Misschien kunnen de hetero partners van.......... deze vragen beantwoorden (sluit het beste aan bij mijn situatie):
Heb je voor de huidige relatie een goede, vaste relatie gehad met een andere man. En kun je nu terugkijkend, zeggen dat je gevoelswereld nu er toch heel anders uitziet dan toen.
Is het zo dat je eigenlijk al aanvoelde dat je huidige "man" veel vrouwelijker overkwam en was dat ook al zo voordat je wist dat "hij" als T door het leven ging. Was juist dat misschien hetgeen je zo aansprak?
Misschien zeg ik het wat moeilijk, maar ik denk dat jullie wel begrijpen hoe ik het bedoel.
Liefs van ......Sjaleesha.
Verschillen, anders ?
Moderator: Moderators
- Sjaleesha
- ff weer wat posten
Verschillen, anders ?
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.
Re: Verschillen, anders ?
Sjaleesha, ik heb wel relatie's gehad voor mijn trouwen maar nooit erg lang. De vraag over een ander gevoelswereld begrijp ik niet zo goed. Wil je dat toelichten?Sjaleesha schreef:Misschien kunnen de hetero partners van.......... deze vragen beantwoorden (sluit het beste aan bij mijn situatie):
Heb je voor de huidige relatie een goede, vaste relatie gehad met een andere man. En kun je nu terugkijkend, zeggen dat je gevoelswereld nu er toch heel anders uitziet dan toen.
Ja ik wist dat hij vrouwelijker overkwam, ondanks zijn 'mannelijke' uiterlijk. Pas jaren na ons huwelijk kwam ik er onverwachts achter dat hij een T is.Is het zo dat je eigenlijk al aanvoelde dat je huidige "man" veel vrouwelijker overkwam en was dat ook al zo voordat je wist dat "hij" als T door het leven ging.
Voor mij had dat er niets mee te maken. Wist van het bestaan van travestie zelfs niets af.Was juist dat misschien hetgeen je zo aansprak?
groetjes elsa
- Sjaleesha
- ff weer wat posten
Elsa:
Ik hoopte eigenlijk dat je, zonder dat ik er op zinspeelde, zou aangeven dat nu achteraf juist is gebleken dat je de vrouwelijke gevoelens van je huidige partner mistte bij de vorige relaties.
Ik kan er niet dieper op in gaan omdat het dan voor mij te persoonlijk gaat worden en daar is het hier niet de geschikte plaats voor.
Ik wil je in ieder geval bedanken voor je openhartige reaktie
Groetjes
Sjaleesha
Ik hoopte eigenlijk dat je, zonder dat ik er op zinspeelde, zou aangeven dat nu achteraf juist is gebleken dat je de vrouwelijke gevoelens van je huidige partner mistte bij de vorige relaties.
Ik kan er niet dieper op in gaan omdat het dan voor mij te persoonlijk gaat worden en daar is het hier niet de geschikte plaats voor.
Ik wil je in ieder geval bedanken voor je openhartige reaktie
Groetjes
Sjaleesha
Door vriendschap wordt vreugde verdubbeld en verdriet gedeeld.