Mijn grootste T-blooper
Moderator: Moderators
Mijn grootste T-blooper
Mijn eerste ervaringen met make-up waren heel plezierig. Weer een avond erg genoten, ik had net een nieuwe mascara gekocht.
De volgende dag ging ik naar mijn ouders voor een verjaardag. Wist ik veel dat er ook zoiets bestond als waterproof mascara.
“Er is iets in je gezicht veranderd”, zei een zus van me. “Iets bruiner geworden”, bedacht ik maar als smoes.
Als jullie uitgelachen zijn hoor ik graag jullie verhalen over de meest ongemakkelijke momenten in je T-carriere.
Groetjes,
Joyce
De volgende dag ging ik naar mijn ouders voor een verjaardag. Wist ik veel dat er ook zoiets bestond als waterproof mascara.
“Er is iets in je gezicht veranderd”, zei een zus van me. “Iets bruiner geworden”, bedacht ik maar als smoes.
Als jullie uitgelachen zijn hoor ik graag jullie verhalen over de meest ongemakkelijke momenten in je T-carriere.
Groetjes,
Joyce
Nou, mijn eerste (en enige) T blooper is de volgende.
Mijn dochter was nog net geen 4 en ik was nog niet volledig uit de kast.
D'r mama wist er wel al van af maar zelf wist ze nog van niks.
Totdat ze zich plotseling aan de tafel had gestoten op een zondag ochtend.
Huilend riep ze "papa" en ik vloog het bed uit om haar te troosten.
Wat ik echter in paniek was vergeten is dat ik turquase nagellak op m'n teentjes had zitten.
Ineens riep ze: "hey papa, je hebt nagellak op" en haar tranen veranderde in een lach.
Enigzins geschrokken lachte ik met haar mee en zei "Ja, mooi he"?
Mijn dochter was nog net geen 4 en ik was nog niet volledig uit de kast.
D'r mama wist er wel al van af maar zelf wist ze nog van niks.
Totdat ze zich plotseling aan de tafel had gestoten op een zondag ochtend.
Huilend riep ze "papa" en ik vloog het bed uit om haar te troosten.
Wat ik echter in paniek was vergeten is dat ik turquase nagellak op m'n teentjes had zitten.
Ineens riep ze: "hey papa, je hebt nagellak op" en haar tranen veranderde in een lach.
Enigzins geschrokken lachte ik met haar mee en zei "Ja, mooi he"?
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
Toen Nathalie nog een Nathje was,
was ik weer eens op bezoek bij mijn ouders tesamen met mijn (toemalige) echtgenote. Als mijn mannelijke alter ego. Tijdens de altijd gezellige babbels over koetjes en kalfjes viel er plotsing uit de omslag van de mooie rok van mijn vrouw een vrij brede plaknagel, zo rood als de brandweer bij nacht. Verdorie, dat ding was ik gisterenavond na een trava-uitje kwijtgeraakt. De hele auto op zijn kop gezet maar nergens het kleinood meer kunnen vinden !
Nadat was gebleken dat iedereen de nagel wel had zien vallen en mijn moeder de nagel oppakte om 'm aan minitieus onderzoek te onderwerpen, kwam ze met de opmerking: hee, dat is wel een hele brede nagel. En zich tot mijn vrouw richtend: die is toch niet van jou ? Het antwoord van haar bleef uit, ook het mijne.
Het had een mooie gelegenheid kunnen zijn voor een vermakelijke coming out jegens mijn ouders. Maar dat gebeurde niet. Ik deed het er het zwijgen toe. Met het schaamrood op de kaken. Mijn toemalige echtgenote is nu (gelukkig) alweer heel wat jaren mijn ex en weet mijn moeder inmiddels qua Nathalie van de hoed en de rand. Maar ik voelde me toendertijd redelijk opgelaten.
was ik weer eens op bezoek bij mijn ouders tesamen met mijn (toemalige) echtgenote. Als mijn mannelijke alter ego. Tijdens de altijd gezellige babbels over koetjes en kalfjes viel er plotsing uit de omslag van de mooie rok van mijn vrouw een vrij brede plaknagel, zo rood als de brandweer bij nacht. Verdorie, dat ding was ik gisterenavond na een trava-uitje kwijtgeraakt. De hele auto op zijn kop gezet maar nergens het kleinood meer kunnen vinden !
Nadat was gebleken dat iedereen de nagel wel had zien vallen en mijn moeder de nagel oppakte om 'm aan minitieus onderzoek te onderwerpen, kwam ze met de opmerking: hee, dat is wel een hele brede nagel. En zich tot mijn vrouw richtend: die is toch niet van jou ? Het antwoord van haar bleef uit, ook het mijne.
Het had een mooie gelegenheid kunnen zijn voor een vermakelijke coming out jegens mijn ouders. Maar dat gebeurde niet. Ik deed het er het zwijgen toe. Met het schaamrood op de kaken. Mijn toemalige echtgenote is nu (gelukkig) alweer heel wat jaren mijn ex en weet mijn moeder inmiddels qua Nathalie van de hoed en de rand. Maar ik voelde me toendertijd redelijk opgelaten.
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
- Nathalie
- Forumdiva
- Contacteer:
D'r zal toch wel een receptie worden georganiseerd, denk ik ? Of op zijn minst een vlaai worden geregeld.Coco schreef:En nu? Feestje?
Een kleine suggestie:
http://www.multivlaai.nl/image.asp?id=879&size=0
<i>Hoe groter de chaos, des te effectiever de glimlach.</i>
Nathalie schreef:D'r zal toch wel een receptie worden georganiseerd, denk ik ? Of op zijn minst een vlaai worden geregeld.Coco schreef:En nu? Feestje?
Een kleine suggestie:
http://www.multivlaai.nl/image.asp?id=879&size=0
Gefeliciteerd Nathalie, enne ...die taart ziet er goed uit
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Hey, kijk niet naar mij, ik heb een paar euro aan Lisa gegeven, die zou er eentje halen ..Nathalie schreef:Was mijn schuld, sorry Maruscha.Maruscha schreef:Het lijkt me wel duidelijk dat de beheerders van deze site nu nooit meer mensen kunnen aanspreken op thread-derailing
Maar ik wacht nog steeds op die vlaai...
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.