Oproep aan alle T-Girls......

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Miss Ricci
is nieuw hier
Contacteer:

Oproep aan alle T-Girls......

Bericht door Miss Ricci »

:P Hallo Allemaal.... Ik wil graag een algemene oproep plaatsen. Al enige tijd ben ik samen met het Radio Team van XXXRADIO.nl bezig om een uurtje of twee per week radiotijd vrij te maken voor T-Girl HOUR. Een radio show op internet, live met items voor, en door T-girls. Ik zoek mensen die mee willen werken, mensen voor intervieuws, telefoontjes en leuke avonturen.
Internet biedt radio, live met chat en cam contact met studio en deejay, heb je vragen stel ze ??? Wij gaan op zoek naar jou antwoord. Het is non commercieel, maar hoe meer dames laten weten dat we bestaan, hoe meer tijd we krijgen.reageer en laat van je horen ....mail me op missricci@xxxradio.nl
AS. woensdag DJ CREAM...live in het eerste uur....!!!!
Hai there sisters. Nasty blonde babe here, happens to be DJ & PJ Yep...erotic radio, and so girls....its Time to switch stations... Every wednesday T-GIRL HOUR AT XXXRADIO.NL..
By shemale dj Miss Ricci xxx
Monique-M
ff weer wat posten

Bericht door Monique-M »

Willen jullie ook politiek geangageerd zijn?
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik voel me niet direct geroepen om mee te doen, maar ik steun (bijna)iedere vorm van publiciteit.

Irene
Kleine stapjes
Miss Ricci
is nieuw hier
Contacteer:

HOTSPOTZZZzzz...presents T-Girl hour!!!

Bericht door Miss Ricci »

:D Het "betrokken zijn"bij ...kan zich hooguit beperken tot tips voor andere T-girls ..in welke vorm dan ook. Het gaat om een luchtig programma met leuke onderwerpen (en die zijn er ) 8) over uitgaan, kleding, :lol: leuke anekdotes en/of bekendmaking van een evt bizznizz in de scene...! Het is de eerste poging op internetradio uberhaupt , om een dergelijke show te brengen. :-? Wees blij dat er mensen zijn die dit werkelijk waarderen, zo breed is ons spectrum nl niet ! Er word zooooo veel geklaagd, dan is er eindelijk iets unieks :o :wink: (in de wereld voor zover bekend) ....maak er dan met zijn allen wat van. XXXRADIO doet dit geheel belangenloos. er is daar een anonieme chat, met cam optie ! :roll:

En nee.. :evil: ...politiek doen we niet aan, racisme ook niet, we zijn NIET supercommercieel...maar lol, muziek en erotiek zijn de noemers. Radio is in onze optiek een neutraal entertainment onderneming ! Ik kan alleen maar vragen om steun, om te laten zien dat onze wereld ook lol kent, :P en uitgaan, etc Steun om te laten weten dat we niet alleen leven tussen psychiaters en ziekenhuizen, maar dat we banen hebben, hobbies en erotiek. Weer eens wat anders toch ?? Reageer gerust op :oops:
MISSRICCI@XXXRADIO.NL
Hai there sisters. Nasty blonde babe here, happens to be DJ & PJ Yep...erotic radio, and so girls....its Time to switch stations... Every wednesday T-GIRL HOUR AT XXXRADIO.NL..
By shemale dj Miss Ricci xxx
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

niks mis mee, al heb ik de indruk dat het hier vooral gaat om/voor de zogenaamde - daar gaan we weer - travestieten/drags en maar een klein deel van het t-spectrum zich aangesproken zal voelen

succes iig :)

Joy
Plaats reactie