Nieuw nieuw mooie t vriendelijke winkel

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
miss-nicky
daar ben ik weer
Berichten: 16
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 15:46
Locatie: heerlen
Contacteer:

Nieuw nieuw mooie t vriendelijke winkel

Bericht door miss-nicky »

hai allemaal in dordrecht is een leuk klein zaakje geopend waar je mooie scheonen tot mt 45/46 kan kopen voor normale prijzen en een heel groot arsortiment zijn al diverse t girls wezen kijken vertelde hij mij ik was er daar dus 1 van hihih
maar hij verkoopt dus heel veel schoenen niet die extreme wat je veel ziet maar de normale schoen in grote maten momenteel is hij nog met de site bezig maar hij vertelde mij dat hij hoopte hem eind feb, 2006 klaar te hebben ik keek me ogen in iedergeval uit ik weet zelf hoe moeilijkhet is om leuke schoenen in grote maten kopen is hebt zelf ook 43 44 hij vertelde mij die maten heeft hij in overvloed ik schat dat hij meer dan 500 soorten schoenen heeft niet allemaal op vooraad maar wel te bestellen dat zeker vertelde hij mij is een hele vriendelijke jonge man de eigenaar
ik weet ook dat hij normale prijzen aanhoud ik zelf koopt normal me schoenen bij een zaak in rotterdam maar vergeleken bij hem is die in rotterdam behoorlijk duur ook hij heeft een eigen merk schoen daardoor kan hij normale prijzen aanhouden ook voor lingerie kan je bij hem terecht maar ook voor speeltjes dus mensen ga is op zijn site kijken als hij klaar is

dus mensen we zijn er weer een winkeltje rijker

hier zijn adres erotic preasure
grote spuistraat 28
3011 GE dordrecht

http://www.erotictreasure.nl/
Groetjes en Kusjes van Miss Nicky
Loesje
dagelijks aanwezig
Berichten: 100
Lid geworden op: za apr 05, 2003 0:42

Bericht door Loesje »

Bedankt voor de tip! Ik zal het zeker in de gaten houden!
Gebruikersavatar
paula25
dagelijks aanwezig
Berichten: 179
Lid geworden op: zo sep 18, 2005 22:04

Re: Nieuw nieuw mooie t vriendelijke winkel

Bericht door paula25 »

miss-nicky schreef:...dus mensen we zijn er weer een winkeltje rijker
whoeiii \o/
Gebruikersavatar
Chantal C.
Forumdiva
Berichten: 1759
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 12:27
Locatie: Hellevoetsluis

Bericht door Chantal C. »

Misschien een rare vraag: Waarom moeten de meeste t-vriendelijke winkels een link hebben met erotiek?

:-?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 840
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Ik denk als je niet al te rare fratsen uithaald in princiepe elke zaak (in een grote stad, dat wel) Thee vriendelijk is.

Toch al diverse keren bij de H&M, schoenenzaakjes, Bijenkorf, dinges ehm SPS Superstar (en laatst nog Berksha of hoe je dat ook schrijft) en geen probleem als je als man wat koopt daar. Nu nog eens een keer de tijd en moed vinden om het enfemme te doen ;)
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

Ik sluit mij bij Mireille aan. Wij gaan regelmatig en femme winkelen en daar wordt door geen enkele zaak moeilijk gedaan. Ja soms is er in een keer een erkening van he dat is geen echte vrouw maar een brede glimlach en allles gaat gewoon door.

Dus een groot probleem is het niet om overal te winkelen.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Gebruikersavatar
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Berichten: 182
Lid geworden op: di jun 26, 2001 2:00
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

hoi die hoi,

'k heb nog nooit problemen gehad tijdens 't winkelen; niet en-femme en niet als man.

Ja, wat wel gebeurd als man is dat er soms een verkoper of verkoopster naar je toe komt en zegt "eh, meneer, de herenkleding hangt *daar*" (wijst naar andere kant van de zaak),
waarop ik dan vriendelijk antwoord dat ik me daar terdege bewust van ben en dat ik ze dank voor de moeite... en dan gaan ze of verder met "minding their own business" of ze kletsen nog even verder (meestal de verkoopsters) ...

