbewust, ook mij met jouw postings hier, weer op het goede spoor hebt weten te zetten.

In de loop van de tijd heb ik een enorm respekt voor je gekregen voor de wijze waarop je jouw hele lange en moeilijke weg hebt afgelegd. Het enorm positieve resultaat, gun ik je dan ook van harte.

Ik wens je een fantastische toekomst toe, samen met je vriend.

Heel veel geluk van..................... Sjaleesha
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Ik ben eigenlijk nogal nieuw hier, maar ik denk toch dat vrouwen zoals jij altijd een inspiratie zullen zijn voor mensen zoals ik en anderen.

Ik wens je veel geluk en voorspoed op je verdere weg.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Joanne,

Ook van mij bedankt voor al je postings hier en veel geluk IRL!

Groetjes,

Frederique
Nathalie
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Nathalie »

Hoi Joanne,

Als mede forumdiva wil ik je afscheid van dit forum niet zomaar voorbij laten gaan. Daarvoor wil ik wel eerst een paar woordjes tot je richten.

Joanne, we hebben de afgelopen jaren echt heel wat aan elkaar gehad. Soms met een lekker partijtje bekvechten en soms met hele lieve woordjes. Maar hoe het ook zij, altijd kwam het erop neer dat er toch een grote mate van respect was jegens elkaar. In ieder geval van mijn kant was dit zeker het geval. Want hoe vaak we het ook met elkaar oneens waren over vele onderwerpen, je hebt me diverse keren het licht aan de andere kant van de sloot laten zien. En dat waren geen dwaallichtjes. Je scheen een bijzonder licht op je eigen doelgroep en was niet de beroerste ook andere doelgroepen daarin te betrekken en daarover te informeren. Zelfs heb ik je vaak genoeg vol begrip gezien als er weer eens een zogenaamd hot travestie item in de lucht hing. Daarbij ging je niet over een nacht ijs en kon je putten uit een grote mate van ervaring. Ervaring waar velen hier veel aan hebben gehad, Joanne.

En daarvoor dank ik je.

Meis, het ga je goed.

Big kiss,

Nathie
Afbeelding
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi Joanne,

ik miste je berichtjes al, maar nu snap ik waarom. Ik heb altijd met veel plezier, en soms ook verbazing en ontroering je verhalen gelezen. Was altijd erg getroffen door je openhartigheid. 't Is jammer voor de site, maar ik snap wel dat je verder wil.

Verder heeft iedereen hierboven het eigenlijk al wel gezegd. Veel succes in je verdere leven.

groetjes,

Monica
Plaats reactie