Oorbellen

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Nicky B
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: di jul 05, 2005 23:34
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Oorbellen

Bericht door Nicky B »

Hallo,

Ik zou graag oorbellen willen dragen echter ik zit met een probleem, namelijk ik heb geen gaatjes en kan ze ook niet laten zetten.

Heeft iemand enig idee of het toch mogelijk is om oorbellen te dragen (zonder gaatjes). Ik heb namelijk al in veel winkels gekeken maar kan niks vinden

liefs
Nicky
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nicky, waarom kan je ze niet laten zetten....t'is toch een van de eenvoudigste dingen op deze aardbol :roll:

Trouwens zijn er ook clips waarvoor je geen gaatjes hoeft :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Nicky B
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: di jul 05, 2005 23:34
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Nicky B »

Mara schreef:Nicky, waarom kan je ze niet laten zetten....t'is toch een van de eenvoudigste dingen op deze aardbol :roll:
Dat is 1 van de afspraken die ik destijds met mijn vriendin heb gemaakt, kleren en schoenen = OK,
makeup en gaatjes = niet OK
dus daar houdt ik me aan
Trouwens zijn er ook clips waarvoor je geen gaatjes hoeft :wink:
enig idee waar die te koop zijn, ik kan ze nergens gevonden?[/quote]
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Raar Nicky, waar toch elke tweede knul vandaag de dag met gaatjes en oorbellen rondhubbelt, maargoed......nee geen idee waar je clips kunt kopen, misschien bij een juwelier :roll: ......ik raad maar wat :wink:

Groetjes.....
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
enjoy-
daar ben ik weer
Berichten: 19
Lid geworden op: wo apr 13, 2005 17:30

Re: Oorbellen

Bericht door enjoy- »

Nicky B schreef:Hallo,

Ik zou graag oorbellen willen dragen echter ik zit met een probleem, namelijk ik heb geen gaatjes en kan ze ook niet laten zetten.

Heeft iemand enig idee of het toch mogelijk is om oorbellen te dragen (zonder gaatjes). Ik heb namelijk al in veel winkels gekeken maar kan niks vinden

liefs
Nicky
Zelfde probleem hier.
Kijk eens op www.mariebelle.nl, zit vast wel iets bij.

Enjoy
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Re: Oorbellen

Bericht door Lisa met een S »

Nicky B schreef:Ik heb namelijk al in veel winkels gekeken maar kan niks vinden
Toch zijn ze daar -- bij V&D o.a., maar ook in de meeste winkels waar oorbellen worden verkocht. Niet veel, en de selectie is ook niet altijd denderend, maar wie goed zoekt, vindt wel iets. Succes.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

Hoi,

Oorbellen waar je geen gaatjes voor hoeft te laten prikken maak je gewoon zelf. Ik heb eens een proefje gedaan om creolen uit zilverdraad te maken. De draad, die 2 mm dik is, heb ik heel strak om een staaf (zeg maar 4 cm in diameter) gewikkeld, en toen losgelaten. Met een kniptang heb ik de draad zodanig geknipt dat er grote ringen ontstonden. De uiteinden met een vijltje plat maken, en dan zodanig richten dat de uiteinden tegen elkaar gedrukt zitten. Deze kracht is voldoende om aan je oor te klemmen zonder dat ze eraf vallen. Voila, je hebt creolen.

Groetjes, Kitty.
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Hoi

Er is nog een mogelijkheid.
Heel lang geleden had ik nog geen gaatjes in mijn oren. En ik heb toen eens van mijn vriendin zilveren oorbellen gekregen; hele mooie, maar ook hele grote. En ze had sspeciaal bij de juwelier de stekers laten vervangen door clips. Hoewel ik dat nu wel jammer vind, was het natuurljk een geweldig idee.
Gewoon eens vragen wat zoiets kost.
Cyn.
Vivian Michelle
dagelijks aanwezig
Berichten: 130
Lid geworden op: za aug 21, 2004 12:55
Locatie: omg. Rotterdam

Bericht door Vivian Michelle »

Hoezo oorgaatjes niet OK? Was zelf in mijn jongere jaren al tegendraads, vandaar dat ik al vanf mijn 11de in elke oorlel een opening heb waardoor een oorring geschoven kan worden.....en dat is 24 jaar terug in de tijd!!
Om je gerust te stellen....In den beginne zul je z.g. zweerknopjes moeten dragen, omdat je lijfje reageert op de verandering.....je kunt het ook oorlelletje voor oorlelletje doen.....3 weken druppelen (per oorlel) en "ze", de gaatjes met bijbehorende mogelijkheid, zijn daar...

