H & M

Hier kan je je ervaringen delen met winkels (on-line en 'echte') en diensten (zoals visagisten enz). Lees het reglement voordat je post.

Moderator: Moderators

Beoordeel deze winkel

Uitstekend
8
19%
Goed
28
65%
Matig
6
14%
Slecht
1
2%

Totaal aantal stemmen: 43

Arike
Eredivisie
Contacteer:

H & M

Bericht door Arike »

Naam: H & M Hennes & Mauritz Netherlands B.V.
Adres: filialen in vrijwel alle grotere plaatsen
Plaats: zie website
Tel.: 020 556 77 77 (Nederlands hoofdkantoor)
Website: http://www.hm.com
E-mail: mij onbekend
Producten: gevarieerd assortiment aan kleding (kan per filiaal enigszins verschillen, diverse filialen hebben ook een afdeling met grote damesmaten)
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

Ik vond dat het onvermijdelijk was om deze toe te voegen ;-)

voordelen: de prijzen zijn niet al te hoog voor soms nog wel best leuke dingen en je kan rustig rondkijken zonder dat er een verkoopster op je af komt.

nadelen: de kwaliteit is zeer zeker niet super (maar wat maakt het uit als je het niet zoveel draagt? ;-) ) en de maten kloppen ook niet altijd heel erg. En het is soms erg druk, zowel bij de pashokjes ;-) als bij de kassa. En of ik nou in de H&M op een verkoopster zou afstappen of ik de juiste maat aan heb of dat het een maatje kleiner of groter moet :-? ;-). Maar voor die prijs neem je dan toch gewoon beide maten? Altijd handig als ja afvalt of aankomt ;-)

Maar al met al zeker wel een geschikte winkel voor simpele dingen als shirtjes en truitjes.
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Wel wij zijn wel vaker bij H&M geweest en je wordt er gewoon met rust gelaten. Het is een winkel waar je voor door de weekse kleding heel goed terecht kunt.

Een leuk geval was dat ze pas bij het pashokje door mijn stem in de gaten hadden dat er iets anders dan een echte vrouw in het pashokje stond. En dat belden ze door naar de kassa waar een vriendin al stond met de rokjes die zij gepast had.

groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Ik vond H&M een zaak waar je voor een schappelijke prijs heel leuke dingen kan kopen. Maar de l;aatste tijd slaag ik er veel minder (tot helemaal niet).
Weliswaar word ik steeds kritischer in mijn aankopen (heb een kast vol), maar toch heb ik het idee dat het assortiment mij steeds minder aanspreekt. En waarom dat is weet ik niet.

Al met al heb ik er nog steeds de waardering "goed" aan gehangen.
Cyn.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ik vind de kleding daar ( in Groningen, that is) maar lelijk :-? kom er ook nauwelijks binnen, slechts af en toe als ik door de stad loop met vriendinnen die dan weer even moeten kijken ofzo, maar vindt het assortiment dus niet zo geweldig.
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Joyce_
ForumFan

Bericht door Joyce_ »

Hallo Arike,

Ook ik heb 'goed' gestemd. Ik ben echter nog niet tot in de H&M pashokjes geraakt (beperk me meestal tot de wat kleinere boetiekjes).

Maar dit is zeker helemaal mijn stijl

Afbeelding

Nu maar hopen dat het in werkelijkheid ook bij mij zo leuk staat :)

Groetjes,

Joyce
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi,

Ik slaag er ook vaak goed. Wel valt het me op dat de kleding zich vooral richt op mensen (met name: meiden) die een jaar of 5 - 10 jonger zijn dan ik en vooral uitgaanskleding. Voor dagelijkse kleding slaag ik er minder.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

H&M.... het ligt er een beetje aan wat ze hebben uiteraard, maar ik kom er graag. Je wordt normaal geholpen ook als je niet "in functie" bent om het zo maar te zeggen :wink:

De collectie wisselt nog wel eens dus goed in de gaten houden. De eindejaarscollecties van bekende couturiers zijn zeker de moeite waard, al was het maar om het hele gekkenhuis wat het gemiddelde H&M filiaal omtovert tot een door een orkaan getroffen rampgebied mee te maken :wink:

Er zijn dingen in grote maten 46/48 maar het leukere spul houdt op bij 42

Instant update:

Dit jaar zal de collectie door Victor & Rolf verzorgd worden :D
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Florence
ff weer wat posten

winkelervaringen

Bericht door Florence »

Beste vriendinnen,

Vorige week was ik als man aan het winkelen in H en M en toen ik enkele rokken had uitgezocht en naar de kleedkamer ging, werd ik geholpen en te woord gestaan alsof het de gewoonste zaak van de wereld was.
Hulde aan H en M.

