SRS
Moderator: Moderators
SRS
Afgelopen vrijdag vroeg Jos Of ik ermee akkoord ging in het Onze Lieve Vrouwe Gasthuis te Amsterdam geopereerd te worden, door Dr. Karim en Dr. Kanhai. Ik ben hiermee akkoord gegaan en zal in september onder mes gaan. eindelijk
Liefs en XXX Vicky
Barbie...Eat Your Heart Out...
- Renate den Heijer
- dagelijks aanwezig
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Nou Vicky, komt het verlossende moment nu ook voor jou, ich freu mich für dich
Dat de zomer dit keer maar vlug weer voorbij is
In Essen had je niet veel nodig om mee te nemen, daar kreeg je alles wat je daar nodig hebt, alleen wat strakke korrektieslips en heel erg belangrijk, een spiegel moest ik meenemen en naja wat je zelf wel nodig hebt of wat je nodig lijkt....lijkt me
Veel succes nu al meid.....
groetjes, Mara
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Dat de zomer dit keer maar vlug weer voorbij is
![:D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
In Essen had je niet veel nodig om mee te nemen, daar kreeg je alles wat je daar nodig hebt, alleen wat strakke korrektieslips en heel erg belangrijk, een spiegel moest ik meenemen en naja wat je zelf wel nodig hebt of wat je nodig lijkt....lijkt me
![:wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Veel succes nu al meid.....
groetjes, Mara
JazekerJamie schreef:Ben blij voor je Vicky!!
Maar staan die Dr. Karim en Dr. Kanhai wel goed bekend met het doen van srs-es???
Dr Karim heeft in het VU als SRS chirurg gewerkt en is opgeleid door prof. Mulder. hij zit qua SRS op hetzelfde niveau als Dr Van Onselen. En ook Dr Kanhai is opgeleid door professor mulder. Beiden chirurgen hebben een tijd in het VU gewerkt. Van Dr Kanhai staat overigens een operatie resultaat op de site van Anna Lawrence
Liefs en XXX Vicky
SRS
Hoi Vicky.
Eindelijk het verlossende woord wanneer jou srs gaat plaats vinden.Ik hoop dat straks jou srs heel voorspoedig en vlekkeloos mag verlopen en dat je weer snel genezen mag zijn.Ik kom je zeker in het olv gasthuis opzoeken.
Groetjes en knufffffffff Rianne
Eindelijk het verlossende woord wanneer jou srs gaat plaats vinden.Ik hoop dat straks jou srs heel voorspoedig en vlekkeloos mag verlopen en dat je weer snel genezen mag zijn.Ik kom je zeker in het olv gasthuis opzoeken.
Groetjes en knufffffffff Rianne
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer: