Valentijnsdag

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie

Wat vinden jullie van Valentijnsdag?

Leuk! Ik hou er wel van.
9
26%
Mwah, niet bijzonder.
15
44%
Bah, ik haat valentijnsdag.
10
29%

Totaal aantal stemmen: 34

Juliette
ForumFan

Valentijnsdag

Bericht door Juliette »

Over een weekje is het alweer valentijnsdag en nou vroeg ik me af of jullie er nog wat aan doen?
Ik zelf heb er altijd een beetje een dubbel gevoel over. Ik hou niet van valentijn in de zin van een commercieel circus. Er word je opgedrongen wat te kopen voor je geliefde en dat terwijl ik dat liever doe als ik er zin in heb.
Aan de andere kant is het wel ideaal voor mij als tv, omdat ik ongestoord in mijn mannenkostuum kleren, sieraden en luchtjes kan bekijken en kopen.
[/list]
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik heb maar Mwah gestemd, want ik hou niet zo van die uit de Verenigde Staten overgewaaide comerciele feestdagen, maar haten vond ik net ff te zwaar klinken. Ik doe er in elk geval niks aan, en ik hoop ook niet dat iemand me een kaartje stuurt.

Irene
Kleine stapjes
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Ik vind het wel leuk.
Alleen is het vééééééééél leuker als je iemand hebt om je gevoelens aan kwijt te kunnen. Want een valentijnskaart stuur je niet aan je dochter.
Cyn.
Stealth01
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Stealth01 »

Heb een wat tweeslachtig gevoel over Valentijn. Enige jaren geleden heb ik op Valentijnsdag mijn hond moeten laten inslapen. Het was niet mijn vrolijkste Valentijn. Maar het maakt weer veel goed als m'n vriendje een kaartje stuurt...

Kus, Kitty.
paula25
dagelijks aanwezig

Bericht door paula25 »

juliette, wij gaan toch wat doen ;)
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

Hoi Juliette,

<Aan de andere kant is het wel ideaal voor mij als tv, omdat ik ongestoord in mijn mannenkostuum kleren, sieraden en luchtjes kan bekijken en kopen>

En wie zegt dat je niet kunt doen als man door het jaar heen dan? Voor vrouwenprobeerluchtjes zijn speciale langwerpige papiertjes, en wat er nou mis is aan een man in mannenkostuum die vrouwensieraden koopt is mij niet helemaal duidelijk

Geen enkele verkoopster, waar dan ook die zich druk zal maken over een man die vrouwenluchtjes/sieraden koopt hoor.
Klant is klant, geld is geld, zo redeneren zij.

En voor wat betreft valentijnsdag: de mij toegestuurde rozen en wijn zijn eens 'verdwenen' (richting een van mijn buren ws), omdat ik dus niet thuis was op het moment van aflevering, zo bleek later :-(

Verder vind ik het erg prettig als een anonieme kaartstuurder zich na verloop van tijd bekend maakt, zodat ik em kan zoenen :-)

Groetjes Mila
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

mila schreef:Hoi Juliette,

<Aan de andere kant is het wel ideaal voor mij als tv, omdat ik ongestoord in mijn mannenkostuum kleren, sieraden en luchtjes kan bekijken en kopen>

En wie zegt dat je niet kunt doen als man door het jaar heen dan? Voor vrouwenprobeerluchtjes zijn speciale langwerpige papiertjes, en wat er nou mis is aan een man in mannenkostuum die vrouwensieraden koopt is mij niet helemaal duidelijk

Geen enkele verkoopster, waar dan ook die zich druk zal maken over een man die vrouwenluchtjes/sieraden koopt hoor.
Klant is klant, geld is geld, zo redeneren zij.

En voor wat betreft valentijnsdag: de mij toegestuurde rozen en wijn zijn eens 'verdwenen' (richting een van mijn buren ws), omdat ik dus niet thuis was op het moment van aflevering, zo bleek later :-(

Verder vind ik het erg prettig als een anonieme kaartstuurder zich na verloop van tijd bekend maakt, zodat ik em kan zoenen :-)

Groetjes Mila
Kwestie van gevoel Mila :wink:

@Paula: Altijd gezellig :D
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Kwestie van gevoel Mila>

Oh........hmmmmmm......maar als je nou in het zuiden van het land woont, dan kun je je ook tijdens het carnaval als vrouw verkleden enzo......goeie uitlaatklep eens per jaar voor mannen met tv neigingen heb ik begrepen.

