is ie nou wel of niet geintresseerd?

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
kleintje
is nieuw hier

is ie nou wel of niet geintresseerd?

Bericht door kleintje »

Hoi ik zal me even voor stellen. Ik ben een vrouw van 31 en heb een vriend van de zelfde leeftijd. Regelmatig brengen wij apart van elkaar tijd door op het internet bij gewone chatsites.We hadden elkaars wachtwoorden ook geen geheimen niks. Tot ik op een bepaald moment er8ter kwam dat ie zn wachtwoord veranderd had.Op dat moment kreeg ik argwaan en ben na een klein beetje speuren achter die wachtwoorden gekomen. Wat kwam ik tegen tot mn verbazing...berichten aan tv's over dat ie bi is en dat ie wel geintesseerd is in contact. Later kwam ik zelfs een hotmail adres tegen in 1 van die berichten van hem en ik ben via een omweg ook aan het wachtwoord van dat adres gekomen.Bij het profiel stonden al zn persoonlijke gegevens tot aan zn postcode aan toe.In een aatnal van die berichten gaf die zn telefoonnummer (die telefoon die hij als ik er ben of uit zet of verstopt) en hij zei ook dat ie al ervaring heeft. Nou ben ik niet eens boos ofzo hoor maar ik hem hem er op een bepaald moment mee geconfronteerd omdat ik zekerheid wil over zijn gevoelens en gewoon wil dat ie eerlijk is tegen mij.Op dat moment kreeg ik naar mn hoofd geslingerd dat ik hem na zat te pluizen en hem niet vertrouwde.Ik heb hem met alle feiten geconfonteerd en hij zegt dat het waarschijnlijk zijn ex is die hem er in wil luizen.Maar vroeg me wel het hotmailadres te verwijderen.Ik heb het op dat moment laten rusten (althans dat denkt hij) maar vertrouwen doe ik hem nog steeds niet.Hij verstuurd nu nog steeds berichten en hij denkt dat ik dat niet weet..
Heeft iemand een idee hoe ik het aan moet pakken om hem aan het praten te krijgen,,en dat ie eindelijk eens eerlijk gaat zijn tegen mij?.Hij doet nu net of ik degene ben die niet goed bij zn hoofd is en dat ik waanbeelden heb..Mensen wat moet ik hiermee?
Groetjes van iemand die zich heel klein voelt...
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Eerlijk duurt het langst

Praten dus, en niet op een forum als dit gaan vragen wat te doen, ik zie de directe link met deze site iig niet

Ik begrijp in algemeenheid sowieso nooit dat mensen een probleem met partner via derden willen uitzoeken/oplossen

Praat met elkaar, met degene met wie je een probleem hebt,niet met een ander

Joy
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Dit klinkt best hevvy, kleintje.

Ik denk dat je vriend het er zelf ook best moeilijk mee heeft. Waarschijnlijk twijfelt 'ie momenteel over zijn geaardheid en zolang hij daar niet uit is zal hij vervelend blijven doen, vrees ik.
Dit klinkt niet prettig, maar houd er rekening mee dat jij, omdat je vrouw bent, zijn verwarring momenteel misschien nog groter maakt.
Verder weet ik niet goed wat ervan te vinden. Ik ben een poos geleden uit pure nieuwsgierigheid, contact gaan zoeken met T*-lovers- gewoon om erachter te komen wat zo iemand drijft. Ik probeer niet over dergelijke mannen te oordelen, ik ga er ook niet van uit dat al die kerels die mij wel leuk vinden per defenitie homo zouden zijn: Op ieder potje past immers een dekseltje...
Eerlijk gezegt ben ik dankzij m'n zoektocht inmiddels een paar hele prettige chat-vrienden rijker: Lieve, intelligente mannen die echt niet alleen maar aan sex denken. Misschien kan één van hen uitleggen wat er in je vriend omgaat ?

Op zich vind ik het helemaal niet vreemd dat je bij 'ons' aanklopt om te vragen wat je ermee moet. Het zou zomaar kunnen dat iemand die op dit forum zit zijn 'secret love' is, en stiekem gedoe is voor velen van ons niet onbekend.

Enfin... Zoals je begrijpt ga ik hier geen Mail-adressen van vrienden rondstrooien. Als je wilt dat ik iemand ga zoeken die jou mogelijk wijzer kan maken stuur je me gewoon een pb.

Sterkte !

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Ik ben (voor de verandering) met Joy eens en snap ook niet direct waarom je bij ons aankloppen voor advies. Vreemdgaan is vreemdgaan of het met een man, een vrouw, een travestiet, of wat dan ook -- ook al is het een hond of een geit.

Als jullie hebben afgesproken dat jullie cybersex met anderen mogen hebben maar dat de grens is en dat er verder geen contact buiten de chatrooms mogen plaatsvinden, en hij hetzelfde had gedaan met vrouwen als hij nu met TV's doet had je dat minder erg gevonden?

Of stoort het jou dat hij nu blijkt 'bi' te zijn en dat heeft verzwegen?

Ik denk dat je eerst moet uitzoeken.

Succes en heel veel sterkte.

Lisa
'
If all else fails, buy new shoes
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Het is een apart verhaal, en inderdaad 't lijkt me wel de laatste plaats op aarde waar je informatie zou zoeken aangezien je dat soort mensen dan wel kan schieten op dat moment (ligt in de menselijke natuur, dus niks om je voor te schromen hoor :wink:). 't zou ook kunnen zijn dat je over je eigen situatie praat in de derde persoon ? Hoe dan ook, eerlijkheid duurt het langst.

Suc6 :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Plaats reactie