hoe zet ik een pruik op

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
michelle352
is nieuw hier
Berichten: 9
Lid geworden op: di aug 31, 2004 20:52
Locatie: breda

hoe zet ik een pruik op

Bericht door michelle352 »

ik heb altijd een probleem met mijn eigen haar dat onder de pruik uit komt
de kleur is anders dan de pruik.
hoe kan je dit het beste verbergen zonder dat iemand het ziet.
het mooiste wat je kan worden is jezelf
Pamela-
Moderator
Berichten: 1849
Lid geworden op: wo mar 13, 2002 1:00
Locatie: zuid holland

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi Michelle,

Kijk is op onze looking good pagina daar vind je enorm veel info over diverse dingen betreffende de pruik, succes.

Pammie
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
gast
Eredivisie
Berichten: 802
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 12:18

Bericht door gast »

In de tijd dat ik nog afhankelijk was van een pruik, gebruikte ik haarklemmetjes om mijn haar een beetje op te steken, soms ook wel eens haarlak. En hoe je een pruik opzet: de meesten doen het geloof ik met het hoofd voorover - voorkant eerst en dan de rest over je hoofd halen. Ik deed dat - uiteraard - anders: mijn pruik had inwendige klemmen om afwaaien te voorkomen, en deze moet eerst achter worden vastgezet. Maar ja... dat was ook een pruik van 700 Euro... En wat ook hielp: dezelfde kleur als mijn eigen haar.

Liefs, Kitty.
Gebruikersavatar
JeanineO
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: ma feb 21, 2005 13:26
Locatie: nabij Utrecht

Bericht door JeanineO »

Gewoon je eigen haar lekker kort laten knippen,dan past elke pruik er zondermeer over heen zonder dat je eigen kleur eronder uit komt :)
i love my dresses.
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

Nu heb ik nogal wat inhammen maar het probleem komt mij bekend voor :D

Voor mij was de oplossing aanwezig toen mijn zus mijn haar deed met de tondeuse op een erg korte stand. (stiekeltjes). Bleef daarna met de aangroei van mijn bakkebaarden zitten maar deze scheer ik nu langs de oren af tot de inhammen.

Ik heb maar één keer een opmerking hierover gehad en zij (collega) kwam zelf al met de reden. "oh ja, dan lijkt de pruik beter. Nu nog de wenkbrauwen"
:D

helaas ben ik nogal kippig zonder bril :cry:

zo zie je maar weer, overal kun je iets positiefs uit halen, zelfs een kale kop heeft hier zijn voordelen. :D
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Bea-Smit.
Forumdiva
Berichten: 1131
Lid geworden op: za mar 12, 2005 23:09
Locatie: zuidoostdrenthe

Bericht door Bea-Smit. »

JeanineO schreef:Gewoon je eigen haar lekker kort laten knippen,dan past elke pruik er zondermeer over heen zonder dat je eigen kleur eronder uit komt :)
Als je een pruik aan wilt schaffen is het het beste om dan de haarlengte zolang te hebben dat je eigenlijk naar de kapper moet.
Als je dan een pruik past zit die dan zo goed. bij lang haar. en als je dan naar de kapper gaat kun je de pruik altijd een stukje strakker zetten.

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Anne-Claire
dagelijks aanwezig
Berichten: 84
Lid geworden op: wo feb 06, 2002 1:00
Locatie: Groningen

Bericht door Anne-Claire »

Hoi,

Ik heb een speciaal kapje gekocht bij de pruikenboer.
Daar prop ik mijn haar dan onder en dat valt weer netjes weg onder elke pruik die ik draag.

Je kunt er ook een oude panty voor gebruiken. Even afknippen, knoop er in et voila. Werkt perfect.

Maar kort haar is toch dé opossing. Nadat ik bij de kapper ben geweest draag ik meestal mijn bobline pruik....

;-)

Groetjesss,

Claire
...uit Groningen. Daar waar de lucht de horizon nog raakt....
Martiene
dagelijks aanwezig
Berichten: 228
Lid geworden op: za mei 11, 2002 13:59
Locatie: Drenthe

Bericht door Martiene »

Kitty Mermaid schreef:En hoe je een pruik opzet: de meesten doen het geloof ik met het hoofd voorover - voorkant eerst en dan de rest over je hoofd halen. .......................................En wat ook hielp: dezelfde kleur als mijn eigen haar.

Liefs, Kitty.
Helemaal correct wat mij aangaat in elk geval. Van voor naar achter opzetten en probeer zoveel mogelijk in je eigen haarkleur.
Daarnaast je eigen haar kort houden.
Omdat ik wel een vrouw wil zijn, maar het niet wil worden. (©martiene)
liefs.
Plaats reactie