Hoi.
Hier wil ik even mijn ervaring met M&S mode geven.
Ik vind het op zich een tuttige zaak.
Maar ze hebben echt gweldige aanbiedingen, waar je je basiscollectie voor weinig geld mee kunt aanvullen.
Basis-shirts voor 5 euro, of 7,50.
Van die dunne, kleurige blouses voor over een topje: 7,50
En tegen de uitverkoop hangen er speciale rekken voor dat spul.
Lijkt haast wel of ze het ervoor laten maken.
En je komt het zelfs in grote maten (XXXL) tegen.
Kortom: tuttige collectie, maar geweldig voor koopjes.
En ze hebben ruime kleedkamers. Weet alleen niet hoe je daar als man ontvangen wordt.
M&S mode
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
Leuke rok gekocht bij M&S en voor het eerst en-femme
Hallo,
Altijd heb ik mijn kleding gekocht gekleed als man waarbij je dan soms raar werd aangekeken.
Ik merkte echter tijdens de keren dat ik in het publiek terecht kwam er eigenlijk niemand op mij lette.
En dus vond ik het tijd om en femme te gaan, in beverwijk, 's-morgens lekker rustig.
Heb mijn auto op de parkeerplaats gezet en (was al gekleed als vrouw) ben naar de winkelstraat gelopen.
Aangezien dit echt de eerste keer in dachtlicht en publiek was, was ik behoorlijk nerveus.
O.a. bij M&S had ik een leuke rok gezien welke ik besloten had te passen.
Weer had ik de ervaring dat eigenlijk niemand op me lette en ben de M&S ingelopen.
Hier was het nog rustig (10.00 uur) en heb wat rondgekeken in de winkel.
Ik had een tweetal rokken gepakt om te passen en vroeg of ik mocht passen.
De verkoopster had wel door dat dat ik niet een doorsnee dame was maar bleef zeer vriendelijk en beantwoorde de vraag met natuurlijk.
Nadat ik de rok had gepast bleek de maat toch niet geheel de juiste en begon de verkoopster mij hierbij te helpen.
Haalde een andere maat maar echt tevreden was ik nog niet.
Ze verraste met de opmerking "zullen we samen even rondkijken" en dat hebben gedaan, ik heb er een leuke rok aan overgehouden en direct aangehouden.
Bij het passen van een rok kreeg ik kommentaar en werd gekontroleerd of de maat wel goed was
Ondanks dat het de eerste keer was voelde ik mij geheel op mijn gemak en ben zeer tevreden over de service en spontaniteit.
Kom hier zeker nog wel eens terug.
Dank en hulde.
Groetjes,
Wilma
Altijd heb ik mijn kleding gekocht gekleed als man waarbij je dan soms raar werd aangekeken.
Ik merkte echter tijdens de keren dat ik in het publiek terecht kwam er eigenlijk niemand op mij lette.
En dus vond ik het tijd om en femme te gaan, in beverwijk, 's-morgens lekker rustig.
Heb mijn auto op de parkeerplaats gezet en (was al gekleed als vrouw) ben naar de winkelstraat gelopen.
Aangezien dit echt de eerste keer in dachtlicht en publiek was, was ik behoorlijk nerveus.
O.a. bij M&S had ik een leuke rok gezien welke ik besloten had te passen.
Weer had ik de ervaring dat eigenlijk niemand op me lette en ben de M&S ingelopen.
Hier was het nog rustig (10.00 uur) en heb wat rondgekeken in de winkel.
Ik had een tweetal rokken gepakt om te passen en vroeg of ik mocht passen.
De verkoopster had wel door dat dat ik niet een doorsnee dame was maar bleef zeer vriendelijk en beantwoorde de vraag met natuurlijk.
Nadat ik de rok had gepast bleek de maat toch niet geheel de juiste en begon de verkoopster mij hierbij te helpen.
Haalde een andere maat maar echt tevreden was ik nog niet.
Ze verraste met de opmerking "zullen we samen even rondkijken" en dat hebben gedaan, ik heb er een leuke rok aan overgehouden en direct aangehouden.
Bij het passen van een rok kreeg ik kommentaar en werd gekontroleerd of de maat wel goed was
Ondanks dat het de eerste keer was voelde ik mij geheel op mijn gemak en ben zeer tevreden over de service en spontaniteit.
Kom hier zeker nog wel eens terug.
Dank en hulde.
Groetjes,
Wilma
-
- dagelijks aanwezig
Leuke gerende rok gekocht
Hai meiden,
ik kon het niet laten een zwarte gerende rok te kopen voor slechts 20,00 euro. eindelijk een rok die je swinters aan kan , door een dikkere onderrok en dikkere stof.
het kopen was geen probleem , passen heb ik thuis gedaan.
liefs do
ik kon het niet laten een zwarte gerende rok te kopen voor slechts 20,00 euro. eindelijk een rok die je swinters aan kan , door een dikkere onderrok en dikkere stof.
het kopen was geen probleem , passen heb ik thuis gedaan.
liefs do
iedereen mag rokken en jurken dragen