Groetjes Mila
Joyce_
ForumFan

Re: Valentijnsdag

Bericht door Joyce_ »

Juliette schreef:Aan de andere kant is het wel ideaal voor mij als tv, omdat ik ongestoord in mijn mannenkostuum kleren, sieraden en luchtjes kan bekijken en kopen.
En op de andere dagen zeg je toch gewoon weer dat het voor jezelf is, Juliette? :wink:

Even serieus: dat heb ik eigenlijk altijd al gedaan (laat wel als ik kleding koop een foto van Joyce zien).
De reacties wisselen van neutraal tot enthousiast. Slechts 1x ooit een lang gezicht gezien bij een verkoopster, maar die had daar waarschijnlijk vaker last van....

Joyce
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Hier het antwoord van een "Bah, ik haat valentijnsdag" stemmer(es) want die moeten er ook zijn

't wrijft er net even iets te hard in kwa singleness, alsof dat stom is. Aan de andere kant hou ik het ook weer lekker af juist vanwege wat ik ben, en wil er eigenlijk niemand mee lastigvallen. :roll:

Tenslotte weer zo'n lekkere commerciele fuik, je kan elke dag valentijns dag maken als je dat wil :wink:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

mireille schreef:je kan elke dag valentijns dag maken als je dat wil :wink:
Je kan het wel maar kennelijk wil niemand het doen want niemand doet het spontaan; dus wat is er mis dat iemand opstaat en zegt eens per jaar laten wij met z'n allen gewoon degene die je liefhebt merken dat het zo is

Lisa
If all else fails, buy new shoes
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Lisa schreef:
dus wat is er mis dat iemand opstaat en zegt eens per jaar laten wij met z'n allen gewoon degene die je liefhebt merken dat het zo is
Daar is alles mis mee, want dat moet je gewoon 365 dagen per jaar doen, behalve als het schrikkeljaar is.

Irene
Kleine stapjes
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Mila schreef:
Oh........hmmmmmm......maar als je nou in het zuiden van het land woont, dan kun je je ook tijdens het carnaval als vrouw verkleden enzo......goeie uitlaatklep eens per jaar voor mannen met tv neigingen heb ik begrepen.
Ik woon al weer lang in het zuiden van het land, ben geen carnavalsvierder, maar heb er ooit jaren geleden een keertje van geprofiteerd, het voelde niet goed en ik heb het dan ook nooit meer gedaan.

Irene
Kleine stapjes
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Irene schreef:Lisa schreef:
dus wat is er mis dat iemand opstaat en zegt eens per jaar laten wij met z'n allen gewoon degene die je liefhebt merken dat het zo is
Daar is alles mis mee, want dat moet je gewoon 365 dagen per jaar doen, behalve als het schrikkeljaar is.

Irene
Zou wel mooi zijn maar het gebeurt niet

Mijn ervaring is dat de mensen die het hardste roepen dat een bloemetje geven aan je geliefde op valentijnsdag onzin is zijn ook de mensen die de andere 364 dagen te druk hebben om een bloemetje mee naar huis te nemen

Lisa
If all else fails, buy new shoes
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Ik vind het zo opgelegt om het juist op valentijnsdag te doen. :cry: Geef mij maar de momenten van verrassingen :)

ooit heb ik eens het volgende gedaan: Als blijk van liefde in het algemeen heb ik mijn zussen en schoonzussen ooit zomaar een bloemetje gestuurd. Nu is mijn familie nogal groot en ik stuurde om de week iemand een bloemetje. Ik ben er mee gestopt toen er tijdens een verjaardag door enkelen gevraagd werd of zij ook een bloemetje kregen. Tja en dan haak ik af, het gaf een gevoel van verplichting en liet jaloezie naar voren komen in dit geheel. Ik heb dit tijdens het gesprek het hun ook verteld en je zag hun schrikken omdat zij daar niet naar konden kijken (jaloezie) :D :)
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Plaats reactie