groeipijnen bij je borsten

Algemeen

Moderator: Moderators

Guest
ForumFan

groeipijnen bij je borsten

Bericht door Guest »

Heej,
Mss niet het meest boeiende onderwerp hier in de lijst..
maar ik zat het me gwn af te vragen...;)

Hebben jullie ook wel eens groeipijntjes bij je borsten, omdat je dus die hormonen slikt?
Ik heb het er wel eens met vriendinnen over die hebben dat ook gehad of ze kregen het toen ze een bepaalde pil gingen slikken (bv de Diane pil).
Anyway, ik was gwn nieuwsgierig of jullie hier ook last van hadden?

Groetjes lau
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

In het begin wel, sinds September 2006 niet meer. Ook zijn de 'borsten' niet groter geworden.

Daarom krijg ik in Mei/Juni een bvg, en ben ik helemaal happy!
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

keej...
Dus eigelijk als de pijntjes ophouden, groeien ze niet echt meer..
Zoiets had ik ook gelezen ergens op internet...
In dat geval ben ik maar blij dat ik nog die groeipijnen heb :P
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Re: groeipijnen bij je borsten

Bericht door Morbide »

laura_girl19 schreef: Ik heb het er wel eens met vriendinnen over die hebben dat ook gehad of ze kregen het toen ze een bepaalde pil gingen slikken (bv de Diane pil).
Bio-vriendinnen mag ik hopen? Want tenzij je een strip per dag wilt vreten, is de pil als middel om borsten te krijgen totaal ongeschikt. In anti conceptie middelen zit veelal ethinylestradiol, een befaamde transenkiller. Wat je wilt hebben is estradiolvaleraat.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Morbide schreef:
laura_girl19 schreef: Ik heb het er wel eens met vriendinnen over die hebben dat ook gehad of ze kregen het toen ze een bepaalde pil gingen slikken (bv de Diane pil).
Bio-vriendinnen mag ik hopen? Want tenzij je een strip per dag wilt vreten, is de pil als middel om borsten te krijgen totaal ongeschikt. In anti conceptie middelen zit veelal ethinylestradiol, een befaamde transenkiller. Wat je wilt hebben is estradiolvaleraat.
Hejhej...
Jah dat waren bio vriendinnen indd..
En een nichje van mij is ook sinds kort aan de pil en het heeft voor haar een cupmaat gescheeld en ook bij een aantal vriendinnen. Dus die waren wel blij ;) net als hun vriendjes... :P

Zelf slik ik ook de pil (diane)... Mijn huisarts heeft daar een receptje voor geschreven en voor mij werkt het prima.

Maar is ethynil estradol een transen killer dan.? (heb ooit gelezen dat het bij oudere transen en mensen die roken wel meer gevaren oplevert maar bij jonge gezonde meiden niet..)

Groetjes lauwtje
PS heb jij ook wel eens van die groeipijntjes gehad? Ik vroeg me af of andere mensen hier dat ook hadden...
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Laura_girl19 schreef :

Zelf slik ik ook de pil (diane)... Mijn huisarts heeft daar een receptje voor geschreven en voor mij werkt het prima.

Zo geven ze dat tegenwoordig gewoon aan transen ?
Enfin je bent er voor naar Antarctica gegaan ... het zal dan wel in orde zijn zeker.

Enfin , serieus nu .... dat is dus totaal niet geschikt als hormonenkuur voor een trans.
Maar , zoals steeds zal de jeugd het wel weer beter weten.

Groeten,

Melina
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

lijkt me dat ze die via huisarts krijgt en niet via Vu

we rommelen veel te veel aan met dat gevaarlijke spul (hand in eigen boezem)
Ciska Lacomte
Banned Lid

Bericht door Ciska Lacomte »

Dorine schreef: we rommelen veel te veel aan met dat gevaarlijke spul (hand in eigen boezem)
Begrijp ik het nou goed, Dorine? Heb jij ondanks het gerommel toch een boezem?
Het wordt nou toch wel enorm ingewikkeld, zeg....

Ciska
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Dat met de groeipijn is normaal, heb het nu nog na 7 jaren.....en ja van EE krijg je ook borsten, hoor het van velen die het gebruiken, dat het wel goed werkt, alleen en dat is de punt, is het vele malen gevaarlijker qua tromboses en zo, dit omdat het synthetisch is en erg langzaam afgebouwt of afgebroken wordt door het lichaam, zelfs in het rioolwater blijft het nog heel lang stabiel, zo dat vissen en andere dieren zelfs ervan van geslacht kunnen veranderen.....

