tragisch nieuws
Moderator: Moderators
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
tragisch nieuws
ik weet niet of ze heel erg aktief was hier,maar megan is vandaag overleden.
dur problemen werden allemaal veels te veel en heeft zich zelf van het leven berooft.
dur problemen werden allemaal veels te veel en heeft zich zelf van het leven berooft.
I am, who i am!!!!
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
goh ik had juist het gevoel dat ze een hele positieve coming out beleefde met goed feed back van de omgeving, ik weet nog dat ik dacht: nou datgaat harstikke lekker met haar was ik maar wat jonger begonnen..
Ik weet zeker dat ze gewoon verder groeit maar nu op een andere plek.
Ik wilde dit toch voor de 100e keer zeggen zorg voor elkaar
liefs
Dorine
liefs
Dorine
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
dat gevoel had iedereenDorine schreef:goh ik had juist het gevoel dat ze een hele positieve coming out beleefde met goed feed back van de omgeving, ik weet nog dat ik dacht: nou datgaat harstikke lekker met haar was ik maar wat jonger begonnen..
liefs
Dorine
vooral omdat ze dinsdag naar het VU had gebeld, en echt thuis kwam en zei, zooo heb jos gebeld van het VU en dat lucht echt op
I am, who i am!!!!
nou in ieder geval lief van je dat je een kamer aanbood, Miss
Heeft ze toch medemenselijkheid ervaren, steun een dak boven haar hoofd en het begin van een beter leven, neem jezelf alsjeblief niks kwalijk je hebt meer gedaan dan menig grootklep die alleen maar over zichzelf praat. komt er nog een rouwdienst?
liefs
Dorine
Heeft ze toch medemenselijkheid ervaren, steun een dak boven haar hoofd en het begin van een beter leven, neem jezelf alsjeblief niks kwalijk je hebt meer gedaan dan menig grootklep die alleen maar over zichzelf praat. komt er nog een rouwdienst?
liefs
Dorine
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
Hoi Miss, is het dan dinsdag of woensdag gebeurd vrijwel een dag nadat ze een afspraak met het vu had gemaakt voor intake? Dus eigenlijk nog in juich stemming die dan heel snel is omgeslagen? Is wel vreemd, toch?
Nou heel veel sterkte met het verlies van een vriendin, mag eigenlijk niet iemand zo jong verliezen
kus
Dorine
Nou heel veel sterkte met het verlies van een vriendin, mag eigenlijk niet iemand zo jong verliezen
kus
Dorine
- Ciska Lacomte
- Banned Lid
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
dinsdag heeft ze gebeld met jos, woensdag nog heel enthousiast tegenover haar mams, over dat ze gebeld had, bioscoop gegaan met vrienden, savonds met vrienden gechat, alsof er niks was, donderdag 11.30 van huis weg, en niet meer terug gezien.Dorine schreef:Hoi Miss, is het dan dinsdag of woensdag gebeurd vrijwel een dag nadat ze een afspraak met het vu had gemaakt voor intake? Dus eigenlijk nog in juich stemming die dan heel snel is omgeslagen? Is wel vreemd, toch?
kus
Dorine
dit was alles geplanned door haar
ik mis dur heel erg, kijk ik naar dur pc hoekie, is het erg leeg, alles staat uit, niemand om tegen te praten.
Godver meg, waarom heb je dit gedaan, had je niet gewoon even kunnen wachten tot het VU traject.
I am, who i am!!!!
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Wat erg, gecondoleerd Danielle en sterkte verder, ik weet hoe zo'n verlies voelt.
@Kimyy, je laat zich meer dan kennen, waarom doe je dat nu....en nee, ik verwacht verder geen antwoord van je.....
Mara
@Kimyy, je laat zich meer dan kennen, waarom doe je dat nu....en nee, ik verwacht verder geen antwoord van je.....
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Misz-Toxica
- dagelijks aanwezig
Een zuster op hetzelfde pad, toch Kimmy? Daar pas respekt
Megan hoorde bij onze kring, ik zie haar dood als een falen van ons allemaal haar hoop te geven, een samenleving waarin ze de toekomst zo donker inzag dat dit de enige optie leek ?
Ik mis haar terwijl ik haar niet kende, in haar dood herken ik mijn eigen wanhoop toen ik zo jong was maar niet het lef had voor een trein te springen. Zij heeft het gedaan juist op het moment dat er een belangrijke beslissing was genomen, en meestal juist euforie heerst, dat maakt het zo wrang en onbegrijpelijk.
moge ze rusten in vrede
Megan hoorde bij onze kring, ik zie haar dood als een falen van ons allemaal haar hoop te geven, een samenleving waarin ze de toekomst zo donker inzag dat dit de enige optie leek ?
Ik mis haar terwijl ik haar niet kende, in haar dood herken ik mijn eigen wanhoop toen ik zo jong was maar niet het lef had voor een trein te springen. Zij heeft het gedaan juist op het moment dat er een belangrijke beslissing was genomen, en meestal juist euforie heerst, dat maakt het zo wrang en onbegrijpelijk.
moge ze rusten in vrede