Epil Smooth

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Deedee
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: di jan 04, 2005 23:40
Locatie: Oss
Contacteer:

Epil Smooth

Bericht door Deedee »

Wie heeft ervaring met de Epil Smooth van Tel-Sell. Hiermee zou je pijnloos kunnen ontharen door middel van een handschoen, hiermee kan je scrubben en pijnloos ontharen. Op tv ziet het er uit of het er makkelijk af gaat, maar is dat echt zo?

Epil Smooth is gemakkelijk te gebruiken. Plak een epileerpad op de Epilsmooth handschoen en wrijf hiermee over uw huid. De speciale kristallen op de epileerpads zorgen ervoor dat uw haar pijnloos en in één keer wordt verwijderd. Tegelijkertijd verwijdert u alle dode huidcellen en schilfers, waardoor uw huid superglad en zijdezacht aanvoelt. Uw haren blijven wekenlang weg.

Nu hou ik het bij als ik onder de douche ga, gewoon met een scheermesje. Maar als dit echt werkt is het voor velen een wondermiddel.

Groetjes van Deedee
__________________________________________
Het lot leid ons, zonder rekening met ons te houden
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Re: Epil Smooth

Bericht door Cynthia »

Deedee schreef:Maar als dit echt werkt is het voor velen een wondermiddel.
Het is al eerder gezegd hier.
Wondermiddelen werken perfect. Ze doen wonderen voor het banksaldo van de verkoper.

Maar of het doet wat het belooft? Ik kan het mij niet voorstellen.
MNatuurlijk is scrubben goed voor de huid. En misschien schuur je de haren er ook mee af (voor zover deze uit de huid steken). Maar het bestaat niet dat deze ook de haarwortel aan kunnen pakken. En dat is nou altij dhet probleem.

Wanneer houden mensen nu eens op om in dit soort wonderen te geloven?
Cyn.
Gebruikersavatar
qt
dagelijks aanwezig
Berichten: 156
Lid geworden op: wo okt 18, 2006 14:35

Re: Epil Smooth

Bericht door qt »

Cynthia schreef:Maar of het doet wat het belooft? .................. Maar het bestaat niet dat deze ook de haarwortel aan kunnen pakken.
Dat wordt toch ook niet beloofd? Ik lees nergens in Deedee's verhaal dat er permanente ontharing wordt beloofd. Het zou dus een gemakkelijker variant op het thema 'tijdelijk epileren' kunnen zijn. Als het dat wel doet klinkt het nog wel handig, ontharen en scrubben tegelijkertijd.

Ik ben overigens geneigd alle producten die op TelSell verkocht worden ernstig te wantrouwen. Ik kan me niet voorstellen dat als het echt werkt het niet in elke winkel te verkrijgen is.

groetjes,
Quinty
chick on a mission
tijgertje
ForumFan
Berichten: 387
Lid geworden op: di jun 27, 2006 8:35

Re: Epil Smooth

Bericht door tijgertje »

quintytamara schreef:Dat wordt toch ook niet beloofd? Ik lees nergens in Deedee's verhaal dat er permanente ontharing wordt beloofd. Het zou dus een gemakkelijker variant op het thema 'tijdelijk epileren' kunnen zijn. Als het dat wel doet klinkt het nog wel handig, ontharen en scrubben tegelijkertijd.

Ik ben overigens geneigd alle producten die op TelSell verkocht worden ernstig te wantrouwen. Ik kan me niet voorstellen dat als het echt werkt het niet in elke winkel te verkrijgen is.

groetjes,
Quinty
Dat beloven ze wel
als de haren wekenlang weg moeten blijven moet de haar met wortel en al eruit gehaald worden
Dit gebeurd bij epileren en harsen

Voor permanente ontharing wordt het haarzakje vernield.
Dan komt op die plek nooit meer haar
Gebruikersavatar
Cynthia
Chat Ops
Berichten: 1824
Lid geworden op: ma mei 26, 2003 19:49

Bericht door Cynthia »

Als je voor weken haarvrij belooft, zul je iets meer moeten doen dan de aanwezige haren bij de huid afschuren. Anders zijn ze net zo snel terug als na scheren.
Cyn.
Gebruikersavatar
Deedee
ff weer wat posten
Berichten: 47
Lid geworden op: di jan 04, 2005 23:40
Locatie: Oss
Contacteer:

Deedee

Bericht door Deedee »

Ik had van te voren al mijn bedenkingen tegen dit wondermiddel, maar als het evenveel resultaat geeft als bij mijn benen scheren, zou ik het toch wel kopen. Bij het scheren moet je toch altijd op passen voor kleine wondjes, gelukkig ben ik weinig behaard en hoef ik mij niet wekelijks te ontharen.


Groetjes van Deedee
__________________________________________
Het lot leid ons, zonder rekening met ons te houden
Gebruikersavatar
JeanineO
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: ma feb 21, 2005 13:26
Locatie: nabij Utrecht

Bericht door JeanineO »

Ik gebruik de Epil Smooth 1× per week,de haartje`s blijven bij meerdere malen gebruik langer weg en zijn steeds makkelijker te verwijderen. :roll:

De eerste malen moet je wel erg voorzichtig zijn met het gebruik,want je beschadigd gauw je huid door de rond draaiende beweging,en na de 1e week met kleine korstje`s van de wondje`s te hebben gelopen,ga ik vanaf toen rustiger te werk met zachte bewegingen :)

Betstel wel de speciale creme erbij,die verkleind de kans op irritatie van de huid.
i love my dresses.
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

een collega van mij heeft het gekocht en heeft er spijt van. reactie was "gebruik maar schuurpapier" Ze had enkele dagen last van rode huid en irritatie. Vermoedelijk te sterk gewreven. Helaas is ze er zo op tegen dat ik niet naar haar vervolg kan vragen :D :cry:
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Plaats reactie