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

laura_girl19 schreef: Jah dat waren bio vriendinnen indd..
En een nichje van mij is ook sinds kort aan de pil en het heeft voor haar een cupmaat gescheeld en ook bij een aantal vriendinnen.
Bio-vrouwen hebben wel vaker last van borstgroei... Hebben ze normaal gesproken geen pillen voor nodig.
laura_girl19 schreef: Zelf slik ik ook de pil (diane)... Mijn huisarts heeft daar een receptje voor geschreven en voor mij werkt het prima.
Dan is je huisarts niet wijs, of hij probeert je zoet te houden, maar dan is zhij nog steeds niet wijs.
laura_girl19 schreef: Maar is ethynil estradol een transen killer dan.? (heb ooit gelezen dat het bij oudere transen en mensen die roken wel meer gevaren oplevert maar bij jonge gezonde meiden niet..)
De risico's op trombose zijn echt vele malen hoger.
laura_girl19 schreef: PS heb jij ook wel eens van die groeipijntjes gehad? Ik vroeg me af of andere mensen hier dat ook hadden...
Ik had destijds last van gevoelige borsten ja.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Als ik het goed lees is de pil dus gevaarlijk? Maar dat geld dus niet voor meisjes die als meisjes geboren zijn? Want in de bijslijter kom ik dit soort dingne ook tegen... over trombose, maar de risico's schijnen alleen verhoogd te zijn bij rokers, of (zwaardere) drinkers, mensen met overgewicht of naarmate de leeftijd toeneemt.

Ik heb gelezen dat dit soort dingen wel vaker worden voorgeschreven (EE) maar dan alleen bij jongere transen (tusse 12 en 19).
Zo heb ik gelezen over een Grieks meisje die sinds haar 13de de diane pil slikte en een aantal Thaise meiden sinds hun 12de en ze zien er allemaal MOOI uit en ook de meiden die iets later begonnen zijn met EE.
Ook komt er vaak een goede borstgroei op gang, en en ik heb geen problemen gehad ermee.

Ook al mijn bloed controles etc. laten zien dat alles helemaal in orde is. Ik vind EE juist fijn omdat ze zeggen dat het lang in het lichaam werkzaam is omdat het trager wordt verwerkt en daardoor juist heel effectief... en sommige meiden hebben weinig of geen anti mannelijk hormoon nodig gehad.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

8)

deze wou ik eigenlijk weghalen vandaar dit getype is daar ook een optie voor?
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Of de (al-dan-niet: terechte) angst dat de VU niet op je verzoek in zal gaan...

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Guest
ForumFan

Bericht door Guest »

Het VU kan er niet om heen dat ik meisje of genderdysfoor ben...
ik leef al een hele tijd als meisje al voordat ik mijn eerste gesprek had met de psych daar.

Omdat het bij het VU allemaal lang duurt heb ik over dat traject daar mijn twijfels gehad, en heb andere wegen gezocht. Die hormonen van de huisarts heb ik al hele tijd, en daarvoor heb ik in mijn wanhoop en angst zelfs dingen besteld via internet.
Voor mij duurt het indd bij het VU veel te lang, tjah je bent jong en je wilt wat denk ik dan maar... zelfs mijn ouders snappen dat.

En ik ga hierna nog doorstuderen en ik wil gewoon verder met mijn leven zonder me telkens ongelukkig te voelen met mijn lichaam of anders te zijn dan de rest van de meisjes omdat er iets niet klopt daarbeneden...
Ik haat dat ding en ben blij als ik straks helemaal meisje ben in Juli, dan heb ik mijn operatie.

Dus Patries, je had gelijk dat het te maken heeft met ongeduld, wat Frederique zegt klopt niet, ik heb geen angst dat de VU mij afwijst ofzo...ik had alleen geen zin om zo lang te wachten op de beslissing van de psych terwijl ik die beslisiing zelf al lang had genomen. En in mijn geval, net als bij vele jongere transmeisjes, is het vaak hoe langer je wacht hoe meer schade dat doet aan je lichaam als meisje in mijn verdere leven. Ik heb op tijd puberteits blokkers en daardoor geen baardgroei en een (redelijk hoge) meisjesstem, en geen brede schouders enzo...
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ben blij voor je Laura, ook dat men er zo vroeg bij is tegenwoordig!

Herken je er niks in Frederique? onverantwoorde dingen doen uit wanhoop of ongeduld ?
Plaats reactie