Gelezen op het prikbord en gelijk opgezocht: de herenrok van Otto:
Beschrijving:
Herenrok
Trendlook voor de modebewuste man! Lange rok met rolplooi voor en klittenbandsluiting met twee leren gespen. Achter twee zakken. Materiaal: 75% katoen, 23% polyester, 2% Elastan.
EUR 59,99
Via de on-line katalogus en zoek naar artikel 2196401
Mooie foto,slurp.....
Kijk dat bedoel ik nou,...en dan mooi op maken,niet te vrouwelijk,en minder gespierd,zo zie ik graag een man.
Maar ja ik ben natuurlijk de enige op dit forum?
Of niet?
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Veel mannen willen wel graag een rok dragen, maar durven dat niet omdat ze dan dameskleding dragen. Als het echt herenkleding is, is er geen probleem. Als je dus als winkelier een rok kunt verkopen als mannenrok, durven die mannen dat eerder aan te trekken: '...want het is een echte mannenrok.' Iets soortgelijks zie je met panty's. Zeg dat het voor mannen is en het is goed.
Nou ja, als het hun helpt in het 'diepe' te springen...
Maar het blijven natuurlijk wel ontzettende bangerikken. En dan zien ze er ook nog eens niet uit en ze dragen de verkeerde kleding. Leuk praten kunnen ze ook al niet. Nee, ik heb het niet zo op dat type.
Groetjes,
Kim D.
T's aller landen, verenigt u en trekt ten strijde!
Jaaaaa,maar jijheb het over voetballers,hoe die op de wereld zijn gekomen weet ik ook niet Kim?
Ik heb mij een tijdje bezig gehouden met mode en de geschiedenis er van,wat dan opvallend is ,is dat door de eeuwen heen ,de mannen als ontwerpers de boventoon voeren tot hedendaags aan toe.
De zogenaamde meest vrouwelijke kleding stukken zijn door mannen ontworpen.Sommige kledingstukken dragen zelfs de naam van hun uitvinder c.q. ontwerper(bv de maillot).
Ze verzinnen ook de meest vrouwelijke en soms ongemakelijke lingerie.Wat ze soms verzinnen om bij een mode show te presenteren ,rijst de vraag is het kleding of eendagskunst.In iedergeval kunnen we ons dus afvragen waarom deze ontwerpers hoofdzakelijk mannen zijn,en voor wie ze dameskleding ontwerpen
Het ontstaan van de rok is begonnen met een soort van omslagdoek van dierenhuiden,en werd gedragen door mannen en vrouwen ,daar wisten ze niet wat dat nog teweeg zou gaan brengen,grappig hé.
wederom bedankt Kim voor de inspiratie ,ik hou van je,Robin
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Het is er weer, die mannenrok. Vandaag gelezen (en gezien) in de Telegraaf:
Rokje voor echte kerel
Couterienr Hans Noordstrand, zelf in pantalon, presenteert een rok voor stoere mannen, gedragen door zeilkampioen em model Hidde-Jan Haven.
De ontwerper uit het Friese Nijeholtpade ziet zijn gloednieuwe herenrok als een belangrijke aanvulling op de garderobe van heren van deze tijd. "Het heeft allemaal zijn tijd nodig. We gebruiken speciale spijkerstof. Dat is goed materiaal en past bij dit project. We benadrukken de mannelijkheid van de man, niet de vrouwelijke kant. Iedere echte vent kan dit aan."
Op de foto, Hidde-Jan in een donkere blauw spijkerrok tot net over de knieen, colbert, rode t-shirt en rode sokken. Helaas nog niet on-line gevonden zodat ik het hier kon plaatsen.
Ik zal mijn collectie damesrokken, niet snel inruilen voor een herenrok.
Naarmate de mode meer unisex wordt ben ik meer geneigd om juist het vrouwelijke sterker aan te zetten. Dus maar hopen dat de Herenpumps en de heren BH lang op zich laten wachten.
Irene schreef:Ik zal mijn collectie damesrokken, niet snel inruilen voor een herenrok.
Ik ook niet.
Misschien is het wel heel krom van mij, maar ik heb dus echt helemaal niets met herenmode met vrouwelijke kantjes (en daar valt een herenrok voor mijn gevoel ook onder).
Maar damesmode met wat mannelijke accenten vind ik juist weer heel stoer en gaaf
Irene schreef:
Naarmate de mode meer unisex wordt ben ik meer geneigd om juist het vrouwelijke sterker aan te zetten. Dus maar hopen dat de Herenpumps en de heren BH lang op zich laten wachten.
Maar wellicht is er wel een markt voor een heren BBBH
(maar ook voor mij hoeft dat niet )
Arike schreef:Misschien is het wel heel krom van mij, maar ik heb dus echt helemaal niets met herenmode met vrouwelijke kantjes (en daar valt een herenrok voor mijn gevoel ook onder).
Nou, sinds ik die foto bovenaan het topic net zag, IK WEL.
Come to mama! Hihi. Echt lekker ding en die rok maakt hem niks minder mannelijk, eigenlijk staat het wel cool, kan Vin Diesel nog een puntje aan zuigen.
Arike schreef:Misschien is het wel heel krom van mij, maar ik heb dus echt helemaal niets met herenmode met vrouwelijke kantjes (en daar valt een herenrok voor mijn gevoel ook onder).
Nou, sinds ik die foto bovenaan het topic net zag, IK WEL.
Come to mama! Hihi. Echt lekker ding en die rok maakt hem niks minder mannelijk, eigenlijk staat het wel cool, kan Vin Diesel nog een puntje aan zuigen.
Groetjes,
Quinty
Hi Quinty,
laten we het even niet hebben over die vent die in die rok zit...
Maar zou je die rok, alleen die rok dus , ooit gehad willen hebben?
Arike schreef:laten we het even niet hebben over die vent die in die rok zit...
Maar zou je die rok, alleen die rok dus , ooit gehad willen hebben?
Nee, ik vind hem voor mezelf veel te mannelijk (natuurlijk). Dat betekent trouwens ook dat ik de rok mannelijker vind dan bijvoorbeeld een camouflage broek, want die trek ik wel zo aan.
Maar mijn scharrel-vriendje en mijn beste vriendje kan ik me er beide wel in voorstellen en ik denk dat ik het dan wel leuk zou vinden staan.