Een nieuwe stap (ontwikkeling) in het partner-zijn van een tv. Hoe het voelt wanneer je man en femme gaat winkelen, was ik net zo gespannen als hzij? Hum..een beetje wel, maar had ook vertrouwen dat het wel goed zou gaan. Je zwaait en dan rijdt zij weg en gaat de voordeur dicht, daar sta je dan. Uren later, na de T&T avond in Groningen zie je haar opgelucht thuiskomen. Voor herhaling vatbaar dus! En ik, verbaasd over mijzelf dat ik dit zo makkelijk accepteren kan en zelfs blij ben dat 'zij' het fijn heeft gevonden. Wie had dat gedacht dat deze ontwikkeling zo zou easy zou gaan.
groetjes elsa
En femme winkelen.
Moderator: Moderators
- X-Laura-X
- dagelijks aanwezig
Re: En femme winkelen.
Je gaat er knap mee omElsa schreef:Een nieuwe stap (ontwikkeling) in het partner-zijn van een tv. Hoe het voelt wanneer je man en femme gaat winkelen, was ik net zo gespannen als hzij? Hum..een beetje wel, maar had ook vertrouwen dat het wel goed zou gaan. Je zwaait en dan rijdt zij weg en gaat de voordeur dicht, daar sta je dan. Uren later, na de T&T avond in Groningen zie je haar opgelucht thuiskomen. Voor herhaling vatbaar dus! En ik, verbaasd over mijzelf dat ik dit zo makkelijk accepteren kan en zelfs blij ben dat 'zij' het fijn heeft gevonden. Wie had dat gedacht dat deze ontwikkeling zo zou easy zou gaan.
groetjes elsa
The bitch is back...
Dank je Laura, zelf maak je als partner ook een ontwikkeling door he. Ik voel mij niet ( meer) verantwoordelijk voor wat 'anderen ' zullen denken of zeggen. Dat had ik in de begin fase heel erg, dan raak je zelf geisoleerd. Maar het heeft wel tijd nodig gehad hoor, om er zo mee om te kunnen gaan.
groetjes elsa
groetjes elsa