Hoe krijg ik mijn "ding" het beste weggewerkt???

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Megan
dagelijks aanwezig

Hoe krijg ik mijn "ding" het beste weggewerkt???

Bericht door Megan »

Ik heb al van die correctieslipjes
En heb het al met huishoudfolie geprobeerd

Maar heeft er nou iemand een goeie tip voor me om dat ding echt goed weg te werekn?

Kus Megan
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Megan
dagelijks aanwezig

Bericht door Megan »

:oops: oke tnx niet gezien :oops:
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Kijk ook onder het onderwerp Gaff:

http://www.travestie.org/html/forum/vie ... php?t=3255

Irene
Kleine stapjes
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Waarom een gaff?

Je moet je geslachtsdeel gewoon tussen je benen 'proppen' blijft wel de hele dag zitten.
Deedee
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Deedee »

Ik heb er ook geen moeite mee, maar niet iedereen heeft hetzelfde tussen zijn/haar benen hangen als ik het zo mag uitdrukken.

Liefs van Didi

Bericht door Tijn »

daarnaast lijkt het me ook niet gezond om je zaakje de hele dag zo af te knellen.
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Of het gezond is weet ik niet, maar de doe het zelf gaff knelt niet af, maar houdt het zaakje keurig op zijn plaats, waardoor je meer vrijheid hebt in de keuze van je slipjes.

Irene
Kleine stapjes
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Denk maar zo, de hele dag op je ** zitten achter je bureau op kantoor (of in de auto) is ook niet goed... worden ze te warm van...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

maar dan zit ie ook niet de hele dag echt klem tussen de benen he ;)

hoop ik tenminste
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
tijgertje
ForumFan

Bericht door tijgertje »

mireille schreef:Denk maar zo, de hele dag op je ** zitten achter je bureau op kantoor (of in de auto) is ook niet goed... worden ze te warm van...
Mij boeit dat echt niet
Van mij mogen die dingen kapot gaan
gebruik die toch niet
paula25
dagelijks aanwezig

Bericht door paula25 »

tijgertje schreef:
mireille schreef:Denk maar zo, de hele dag op je ** zitten achter je bureau op kantoor (of in de auto) is ook niet goed... worden ze te warm van...
Mij boeit dat echt niet
Van mij mogen die dingen kapot gaan
gebruik die toch niet
is er behalve warmte verschil ook een kans dat je lastiger een orgasme kan krijgen als je telang op je *** zit en per ongeluk bepaalde delen afknelt?
qt
dagelijks aanwezig

Bericht door qt »

paula22 schreef: is er behalve warmte verschil ook een kans dat je lastiger een orgasme kan krijgen als je telang op je *** zit en per ongeluk bepaalde delen afknelt?
Libido is een "state-of-mind", het kunnen krijgen van een orgasme ook. Het enige dat theoretisch beinvloed zou kunnen worden is je vruchtbaarheid. Over Androcur/Cypreteron Acetaat, het anti-mannelijk hormoon dat je als trans in Nederland krijgt, hoor je ook heel vaak dat mensen binnen een paar weken nooit meer een erectie krijgen, geen zin meer hebben in sex enz. Ik ben in overleg met de endocrinoloog minder ervan gaan gebruiken omdat ik na aanvang van het gebruik oppeens dagelijks wakker werd met een ochtenderectie en een onverzadigbare zin in sex kreeg. En dat terwijl het in Engeland wordt gezien als chemische castratie. Wat een onzin, mijn libido is nog nooit zo hoog geweest als eerst met dat spul en nog veeeeeel erger geworden na mijn SRS, dus medisch gezien na castratie.

Sex zit in je hoofd, en niet in je ballen.

Groetjes,
Quinty
chick on a mission
qt
dagelijks aanwezig

Bericht door qt »

paula22 schreef: is er behalve warmte verschil ook een kans dat je lastiger een orgasme kan krijgen als je telang op je *** zit en per ongeluk bepaalde delen afknelt?
Libido is een "state-of-mind", het kunnen krijgen van een orgasme ook. Het enige dat theoretisch beinvloed zou kunnen worden is je vruchtbaarheid. Over Androcur/Cypreteron Acetaat, het anti-mannelijk hormoon dat je als trans in Nederland krijgt, hoor je ook heel vaak dat mensen binnen een paar weken nooit meer een erectie krijgen, geen zin meer hebben in sex enz. Ik ben in overleg met de endocrinoloog minder ervan gaan gebruiken omdat ik na aanvang van het gebruik oppeens dagelijks wakker werd met een ochtenderectie en een onverzadigbare zin in sex kreeg. En dat terwijl het in Engeland wordt gezien als chemische castratie. Wat een onzin, mijn libido is nog nooit zo hoog geweest als eerst met dat spul en nog veeeeeel erger geworden na mijn SRS, dus medisch gezien na castratie.

Sex zit in je hoofd, en niet in je ballen.

Groetjes,
Quinty

ps. Vrouwen houden ook van sex en maken practisch geen testosteron aan.
chick on a mission
BlackRose
ff weer wat posten

Bericht door BlackRose »

Ik was misschien één van de gelukkigen die indertijd niet "zwaar geschapen" was, waardoor ik bijna geen problemen had. Als het slipje strak genoeg zat, was alles in orde (behalve bij één strakke rok, die ik dan ook nooit droeg).

Van Tula, het model uit de jaren 70 - 80 weet ik dat ze plakband gebruikte (lijkt me een héél groot "au" gehalte te hebben) , maar ook zelf een slipje had gemaakt in een jeansstof, waardoor alles netjes in de plooi bleef.

Komen we meteen bij het materiaal waaruit de kleding gemaakt is: jeans verdoezelt natuurlijk meer dan een fijn stretchstofje (denk maar aan vetrolletjes), en dat is misschien iets waar je in het begin rekening mee kan houden. Zo kan ook een lange blouse of trui de truuk doen, en als het je wat lijkt: tegenwoordig is het in een jurkje over een broek te dragen. Allemaal dingen waarmee je je voordeel kan doen. Het dragen van een inlegkruisje of een dun maandverband helpt bij het "egaliseren", en een correctieslip (die gebruikt wordt om een buikje te verdoezelen), is meestal ook erg samenhoudend :)

Over de gevolgen van het afknellen heb ik me eigenlijk ook nooit druk gemaakt, behalve als het zeer deed :D Maar ik dacht van: straks is die handel toch weg, so who cares?

Liefs, BlackRose.
Plaats reactie