Valentijnsdag
Moderator: Moderators
Valentijnsdag
Over een weekje is het alweer valentijnsdag en nou vroeg ik me af of jullie er nog wat aan doen?
Ik zelf heb er altijd een beetje een dubbel gevoel over. Ik hou niet van valentijn in de zin van een commercieel circus. Er word je opgedrongen wat te kopen voor je geliefde en dat terwijl ik dat liever doe als ik er zin in heb.
Aan de andere kant is het wel ideaal voor mij als tv, omdat ik ongestoord in mijn mannenkostuum kleren, sieraden en luchtjes kan bekijken en kopen.
[/list]
Ik zelf heb er altijd een beetje een dubbel gevoel over. Ik hou niet van valentijn in de zin van een commercieel circus. Er word je opgedrongen wat te kopen voor je geliefde en dat terwijl ik dat liever doe als ik er zin in heb.
Aan de andere kant is het wel ideaal voor mij als tv, omdat ik ongestoord in mijn mannenkostuum kleren, sieraden en luchtjes kan bekijken en kopen.
[/list]
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Hoi Juliette,
<Aan de andere kant is het wel ideaal voor mij als tv, omdat ik ongestoord in mijn mannenkostuum kleren, sieraden en luchtjes kan bekijken en kopen>
En wie zegt dat je niet kunt doen als man door het jaar heen dan? Voor vrouwenprobeerluchtjes zijn speciale langwerpige papiertjes, en wat er nou mis is aan een man in mannenkostuum die vrouwensieraden koopt is mij niet helemaal duidelijk
Geen enkele verkoopster, waar dan ook die zich druk zal maken over een man die vrouwenluchtjes/sieraden koopt hoor.
Klant is klant, geld is geld, zo redeneren zij.
En voor wat betreft valentijnsdag: de mij toegestuurde rozen en wijn zijn eens 'verdwenen' (richting een van mijn buren ws), omdat ik dus niet thuis was op het moment van aflevering, zo bleek later
Verder vind ik het erg prettig als een anonieme kaartstuurder zich na verloop van tijd bekend maakt, zodat ik em kan zoenen
Groetjes Mila
<Aan de andere kant is het wel ideaal voor mij als tv, omdat ik ongestoord in mijn mannenkostuum kleren, sieraden en luchtjes kan bekijken en kopen>
En wie zegt dat je niet kunt doen als man door het jaar heen dan? Voor vrouwenprobeerluchtjes zijn speciale langwerpige papiertjes, en wat er nou mis is aan een man in mannenkostuum die vrouwensieraden koopt is mij niet helemaal duidelijk
Geen enkele verkoopster, waar dan ook die zich druk zal maken over een man die vrouwenluchtjes/sieraden koopt hoor.
En voor wat betreft valentijnsdag: de mij toegestuurde rozen en wijn zijn eens 'verdwenen' (richting een van mijn buren ws), omdat ik dus niet thuis was op het moment van aflevering, zo bleek later
Verder vind ik het erg prettig als een anonieme kaartstuurder zich na verloop van tijd bekend maakt, zodat ik em kan zoenen
Groetjes Mila
Kwestie van gevoel Milamila schreef:Hoi Juliette,
Groetjes Mila
@Paula: Altijd gezellig
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Re: Valentijnsdag
En op de andere dagen zeg je toch gewoon weer dat het voor jezelf is, Juliette?Juliette schreef:Aan de andere kant is het wel ideaal voor mij als tv, omdat ik ongestoord in mijn mannenkostuum kleren, sieraden en luchtjes kan bekijken en kopen.
Even serieus: dat heb ik eigenlijk altijd al gedaan (laat wel als ik kleding koop een foto van Joyce zien).
De reacties wisselen van neutraal tot enthousiast. Slechts 1x ooit een lang gezicht gezien bij een verkoopster, maar die had daar waarschijnlijk vaker last van....
Joyce
- mireille
- Eredivisie
Hier het antwoord van een "Bah, ik haat valentijnsdag" stemmer(es) want die moeten er ook zijn
't wrijft er net even iets te hard in kwa singleness, alsof dat stom is. Aan de andere kant hou ik het ook weer lekker af juist vanwege wat ik ben, en wil er eigenlijk niemand mee lastigvallen.
Tenslotte weer zo'n lekkere commerciele fuik, je kan elke dag valentijns dag maken als je dat wil
't wrijft er net even iets te hard in kwa singleness, alsof dat stom is. Aan de andere kant hou ik het ook weer lekker af juist vanwege wat ik ben, en wil er eigenlijk niemand mee lastigvallen.
Tenslotte weer zo'n lekkere commerciele fuik, je kan elke dag valentijns dag maken als je dat wil
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Je kan het wel maar kennelijk wil niemand het doen want niemand doet het spontaan; dus wat is er mis dat iemand opstaat en zegt eens per jaar laten wij met z'n allen gewoon degene die je liefhebt merken dat het zo ismireille schreef:je kan elke dag valentijns dag maken als je dat wil
Lisa
If all else fails, buy new shoes
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Mila schreef:
Irene
Ik woon al weer lang in het zuiden van het land, ben geen carnavalsvierder, maar heb er ooit jaren geleden een keertje van geprofiteerd, het voelde niet goed en ik heb het dan ook nooit meer gedaan.Oh........hmmmmmm......maar als je nou in het zuiden van het land woont, dan kun je je ook tijdens het carnaval als vrouw verkleden enzo......goeie uitlaatklep eens per jaar voor mannen met tv neigingen heb ik begrepen.
Irene
Kleine stapjes
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Zou wel mooi zijn maar het gebeurt nietIrene schreef:Lisa schreef:Daar is alles mis mee, want dat moet je gewoon 365 dagen per jaar doen, behalve als het schrikkeljaar is.dus wat is er mis dat iemand opstaat en zegt eens per jaar laten wij met z'n allen gewoon degene die je liefhebt merken dat het zo is
Irene
Mijn ervaring is dat de mensen die het hardste roepen dat een bloemetje geven aan je geliefde op valentijnsdag onzin is zijn ook de mensen die de andere 364 dagen te druk hebben om een bloemetje mee naar huis te nemen
Lisa
If all else fails, buy new shoes
-
- ForumFan
Ik vind het zo opgelegt om het juist op valentijnsdag te doen. Geef mij maar de momenten van verrassingen
ooit heb ik eens het volgende gedaan: Als blijk van liefde in het algemeen heb ik mijn zussen en schoonzussen ooit zomaar een bloemetje gestuurd. Nu is mijn familie nogal groot en ik stuurde om de week iemand een bloemetje. Ik ben er mee gestopt toen er tijdens een verjaardag door enkelen gevraagd werd of zij ook een bloemetje kregen. Tja en dan haak ik af, het gaf een gevoel van verplichting en liet jaloezie naar voren komen in dit geheel. Ik heb dit tijdens het gesprek het hun ook verteld en je zag hun schrikken omdat zij daar niet naar konden kijken (jaloezie)
ooit heb ik eens het volgende gedaan: Als blijk van liefde in het algemeen heb ik mijn zussen en schoonzussen ooit zomaar een bloemetje gestuurd. Nu is mijn familie nogal groot en ik stuurde om de week iemand een bloemetje. Ik ben er mee gestopt toen er tijdens een verjaardag door enkelen gevraagd werd of zij ook een bloemetje kregen. Tja en dan haak ik af, het gaf een gevoel van verplichting en liet jaloezie naar voren komen in dit geheel. Ik heb dit tijdens het gesprek het hun ook verteld en je zag hun schrikken omdat zij daar niet naar konden kijken (jaloezie)
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum