Waar haalt men de tijd vandaan....

Algemeen

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
Stealth01
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: di feb 06, 2007 20:09
Contacteer:

Waar haalt men de tijd vandaan....

Bericht door Stealth01 »

Waar haalt men de tijd vandaan om elke avond te chatten of hier te zijn? Hoe doet men dat?

Ik kom om half vijf uit m'n werk, en ja, eerst heerlijk douchen natuurlijk. Daarna de keuken in om m'n rammelende maag een halt toe te roepen. Intussen de computer opgestart die zelf eerst even alle rommel wat in m'n IN-box van de website zit eruit haalt. Hier heb ik geen omkijken naar. Ik moet dan wel MSN uitlaten, want anders heb ik binnen de kortste keren 10 contacten...

Na het eten wacht er altijd wel een een of andere huishoudelijke taak: wassen, afwassen, stofzuigen, noem maar op. Daarna is het tijd voor mijzelf: ik kruip achter mijn keyboard, mijn vriendje natuurlijk, ik verdiep mij in een boek of wat dan ook.
Heb ik het nog niet over dat ik in de avond soms een fotoshoot heb, een transje even ondersteun, mijn dagboek op de site moet bijwerken, mijn mail beantwoord.... En om 22:00 maak ik mij klaar voor de nacht: mijn haar sorteren en in de nachtstand, cremetje op, tandjes doen.... want om 6 uur rammelt de wekker mij m'n bed uit....

Waar haal ik dan nog de tijd vandaan om elke avond uitgebreid te gaan chatten tot ver na middernacht, alles hier bij te houden, en er ook nog op te reageren? Hoe doen anderen dat?

Kitty...
Gebruikersavatar
mireille
Eredivisie
Berichten: 838
Lid geworden op: do feb 26, 2004 23:10
Locatie: Schrödingers kast

Bericht door mireille »

Ik heb geen flauw idee, maar soms voel ik wel eens dat ik tijd te kort kom voor wat dingen. De MSN heb ik wel aanstaan maar ik kan ook gewoon door het huis hobbelen of andere zinnige dingen aan het doen zijn. Af en toe kan het ook allemaal net even te veel zijn en dan ben ik even wat ik maar "incommunicado" noem, dan heb ik echt even totaal geen behoefte eraan...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik stel mezelf die vraag ook wel eens Kitty, waarom verdoe ik zoveel tijd met 'nutteloze' dingen, niet dat ik het schrijven op dit forum als nutteloos ervaar overigens. Soms heb ik na een zware werkdag gewoon geen fut meer om iets te ondernemen, maar soms ben ik ook gewoon serieus bezig achter mijn toetsenbord en gebruik dan het forum om even te ontspannen. Soms aan het einde van de dag als ik helemaal nergen meer zin in heb en geen zin heb om naar bed te gaan zoek ik dan ook de chat nog even op. Het forum heeft als voordeel dat je het altijd tussendoor wel even kan doen.

Irene
Kleine stapjes
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: Waar haalt men de tijd vandaan....

Bericht door Mara »

Kitty Madison schreef:Waar haalt men de tijd vandaan om elke avond te chatten of hier te zijn? Hoe doet men dat?
Hmmm, het rijtijdenwet beperkt me gelukkig in mun beroepsmatige aktiviteiten, zo dat er soms tijd overblijft, gister om 22:00 uur in Vipiteno bij de brennerpas begonnen, hoefde ik vanochtend maar in Fiumicino op het vliegveld van Rome en eentje in Rome zelf naarbij de Vatikaan te lossen, sta nu sinds 14:00 in Civitavecchia aan de strand en hoef pas morgen vroeg 10:00 in Pisa weer laden, dus tijd zat voor un strandwandeling en nu het internet, handig zo'n modem in de truck 8)

groetjes, Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Altijd prettig, onregelmatige dienst. Maar dan nog moet ik 36 uren per week werken.
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Gebruikersavatar
Ciska Lacomte
Banned Lid
Berichten: 569
Lid geworden op: za mei 27, 2006 19:15

Bericht door Ciska Lacomte »

Gemiddeld 4 uur per nacht slapen doet wonderen. Hier en daar een huisgenoot die meehelpt in de huishouding, televisie de deur uit en een rustige periode op de zaak....

