Spiegel's vraagbaak
Moderator: Moderators
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Spiegel's vraagbaak
Bij deze open ik een draad waarin Mannen die ervoor kiezen om ten allen tijde man te blijven, maar toch hevig geïnteresserd zijn in T*-Gurls, uit te leggen waarom *wij* zo aantrekkelijk zijn.
Ik ben zo vrij geweest om Spiegel's nick te gebruiken, aangezien hij zich al eens heeft laten zien als 'koene ridder' om ons, arme transmeisjes, te beschermen tegen allerlei kwaad. (best romanties hoor: Zo'n koene Ridder.... )
Dus, bij deze, Spiegel: Vertel ons jouw verhaal.......
Ciska.
Ik ben zo vrij geweest om Spiegel's nick te gebruiken, aangezien hij zich al eens heeft laten zien als 'koene ridder' om ons, arme transmeisjes, te beschermen tegen allerlei kwaad. (best romanties hoor: Zo'n koene Ridder.... )
Dus, bij deze, Spiegel: Vertel ons jouw verhaal.......
Ciska.
Everybody's got something to hide except me and my monkey.
Hoi Bibi,
<maar dan wel stiekum aangezien onze maatschappij er niet tolerant genoeg voor is.>
Dat zie je verkeerd hoor? We leven anno 2007 in Nederland, volledig gelijkgesteld homohuwelijk, diverse hooggeplaatste personen die gewoon openlijk homo/lesbisch zijn zonder dat die een strobreed in de weg gelegd word enzo.....anti discriminatiewetgeving niet te vergeten......ik denk dat de T lovers *zelf* niet tolerant genoeg zijn, en wel tov *zichzelf*..
Groetjes Mila.
<maar dan wel stiekum aangezien onze maatschappij er niet tolerant genoeg voor is.>
Dat zie je verkeerd hoor? We leven anno 2007 in Nederland, volledig gelijkgesteld homohuwelijk, diverse hooggeplaatste personen die gewoon openlijk homo/lesbisch zijn zonder dat die een strobreed in de weg gelegd word enzo.....anti discriminatiewetgeving niet te vergeten......ik denk dat de T lovers *zelf* niet tolerant genoeg zijn, en wel tov *zichzelf*..
Groetjes Mila.
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Weet je wat het punt is, Bibi: wij, T*'s zijn ook onderdeel van 'onze maatschappij', daarom dacht ik zo dat we hier in ons eigen hoekje op internet maar es moeten beginnen met een beetje toleranter om te gaan met die meneren die ons leuk vinden. Een goed begin lijkt me dan om eens te vragen waaróm die meneren ons leuk vinden......Bibi_ schreef: .........aangezien onze maatschappij er niet tolerant genoeg voor is.
Hoop dat jullie veel leuke reacties krijgen
groetjes Bibi
Misschien hou ik er wel een gezellig etentje aan over ofzo..
Ciska.
sorry, heb ik me vergist, ik sta er al jaren bewust naast, toch iets niet goed begrepenCiska Lacomte schreef:Weet je wat het punt is, Bibi: wij, T*'s zijn ook onderdeel van 'onze maatschappij', daarom dacht ik zo dat we hier in ons eigen hoekje op internet maar es moeten beginnen met een beetje toleranter om te gaan met die meneren die ons leuk vinden. Een goed begin lijkt me dan om eens te vragen waaróm die meneren ons leuk vinden......Bibi_ schreef: .........aangezien onze maatschappij er niet tolerant genoeg voor is.
Hoop dat jullie veel leuke reacties krijgen
groetjes Bibi
Misschien hou ik er wel een gezellig etentje aan over ofzo..
Ciska.
joy
- Lianne
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
@ Mila
Tsja, denk wel dat jullie gelijk hebben, dat de T*lovers meer lef moeten tonen om er openlijk voor uit te komen, al is dat voor hun net zo zwaar of misschien nog wel zwaarder als voor ons.
@ Ciska
Sorry als ik het nu heel grof zeg hoor, maar zijn de meeste heren niet in eerste instantie geinteresseerd in iets wat nog tussen onze beentjes hangt, thuis als ze een vrouwtje hebben kunnen ze dat niet krijgen.
Heb gelukkig ook wel ervaring met heren waarbij je eigen persoontje voorop staat en het seksuele genot niet zo van belang is
groetjes Bibi
Tsja, denk wel dat jullie gelijk hebben, dat de T*lovers meer lef moeten tonen om er openlijk voor uit te komen, al is dat voor hun net zo zwaar of misschien nog wel zwaarder als voor ons.