Groetjes Florence.
Simone XXX
daar ben ik weer

Bericht door Simone XXX »

Lieve meiden,

Vorige jaar heb ik in een opwelling de halve H&M in Amsterdam leeggekocht. De enige die zich raar gedroeg was ik, omdat ik zo zenuwachtig was en ik deed net alsof ik de kleren voor mijn vriendin kocht die ziek thuis was en dat we de volgende dag op vakantie zou gaan en zij toch nieuwe spullen nodig had. Ik voerde een nepgesprek op mijn mobiel, je kent het misschien wel. :oops:
Ik naar huis, passen. De helft pastte natuurlijk niet, ik had geen echt benul van mijn maat. Gewoon teruggebrecht en geld teruggekregen, heerlijk, makkelijk en vriendelijk. :P Voordat ik bij een mannenkledingwinkel mijn geld terugkrijg moet er nog heel wat gebeuren :(
De kleding is helaas niet van een goede kwaliteit, maar je kan ook niet alles hebben!

Liefs,

Simone
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

ik vond/vind het een hartstikke leuke winkel - groot gedeelte van m'n kleding kwam er vandaan.

Sinds een tijdje (jaar of twee of zo) hebben ze mijn maat niet meer dus ja.... dan houdt 't op he?

Ik vond de prijs/kwaliteit verhouding van de H&M redelijk. Voor niet al te veel geld iets leuks, kwaliteit niet super (maar ja waar krijg je dat voor dat geld tegenwoordig nog wel?)

groetjes,

marjolein
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
Arike
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Arike »

mireille schreef:Instant update:

Dit jaar zal de collectie door Victor & Rolf verzorgd worden :D
Maak je allemaal klaar voor de veldslag, 9 november begint het :P en eindigt het waarschijnlijk ook meteen weer :wink:
Daarom bij deze een aanvulling op mijn openingspost: naast het bekende, nu ook van Victor & Rolf: trenchcoats, cocktailjurkjes en zelfs een trouwjurk voor maar € 298 :D (nee, ik heb geen plannen... :wink: )

(bron RTL Boulevard en www.hm.com)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ik heb vanmiddag even gekeken en d'r hangt erg leuk spul bij :D jammer dat mn geld op is :(
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Hoi,

ik zag op tv de veldslagen om de Viktor & Rolf-kleding en was blij dat ik geen tijd had gehad om me er tussen te storten, al had ik graag dat rode ballonrokje met bijpassende cremewitte blouse gehad. Helaas.

Verder is er bij H&M altijd wel wat leuks weg te halen (laatst nog een sjaal met bijpassende muts). Ook vaak leuke sieraden. Kwaliteit van de kleding is niet super, maar goed, het hoeft ook geen jaren mee en het is betaalbaar. Het assortiment is natuurlijk vooral gericht op 14 tot 24-jarigen, dus je moet je wel jong voelen om je helemaal door H&M te laten aankleden, maar voor topjes of af en toe een feestjurkje zijn ze prima. Rotterdam-Centrum heeft vier H&M's, waarvan één alleen lingerie doet, en bij alle vier heb ik nog nooit problemen gehad met het personeel.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
Megan
dagelijks aanwezig

Bericht door Megan »

Deze winkel is HEEEEEEEEEEL slecht voor mijn beurs

Die hebben altijd teveel leuke dingen
Ik slaag er ook vaak goed. Wel valt het me op dat de kleding zich vooral richt op mensen (met name: meiden) die een jaar of 5 - 10 jonger zijn dan ik en vooral uitgaanskleding. Voor dagelijkse kleding slaag ik er minder.
Idd richten ze zich vooral op de jongere meiden ja

Dan heb ik natuurlijk het voordeel dat ik pas 24 ben en vooral kleding voor meiden van rond de 20 leuk vind dus ik slaag altijd hier

Vooral voor bh's en strings slaag ik hier altijd
Plaats reactie