Zo kom je een aardig eind :D

Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Babette
Forumdiva
Berichten: 1267
Lid geworden op: vr nov 08, 2002 11:32

Bericht door Babette »

Hoi hoi Kitty,

ik vraag me dat ook wel eens af. M'n partner en ik moeten er 's ochtends ook vroeg uit en dus gaan wij ook om een uur of tien te kooi! Verder gaat hier de computer om zeven uur uit, want wij hebben aan het begin van onze relatie besloten om genadeloos voor elkaar te kiezen, en daar moet toch echt alles voor wijken; ook het forum... Dus de avonden en weekenden reserveren wij uitsluitend voor onszelf!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
dhiamara
ForumFan
Berichten: 489
Lid geworden op: ma dec 19, 2005 19:34
Locatie: Groningen (dorpje in groningen)

Bericht door dhiamara »

voor mij is het een soort ochtend ritueel geworden. :) koffie, nieuws kijken tot ongeveer 9 uur met tussendoor wat huishoudelijke klusje en dan met de hond lopen en daarna de comp aan tot ik alles gelezen heb van enkele site's die ik belangrijk vind. Daarna blijft hij meestal wel aanstaan of in de slaapstand. Vroeger zat ik er na de avonddienst ook regelmatig op maar dit is verminderd. Wel als ik vrij ben zit ik er 's avonds achter maar niet op een chat of iets dergelijks. Wel af en toe een spelletje, kasboek bijwerken, agenda etc.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Gebruikersavatar
Stealth01
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: di feb 06, 2007 20:09
Contacteer:

Bericht door Stealth01 »

Ik denk dat ik m'n werk er maar uit gooi. Dat kost me veel te veel vrije tijd....

Kit :wink:
Silvia_
dagelijks aanwezig
Berichten: 198
Lid geworden op: za mar 26, 2005 16:35

Bericht door Silvia_ »

Kitty Madison schreef:Ik denk dat ik m'n werk er maar uit gooi. Dat kost me veel te veel vrije tijd....

Kit :wink:
Lieve Kitty. Zal ik je zeggen dat het me zo prima bevalt. Op dit moment heb ik me nog geen moment verveeld en zelfs nu heb ik het nog druk. Maar ja, ik ben er achter gekomen dat een "vriendje" ook best wel veel tijd kost. :wink:

Groetjes,
Edith
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Kitty Madison schreef:Ik denk dat ik m'n werk er maar uit gooi. Dat kost me veel te veel vrije tijd....

Kit :wink:
Die gedachte heb ik ook wel eens ;-)
Maar ik verbaas me inderdaad ook wel eens waar andere forummers de tijd vandaan halen, ik heb het wel een tijdje volgehouden om iedere dag het forum bij te houden, maar structureel lukt me dat niet...:-? ;-) soms kom ik dagen niet op het forum, daarom reageer ik ook nu pas op dit bericht ;-)
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Gebruikersavatar
Stealth01
ff weer wat posten
Berichten: 35
Lid geworden op: di feb 06, 2007 20:09
Contacteer:

Bericht door Stealth01 »

_ schreef:
Kitty Madison schreef:Ik denk dat ik m'n werk er maar uit gooi. Dat kost me veel te veel vrije tijd....

Kit :wink:
Lieve Kitty. Zal ik je zeggen dat het me zo prima bevalt. Op dit moment heb ik me nog geen moment verveeld en zelfs nu heb ik het nog druk. Maar ja, ik ben er achter gekomen dat een "vriendje" ook best wel veel tijd kost. :wink:

Groetjes,
Edith
Jaaaaa.... m'n vriendje... Die gooi ik er niet uit hoor! Daar is ie veeeeeel te lief voor :D

Liefs, Kitty.
Josette
Forumdiva
Berichten: 1470
Lid geworden op: ma dec 09, 2002 22:51

Re: Waar haalt men de tijd vandaan....

Bericht door Josette »

Kitty Madison schreef:Ik moet dan wel MSN uitlaten, want anders heb ik binnen de kortste keren 10 contacten...
M$N heb ik er pertinent niet opzitten. Geen behoefte aan chat, en ik heb er de tijd er niet voor over. Ik kan wel andere dingen doen. Ik wil ook wat anders doen dan digitaal zwammen :-?
liefs, Josette
Sem
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: do apr 20, 2006 18:37
Locatie: Enkhuizen
Contacteer:

Bericht door Sem »

Ik werk maar 2 dagen, en ben half van school getrapt dus ik heb alleen het huishouden te doen, en verder kan ik doen wat ik wil. Ik heb zeeen van tijd over, soms weet ik er niet meer wat ik er mee moet doen.
Veni, vidi, Vici--- Ik kwam, Ik zag, Ik overwon
Gebruikersavatar
Juliette
ForumFan
Berichten: 436
Lid geworden op: di jan 24, 2006 22:43
Locatie: Leidse regio

Bericht door Juliette »

Sem schreef:Ik werk maar 2 dagen, en ben half van school getrapt dus ik heb alleen het huishouden te doen, en verder kan ik doen wat ik wil. Ik heb zeeen van tijd over, soms weet ik er niet meer wat ik er mee moet doen.
Half van school getrapt? Hoe heb je dat nou weer voor elkaar gekregen?
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Plaats reactie