Menstruatie periode "simuleren"
Moderator: Moderators
- Monique_3
- daar ben ik weer
Hallo Allen,
Had eens een vraag aan jullie.
Weet niet of dit de juiste (sub)rubriek is om het te plaatsen maar neem aan dat als ik het fout plaats ik het wel hoor
Tijdens de uitgebreid doorlezen/doorzoeken van de site kwam ik vandaag ook de volgende Onderwerken/bijdragen tegen:
Tampon ?
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=2753
Hoe ver gaan jullie met kunstmiddelen?
http://www.travestie.org/html/forum/viewtopic.php?t=771
Zeker naar aanleiding van het eerder geposte onderwerp "Tampon?" heb ik de volgende vraag/opmerking.
Ikzelf heb weleens het gevoel dat ik best zou willen weten hoe het is om als vrouw een menstruatie periode te hebben.
Wetende dat het natuurlijk best lastig is en niet altijd fijn.
Toch vind ik dat je moeilijke dingen niet perse uit de weg moet gaan.
Zijn er meer mensen net als mij die inderdaad ook die gevoelens hebben en idd ge-expirimteerd hebben met het dragen van maandverband en/of tampons !? En hoever gaan jullie daarin dan? Op internet is er heel weinig over te vinden helaas, een zeer klein aantal mensen schrijft er iets over kammer genoeg, of het is gewoon iets wat de meeste mensen niet bezighouden dat kan ook natuurlijk
Het meest reeele wat ik heb gevonden tot nu toe in een forum op internet is een persoon die soms gebruik maakt van maandverband en die ook echt gedurende de periode vochtig maakt met rode vloeistof etc.
Hoop dat er serieus met deze vraag word omgegaan en ik niet als belachelijk word gemaakt! :-/
Had eens een vraag aan jullie.
Weet niet of dit de juiste (sub)rubriek is om het te plaatsen maar neem aan dat als ik het fout plaats ik het wel hoor
Tijdens de uitgebreid doorlezen/doorzoeken van de site kwam ik vandaag ook de volgende Onderwerken/bijdragen tegen:
Tampon ?
http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=2753
Hoe ver gaan jullie met kunstmiddelen?
http://www.travestie.org/html/forum/viewtopic.php?t=771
Zeker naar aanleiding van het eerder geposte onderwerp "Tampon?" heb ik de volgende vraag/opmerking.
Ikzelf heb weleens het gevoel dat ik best zou willen weten hoe het is om als vrouw een menstruatie periode te hebben.
Wetende dat het natuurlijk best lastig is en niet altijd fijn.
Toch vind ik dat je moeilijke dingen niet perse uit de weg moet gaan.
Zijn er meer mensen net als mij die inderdaad ook die gevoelens hebben en idd ge-expirimteerd hebben met het dragen van maandverband en/of tampons !? En hoever gaan jullie daarin dan? Op internet is er heel weinig over te vinden helaas, een zeer klein aantal mensen schrijft er iets over kammer genoeg, of het is gewoon iets wat de meeste mensen niet bezighouden dat kan ook natuurlijk
Het meest reeele wat ik heb gevonden tot nu toe in een forum op internet is een persoon die soms gebruik maakt van maandverband en die ook echt gedurende de periode vochtig maakt met rode vloeistof etc.
Hoop dat er serieus met deze vraag word omgegaan en ik niet als belachelijk word gemaakt! :-/
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik gebruik af-en-toe maandverband, maar dan om andere -heel praktische- redenen. Als ik een wit slipje draag komen daar soms bruine strepen. Omdat die er lastig uit te wassen zijn draag ik dan maandverband, maar dan wel hoger in mijn broekje (op de plaats waar anders die bruine strepen komen, ja).
Het is voor mij ook reden om voornamelijk zwarte broekjes te dragen - daar zie je dat probleem niet zo.
Groetjes,
Frederique
Het is voor mij ook reden om voornamelijk zwarte broekjes te dragen - daar zie je dat probleem niet zo.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hmmm... Gaf ik eens gewoon antwoord op de vraag, maak jij het weer off-topic
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Sandra TV
- dagelijks aanwezig
Ik draag per maand zo'n 10 dagen een maandverband. Hoe dit komt weet ik zo niet maar ik heb zo mijn maandelijkse periode dat ik wat prikkelbaarder ben (krijg dan van mijn vriendin de opmerking als ik weer in mijn menstruatie-periode zit ) en ik voel me ook stukken beter als ik deze periode een maandverband draag
Tussendoor maak ik ook wel gebruik van een inlegkruisje
Feeling like a girl once in a time is great. Beiing a girl all the time is even greater.