@ Ciska
Sorry als ik het nu heel grof zeg hoor, maar zijn de meeste heren niet in eerste instantie geinteresseerd in iets wat nog tussen onze beentjes hangt, thuis als ze een vrouwtje hebben kunnen ze dat niet krijgen.
Heb gelukkig ook wel ervaring met heren waarbij je eigen persoontje voorop staat en het seksuele genot niet zo van belang is
groetjes Bibi
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
<Ciska doet een Poging tot filosofiese benadering>Joy schreef:
sorry, heb ik me vergist, ik sta er al jaren bewust naast, toch iets niet goed begrepen
joy
"De Maatschappij" is net zoiets als "Het Bos".
Als ik "het Bos" van heel dichtbij ga onderzoeken,
kan ik nergens een Bos vinden.
Overal zie ik Bomen, dieren, misschien nog bloemen en struiken.
Maar door die bomen kan ik géén bos zien.
Als ik "De maatschappij" wil doorgronden, ontdek ik heel veel mensen
Misschien ook wel dieren en struiken.
Maar door al die verschillende mensen kan ik allang niet meer geloven
dat er één maatschappij bestaat. Hooguit een ekonomies model...
(En dat je daar niet bij wil horen kan ik alleen maar aanmoedigen)
Ciska. (Vanavond heb ik hoofdpijn)
-
- Eredivisie
Bibi schreef :
Wel ik heb toch nog eens de controle gedaan ....
En neen niks meer tussen mijn benen dat hangt te 'wiebelen' .... en toch krijg ik elke Weekend een hele pak 'voorstellen' van (zogezegde) hetero-mannen.
Groeten,
Melina
En neen niks meer tussen mijn benen dat hangt te 'wiebelen' .... en toch krijg ik elke Weekend een hele pak 'voorstellen' van (zogezegde) hetero-mannen.
Groeten,
Melina
jaaaaaaa maar jij bent dan ook de ultieme wonderwoman van het universummelina_r schreef:Bibi schreef :
Groeten,
Melina
(grapje )
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
Kijk! Dit zijn nou van die dingen die ik me steeds van harte afvraag (en die ik ook niet echt begrijp, hoor)Bibi_ schreef: Sorry als ik het nu heel grof zeg hoor, maar zijn de meeste heren niet in eerste instantie geinteresseerd in iets wat nog tussen onze beentjes hangt, thuis als ze een vrouwtje hebben kunnen ze dat niet krijgen.
groetjes Bibi
Dat wil ik dus graag eens van de Meneren zelf horen. Dus: Wie ,o Wie van de lieve Meneren kan hier iets over vertellen?
Ciska.
ik geloof dat ik je begrijp, ik ga op zoek naar dat sprookjesbos, want wie gelooft er nu niet in sprookjesCiska Lacomte schreef:<Ciska doet een Poging tot filosofiese benadering>Joy schreef:
sorry, heb ik me vergist, ik sta er al jaren bewust naast, toch iets niet goed begrepen
joy
"De Maatschappij" is net zoiets als "Het Bos".
Als ik "het Bos" van heel dichtbij ga onderzoeken,
kan ik nergens een Bos vinden.
Overal zie ik Bomen, dieren, misschien nog bloemen en struiken.
Maar door die bomen kan ik géén bos zien.
Als ik "De maatschappij" wil doorgronden, ontdek ik heel veel mensen
Misschien ook wel dieren en struiken.
Maar door al die verschillende mensen kan ik allang niet meer geloven
dat er één maatschappij bestaat. Hooguit een ekonomies model...
(En dat je daar niet bij wil horen kan ik alleen maar aanmoedigen)
Ciska. (Vanavond heb ik hoofdpijn)
joy
-
- Eredivisie
Joy schreef :
jaaaaaaa maar jij bent dan ook de ultieme wonderwoman van het universum
Moeder Theresa de IIde ?
Of eerder Maria Magdalena ?
Of dan toch Moeder Maria ? ..... het zou me nog goed uitkomen, want ik ga anders nooit aan kinderen geraken .... ik reken echt sterk op de heilige geest.
Groetjes (de heilige) Melina van Narazeth (en omstreken)
jaaaaaaa maar jij bent dan ook de ultieme wonderwoman van het universum
Moeder Theresa de IIde ?
Of eerder Maria Magdalena ?
Of dan toch Moeder Maria ? ..... het zou me nog goed uitkomen, want ik ga anders nooit aan kinderen geraken .... ik reken echt sterk op de heilige geest.
Groetjes (de heilige) Melina van Narazeth (en omstreken)