Kortom: gewoon doen! 't is erg leuk!

groetjes,

marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Franscien
dagelijks aanwezig
Berichten: 153
Lid geworden op: za okt 23, 2004 19:00
Locatie: Friesland

Bericht door Franscien »

Het is mij ook opgevallen, dat het regelmatig voorkomt dat "de wereld" denkt dat T's allemaal kinky en geil zijn en dus een vermelding via een erotieksite nodig hebben.

Wat het winkelen betreft, heb ik tot nu toe ook geen enkel probleem ondervonden. Je kunt gewoon als man een dames winkel binnen gaan rustig rondkijken en zelf naar de paskamers gaan zonder dat men daar problemen mee heeft.
Soms is het wel een beetje lachwekkend als daar zo'n brave meneer op de uitkijk staat wanneer zijn vrouw iets aan het passen is. Je ziet hem dan denken:"Wat mot die vent met zulke kleren?" Soms een glimlach van het personeel, maar verder helemaal niks!

Franscien
Gebruikersavatar
Lisa met een S
Moderator
Berichten: 3650
Lid geworden op: do aug 15, 2002 10:39
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Er zijn nou eenmaal een hele boel T*'s die graag zulke kleding leuk vinden. Dat is niet te ontkennen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Lisa met een S schreef:Er zijn nou eenmaal een hele boel T*'s die graag zulke kleding leuk vinden. Dat is niet te ontkennen.

Lisa
Ja, maar dat hebben FAB's ook. Die vinden het ook sexy om in een 'speels' pakje rond te lopen (en hun man te verrassen)
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

nieuw nieuw mooie t vriendelijk winkeltje

Bericht door Robinhood »

Wanneer ik iets zie wat ik leuk vind dan koop ikhet.waar dan ook .
Dan zeg ik ook gewoon dat het voor mijzelf is,en dat ik travestiet ben als ze het niet door hebben omdat ik toevallig een wijde spijkerbroek met flowerpower,en een afgaan met bloemen motief en bontkraag aan heb zonder make up.
Hallo dames verandert de wereld ons of wij de wereld.
Ik benzo vaak bij de bijenkorf geweest voor maillots of maffe panties wanneer je gewoon zegt dat je travie ben,lijkt het wel of de dames nog hulpvaardiger worden,
De keren dat ik in een balletwinkel ben geweest is niet te tellen,ik zit op mdern ballet,NOU EN,Janneke help me om de dames wakker te schudden!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Re: nieuw nieuw mooie t vriendelijk winkeltje

Bericht door Juliette »

Robinhood schreef: .....
NOU EN,Janneke help me om de dames wakker te schudden!
Ik denk dat het merendeel al slaapt op het late uurtje dat jij postte. :wink:
Maar wakker schudden is denk ik niet nodig, de meeste dames zijn wakker genoeg om een hoop plezier te beleven aan hun T zijn (overigens ook lang niet altijd.., dat weet ook ik).
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Bericht door Josette »

Chantal C. schreef:Misschien een rare vraag: Waarom moeten de meeste t-vriendelijke winkels een link hebben met erotiek?

:-?
In de eerste plaats bestaan er geen rare vragen, laat staan stomme vragen. Rare of stomme vragen zijn die vragen die je niet stelt. Maar de link travestie-erotiek dat is voor mij ook een vraag. Travestie heeft voor mij NIETS met erotiek te maken, dus ook niet met latex, fetishpumps, likken aan schoenen en dergelijke. En wat die worst tussen mijn benen betreft: het enige makkelijke is dat je staand kunt plassen, maar als-ie op maat XL is is dat rationeel voor MIJ niet prettig. Ik krijg geen ballen in mijn buik van travestie, ik krijg slechts een enorme rust die ik thans hard nodig heb. Misschien een idee voor preutse, tuttige travestie? :D :D

Als ik voor Josette mooie dingen nodig heb als laarzen, kleren of make-up, winkel ik als de bio-dames doen. En anders niet

When in Rome, do as the Romans do
liefs, Josette
Gebruikersavatar
Robinhood
ForumFan
Berichten: 399
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 19:46
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

nieuw nieuw mooie t vriendelijke winkel

Bericht door Robinhood »

Zo is het bij mij ook ,ik loop soms dagen achter elkaar,in tra vestie soms ook zonder make up.Stel je voor dat ik 16 uur per dag opgewonden zou zijn,dan kunnen ze mij eind van de dag begraven!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Plaats reactie