En femme winkelen.

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Elsa
Forumdiva

En femme winkelen.

Bericht door Elsa »

Een nieuwe stap (ontwikkeling) in het partner-zijn van een tv. Hoe het voelt wanneer je man en femme gaat winkelen, was ik net zo gespannen als hzij? Hum..een beetje wel, maar had ook vertrouwen dat het wel goed zou gaan. Je zwaait en dan rijdt zij weg en gaat de voordeur dicht, daar sta je dan. Uren later, na de T&T avond in Groningen zie je haar opgelucht thuiskomen. Voor herhaling vatbaar dus! En ik, verbaasd over mijzelf dat ik dit zo makkelijk accepteren kan en zelfs blij ben dat 'zij' het fijn heeft gevonden. Wie had dat gedacht dat deze ontwikkeling zo zou easy zou gaan.
groetjes elsa :wink: :roll:
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik hoorde gisterenavond op het chatkanaal dat het bij Denise net zo goed was gegaan als bij mij een dag eerder. Toch leuk dat je zo mee kunt leven Elsa.

Irene
Kleine stapjes
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Re: En femme winkelen.

Bericht door X-Laura-X »

Elsa schreef:Een nieuwe stap (ontwikkeling) in het partner-zijn van een tv. Hoe het voelt wanneer je man en femme gaat winkelen, was ik net zo gespannen als hzij? Hum..een beetje wel, maar had ook vertrouwen dat het wel goed zou gaan. Je zwaait en dan rijdt zij weg en gaat de voordeur dicht, daar sta je dan. Uren later, na de T&T avond in Groningen zie je haar opgelucht thuiskomen. Voor herhaling vatbaar dus! En ik, verbaasd over mijzelf dat ik dit zo makkelijk accepteren kan en zelfs blij ben dat 'zij' het fijn heeft gevonden. Wie had dat gedacht dat deze ontwikkeling zo zou easy zou gaan.
groetjes elsa :wink: :roll:
Je gaat er knap mee om :wink:
The bitch is back...

Afbeelding
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Dank je Laura, zelf maak je als partner ook een ontwikkeling door he. Ik voel mij niet ( meer) verantwoordelijk voor wat 'anderen ' zullen denken of zeggen. Dat had ik in de begin fase heel erg, dan raak je zelf geisoleerd. Maar het heeft wel tijd nodig gehad hoor, om er zo mee om te kunnen gaan.
groetjes elsa :wink:
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

Elsa schreef:Maar het heeft wel tijd nodig gehad hoor, om er zo mee om te kunnen gaan.
groetjes elsa :wink:
Geloof je echt meteen :wink: maar alsnog, respect hoor :)
The bitch is back...

Afbeelding
Plaats reactie