-
- is nieuw hier
Ik weet wel dat er ooit op internet kunstvagina's te koop waren waarbij je buisjes met kunstbloed kon bestellen om de maandelijkse periode na te bootsen. 't is maar net hoe ver je wilt gaan, maar ik kan me er eerlijk gezegd niets bij voorstellen. Ik zit niet op de hormonen en heb ook geen operatie ondergaan (wat niet is kan komen natuurlijk), maar als je de natuurlijke organen mist zoals eileiders, baarmoeder enz. zou ik er niets in zien om iets wat er niet is na te willen bootsen. Het blijft fake.
Groeten,
Cisca
Cisca
Persoonlijk zie ik het nut niet van het "simuleren".
Wel weet ik dat ook voor een mannelijk persoon de maand hoogte en diepte punten heeft.
Het kan voor een T-meid aanvoelen als "ik heb mijn periode".
Het gebruik van een tampon lijkt me erg onpractisch en zit nog steeds niet op de plek waar hij hoort. Maandverband of inleg kruisjes hebben voor mij geen toegevoegde waarde.
Het is dus maar net wat je erbij voelt, en als je dat leuk vindt om te dragen moet je het ook gewoon doen lijkt me. Zeker als jij je daar beter of lekker bij voelt toch.
Wel weet ik dat ook voor een mannelijk persoon de maand hoogte en diepte punten heeft.
Het kan voor een T-meid aanvoelen als "ik heb mijn periode".
Het gebruik van een tampon lijkt me erg onpractisch en zit nog steeds niet op de plek waar hij hoort. Maandverband of inleg kruisjes hebben voor mij geen toegevoegde waarde.
Het is dus maar net wat je erbij voelt, en als je dat leuk vindt om te dragen moet je het ook gewoon doen lijkt me. Zeker als jij je daar beter of lekker bij voelt toch.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
liefs.
- Monique_3
- daar ben ik weer
Hoi Sandra,
Dank je dat je de moeite hebt genomen even te reageren
In een reactie van Martiene lees ik inderdaad dat het zo kan zijn dat een man ook z'n up's en down's heeft in een maand.
Zelf heb ik dat (nog) niet gemerkt maar wie weet als ik er inderdaad eens op ga letten...?
Vind het van jou wel bijzonder/herkennend dat je dat toch assioseerd met een vrouwlijke menstruatie periode zeg maar.
Je draagt die 10 dagen dan echt 24 uur per dag dik maandverband..natuurlijk wel zo nu en dan verschonen dat snap ik wel
Valt "jouw periode" weleens samen met die van je vriendin dan, vroeg het me gewoon af
Met welk gevoel/reden draag je ook weleens inlegkruisjes dan Sandra?
Dank je voor het reageren!!
Dank je dat je de moeite hebt genomen even te reageren
In een reactie van Martiene lees ik inderdaad dat het zo kan zijn dat een man ook z'n up's en down's heeft in een maand.
Zelf heb ik dat (nog) niet gemerkt maar wie weet als ik er inderdaad eens op ga letten...?
Vind het van jou wel bijzonder/herkennend dat je dat toch assioseerd met een vrouwlijke menstruatie periode zeg maar.
Je draagt die 10 dagen dan echt 24 uur per dag dik maandverband..natuurlijk wel zo nu en dan verschonen dat snap ik wel
Valt "jouw periode" weleens samen met die van je vriendin dan, vroeg het me gewoon af
Met welk gevoel/reden draag je ook weleens inlegkruisjes dan Sandra?
Dank je voor het reageren!!
Sandra TV schreef:Ik draag per maand zo'n 10 dagen een maandverband. Hoe dit komt weet ik zo niet maar ik heb zo mijn maandelijkse periode dat ik wat prikkelbaarder ben (krijg dan van mijn vriendin de opmerking als ik weer in mijn menstruatie-periode zit ) en ik voel me ook stukken beter als ik deze periode een maandverband draag
- Monique_3
- daar ben ik weer
Hoi Cisca,
Ja heb die kunstvagina's ook weleens gezien maar dat zou ik nooit kopen/gebruiken hoor.
Wat ik me wel heel goed voor kan stellen(omdat je ook eerlijk zegt:Het blijft fake) dat je geen maandverband draagt omdat het gewoon weg niet nodig is en dus geen enkele functie heeft.
Daarom zou het ook "praktisch" zijn om inderdaad iets van "vloed" te hebben of creeren op een of andere manier zodat je wel bescherming nodig hebt en "moet" zeg maar.