Maar toch even uit nieuwsgierigheid....waarom heeft jouw wederhelft (al dan niet getrouwd) problemen met oorlelpiercings?

ViMi
Live your life, be FREE!!!
Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

waarschijnlijk zo'n beetje dezelfde reden als waarom mijn vriendin er op tegen is dat ik gaatjes laat schieten (hoewel ik heel graag zou willen en half nederland met 'n oorbel of zo loopt - die redenen weten we allemaal):

zij ervaart het als *weer* een stap in de 'verkeerde' richting: zij heeft ooit voor mij gekozen als man en heeft geen behoefte aan een relatie met een vrouw. Het blijft altijd zo dat als ik een stapje verder wil, zij weer een stap verder terug moet. Ze kan alleen maar toegeven want de enige weg is vooruit totdat we een voor beide acceptabele grens bereikt hebben.

Zolang die grens niet bereikt is zal er conflict (kunnen) zijn....

Kortom: mijns insziens is het puur een kwestie van gevoel van de kant van de partner en heeft niets met rede of ratio te maken, terwijl 't argument "het is tegenwoordig heel normaal voor een man om gaatjes te hebben" een puur rationeel argument is dat vooral/bij voorkeur/met name niet gaat over je EIGEN man....

Het is zo makkelijk om te zeggen "de partner moet zich er niets van aantrekken want..." maar zo gemakkelijk ligt dat niet met gevoelens....

groetjes,

marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Gebruikersavatar
Nicky B
daar ben ik weer
Berichten: 18
Lid geworden op: di jul 05, 2005 23:34
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Nicky B »

Bedankt allemaal voor de tips al hoewel ik ze nog niet allemaal heb opgevolgt ben vanochtend al wel even bij de V&D geweest en daar hadden ze er een paar leuke clipoorbellen.

en ViMi mijn vriendin heeft er in zoverre moeite mee dat zij niet wil dat ik er te vrouwelijk uit ga zien. vandaar dat ze mij ook liever zonder ziet (makeup & pruik & gaatjes) en met de clips die ik vanochtend heb gekocht ben ik ook erg tevreden, dan hoef ik wat mij betreft geen gaatjes te laten zetten en krijg ik daar in ieder geval geen ruzie om en 1 ding is voor mij zeker ik ga mijn relatie (en ons dochtertje) niet op het spel zetten voor de travestie. Ik zal mocht er ooit ruzie over komen toch inbinden en anders met mijn travestie omgaan.
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Je kan ook eens kijken naar http://www.cliptomania.com
Ze hebben daar héél veel keuze, en ook leuke clip oorbellen. Niet truttig, zoals de meeste oorbellen, hoewel ze van de truttige soort ook ontzettend veel hebben.

Het enige nadeel is dat ze nogal moeilijk doen met het verzenden en de betaling van Nederlandse klanten. Ik heb uiteindelijk een pakketje met wat dollars moeten opsturen naar Amerika, hopend dat ze me niet zouden afzetten. Uiteindelijk heb ik vrij snel mijn clipoorbellen daarna ontvangen en ben er heel erg tevreden mee. Dus behalve dat het wat gedoe is om ze te bestellen, kan ik die winkel aanraden.
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Lieve allemaal.

InGroningen is een speciale winkel met sieraden. Ook ontzetten veel oorbellen. Voor de mensen die geen gaatjes hebben zetten ze daar clibs aan de oorbellen die jij graag wilt. Ik denk toch dat dit soort winkels wel in alle grote steden te vinden zijn.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Bea,
heet die winkel "het oortje" of zoiets. Ik heb het advies gekregen bij een V&D om daar eens te kijken omdat men daar heel veel keuze heeft.
Trouwens die creolen om de site van mariebelle.nl, vond ik ook erg mooi.

Wat gaatje aangaat, ik heb ze niet en weet van mijn partner, om dezelfde reden als al genoemd, dat ze daar problemen meer heeft.
Toch denk ik dat ze er nog wel komen.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Martiene,

inderdaad het Oortje het die zaak.


Voor ieder een prettige vakantie tot in augustus. Groetjes Bea
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Plaats reactie