Gesprekken...

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Elsa
Forumdiva

Gesprekken...

Bericht door Elsa »

Weet je wat mij opvalt? Dat wanneer je partner TV* is, en je ervan op de hoogte bent, er heel veel gepraat wordt over wat 'haar' bezig houdt. Regelmatig lopen gesprekken lopen hier op uit, kleding make up ..wat zal ik dan en dan aantrekken?" Alsof er een soort van stroomversnelling is ontstaan. Soms wel leuk maar je begrijpt, het is af en toe wel veel :wink:
Jullie wisselen hier op het forum veel tips uit, doe je dat ( als je partner op de hoogte is) ook wel met haar?
groetjes elsa :)
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

In Woody Allen's "Annie Hall" is er een scene waar zowel de mannelijke hoofdrolspeler (Allen) en zijn tegenspeler (destijds Diane Keaton) allebei bij hun psychiater zitten te klagen over de andere en de ene zegt: "hij wil altijd seks -- zowat 3 keer per week" terwijl de andere klaagt: "zij wil nooit seks -- maar 3 keer per week"

Ik weet dat voor mijzelf dat mijn vrouw ook vindt dat het soms teveel wordt en ik probeer mij dan in te houden -- en voor mijn gevoel dus doe ik het niet onredelijk veel

Maar ik denk dat zij dan toch soms zoals jij reageert

Beste wensen in 2007
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Elsa schreef:
Regelmatig lopen gesprekken lopen hier op uit, kleding make up ..wat zal ik dan en dan aantrekken?" Alsof er een soort van stroomversnelling is ontstaan. Soms wel leuk maar je begrijpt, het is af en toe wel veel
Dat van die stroomversnelling begrijp ik wel. zeker als iemand langdurig in de kast heeft gezeten, zal er na de acceptatie een stroomversnelling opgang komen, eventueel zelfs met stappen die anders niet genomen zouden worden. Gek genoeg is dat nog steeds een van de belangrijkste voordelen die ik zie in de tolerantie zonder de acceptatie.

Irene
Kleine stapjes
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Irene schreef:Elsa schreef:
Regelmatig lopen gesprekken lopen hier op uit, kleding make up ..wat zal ik dan en dan aantrekken?" Alsof er een soort van stroomversnelling is ontstaan. Soms wel leuk maar je begrijpt, het is af en toe wel veel
Dat van die stroomversnelling begrijp ik wel. zeker als iemand langdurig in de kast heeft gezeten, zal er na de acceptatie een stroomversnelling opgang komen, eventueel zelfs met stappen die anders niet genomen zouden worden. Gek genoeg is dat nog steeds een van de belangrijkste voordelen die ik zie in de tolerantie zonder de acceptatie.

Irene
Ik ben het niet helemaal met irene eens. Mijn (ex)vriendin toleerde en accepteerde het, maar er kwam geen stroomversnelling. Misschien was het daarvoor ook een beetje te kort en te pril. Ik vond het wel prettig om in ieder geval me niet hoeven te schamen tijdens het winkelen als ik graag ook op de vrouwenafdeling wou kijken.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Stroomversnelling is misschien niet de goede uitdrukking, bedoel meer dat er nu geen rem meer opstaat om erover te praten. "Zij" is voor mij ook mijn man en dat maakt het soms wel wat dubbel. Ik ben wel blij dat er nu openheid is, en ook dat ik begrip heb voor zijn andere 'ik'. Al heeft dat wel tijd gekost.
groetjes elsa :wink:
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

lieve Elsa,
is het nu zo dat Denise nu veel vaker gaat winkelen nu ze het 1 keer gedaan heeft? En dat je dat als stroomversnellen benoemd?

Ik zelf mag wat dat betreft ook wel graag winkelen als ik als vrouw gekleed ben. Als man zijnde hoeft dat niet zo nodig.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Het levert wel nieuw gesprekstof op Bea :wink:
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Alhoewel ik geen partner heb merk ik van mijzelf dat ik na mijn acceptatie en dit bekend gemaakt te hebben wel veel meer over kleding en tips wil praten met enkele bekenden. Helaas lukt dit bij sommigen niet, jammer!! en heb ik het gevoel dat ik mij hierover bij hun in moet houden.
Toch komen er dan ook wel personen naar voren waarvan je het niet verwacht had die er wél over willen praten. Gelukkig ben ik daar deze laatste weken van het jaar achtergekomen. :D
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Op zich is het wel fijn erover te praten want zo ga ik mee in de ontwikkeling. De onderwerpen veranderen inderdaad, mede door het shoppen en gevoelens hierbij.
groetjes elsa :wink:
Diana67
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Diana67 »

Ik vond het als partner in het begin leuk samen met haar naar kleding te kijken. Maar later miste ik weleens dat ik zelf als vrouw in huis naar 'mijn' dingen ging kijken. Ze was dan zogezegd overal bij.... en dat vond ik weleens lastig.

Ze moet voor haar werk netjes gekleed (buitendienstfunctie) maar prive hebben we soms wel dezelfde smaak en dan staan we elkaar ana te kijken van wie koopt het?! We hebben pas één keer samen hetzelfde shirtje gekocht....
Elkaars kleren dragen, bijna niet....ieder heeft toch zijn eigen identiteit vind ik. Hoewel het qua maat nu wel zou kunnen :P

Make-up en luchtjes is wel handig, samen delen, lekkere duur luchtje kopen in het kader van 'anders hadden we een mannen én een vrouwenluchtje gekocht, en nu dus met permissie één hele dure fles voor samen!'
We halen de voordelen er wel uit!!! :D
Plaats reactie