Ooit iemand weleens iets gelezen of gehoord over dat kunstbloed en die kunstvagina's, puur uit nieuwsgierigheid, zoals gezegd is niets voor mij dat weet ik nu al.
Ja heb die kunstvagina's ook weleens gezien maar dat zou ik nooit kopen/gebruiken hoor.
Wat ik me wel heel goed voor kan stellen(omdat je ook eerlijk zegt:Het blijft fake) dat je geen maandverband draagt omdat het gewoon weg niet nodig is en dus geen enkele functie heeft.
Daarom zou het ook "praktisch" zijn om inderdaad iets van "vloed" te hebben of creeren op een of andere manier zodat je wel bescherming nodig hebt en "moet" zeg maar.
Ooit iemand weleens iets gelezen of gehoord over dat kunstbloed en die kunstvagina's, puur uit nieuwsgierigheid, zoals gezegd is niets voor mij dat weet ik nu al.
Cisca schreef:Ik weet wel dat er ooit op internet kunstvagina's te koop waren waarbij je buisjes met kunstbloed kon bestellen om de maandelijkse periode na te bootsen. ........
....., maar als je de natuurlijke organen mist zoals eileiders, baarmoeder enz. zou ik er niets in zien om iets wat er niet is na te willen bootsen. Het blijft fake.
- Ingrid Go
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Ik kan me voorstellen dat je zover mogelijk wilt gaan in het vrouw zijn maar om een kunstvagina te kopen / gebruiken gaat mij toch wel iets te ver. Je probeert dan iets wat niet haalbaar is, zo niet onmogelijk.
Wat lees ik nu? Ongesteldheid simuleren, of beter gezegd 'spelen'? Daarvoor is het te pijnlijk. Klik hieren scroll naar beneden. Te veel biologische vrouwen hebben maandelijks forse, zeer forse pijn. Lees en huiver en kom dan nog maar eens terug met je krankzinnige ongesteldheid spelen, maar je moet maar het zelf weten.
liefs, Josette
Ja ik snap het nut er ook niet helemaal van Josette.
Ik vraag me dit nu al maanden af
haha
Wil iemand mij dat vertellen? Ik wil het graag begrijpen (denk ik).
Valt het dragen van maandverband ook onder travestie of alleen transgenderisme en transseksualiteit?
Josette, btw, Hoe gaat het met je?
Ik lees je topic zo af en toe eens op dit forum, knap hoe je het allemaal doet!
groeten,
Mina
Ik vraag me dit nu al maanden af
haha
Wil iemand mij dat vertellen? Ik wil het graag begrijpen (denk ik).
Valt het dragen van maandverband ook onder travestie of alleen transgenderisme en transseksualiteit?
Josette, btw, Hoe gaat het met je?
Ik lees je topic zo af en toe eens op dit forum, knap hoe je het allemaal doet!
groeten,
Mina
Naar mijn onbescheiden mening is maandverband onder geen enkel beding travestie, of transgenderisme of transseksualiteit. Maandverband heeft niets met T* te maken, doch enkel met je lichamelijke uitrusting. (zie neovagina en de bijbehorende ongemakken die berucht zijn bij geopereerde transen). Het is een hulpmiddel om er het bloed dat je als biologische vrouw hetverliest tijdens je veelal pijnlijke ongesteldheid, op te vangen. Je moet voor het verwisselen toch wel geregeld naar het toilet.
Het is echt iets wat je volgens mij enkel draagt wanneer nodig, niet omdat het zo fijn zit. De biologische dames vraag ik: corrigeer mij wanneer ik het verkeerd heb.
Dan vind ik het bij vele biologische vrouwen die ik ken behoorlijk volwassen hoe ze ermee omgaan, pet af dat ze gewoon hun leven leiden.
En tenslotte: die consequenties met zo'n neovagina spelen wel mee bij beslissing om door te zetten. Zelf er te licht eroverdenken is nogal link. Maar dat is een andere discussie hier met de goegemeente van Travestie.org
Het is echt iets wat je volgens mij enkel draagt wanneer nodig, niet omdat het zo fijn zit. De biologische dames vraag ik: corrigeer mij wanneer ik het verkeerd heb.
Dan vind ik het bij vele biologische vrouwen die ik ken behoorlijk volwassen hoe ze ermee omgaan, pet af dat ze gewoon hun leven leiden.
En tenslotte: die consequenties met zo'n neovagina spelen wel mee bij beslissing om door te zetten. Zelf er te licht eroverdenken is nogal link. Maar dat is een andere discussie hier met de goegemeente van Travestie.org
liefs, Josette