Paar maanden geleden op de radio; morgenmiddag op televisie

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Renate den Heijer
dagelijks aanwezig
Berichten: 101
Lid geworden op: zo jun 23, 2002 15:29
Locatie: Den Haag

Paar maanden geleden op de radio; morgenmiddag op televisie

Bericht door Renate den Heijer »

qt schreef:Hier is trouwens het resultaat te beluisteren. Even "scrollen" naar 03:00:00.

Zoals ik al verwachte is het inderdaad een 55 jaar oud transje, pre-op, lesbisch, kinderen, mannenstem en met een redelijk "standaard" verhaal tot nu toe. (ben nog aan het luisteren)

groetjes,
Quinty
Hallo allemaal,

Misschien dat een aantal van jullie het interview met Paulien eind oktober vorig jaar in het radioprogramma 'Nachtvluchten' nog kunnen herinnneren.
Omdat ik Paulien goed ken heb ik me destijds behoorlijk geërgerd aan bovenstaande reactie elders op dit forum geplaatst door Quinty over Paulien. Haar reactie kwam bij mij ietwat denigrerend over. Anders dan Quinty zal ik het in ieder geval als een post-op transseksueel nooit hebben over een "transje", wanneer ik het over een pre-op transseksueel heb. Daar heb ik teveel respect voor wat een (pre-op)ts allemaal heeft meegemaakt, meemaakt en nog mee moet maken. Dat laatste ondervind ik nu letterlijk aan den lijve :wink:
Ook heb ik me geërgerd aan het feit dat Quinty direct al haar oordeel klaar heeft over Paulien zonder het hele interview te hebben afgeluisterd en zonder te weten wie Paulien is.
Wat ik hierboven al schreef ik ken Paulien goed, ik weet dat ze inmiddels haar srs heeft gehad, ik weet ook dat ze zich behoorlijk inzet voor de emancipatie van de T*-wereld. Kortom, wat zij allemaal voor ons doet dan mag je haar beslist geen "transje" noemen :evil: Zo, dat ben ik kwijt......

Enfin, nu to the point. In oktober vorig jaar was Paulien te beluisteren op de radio. Ik kan niet ontkennen, wat Quinty al schreef, dat de stem van Paulien voor een vrouw aan de zware kant is. Tja, wat wil je als je ruim 50 jaar als man hebt geleefd.
Maar ik ben van mening dat het uiterlijk van Paulien positief bijdraagt aan het beeld dat “de leek” doorgaans van ons T*’s heeft.

Morgenmiddag – 2e Paasdag - krijgt Paulien in het programma Max & Catherine een make over.
Het programma wordt uitgezonden op:

maandag 9 april 2007
17.35-18.25 uur, Ned 2
herhaling
dinsdag 10 april 2007
11.10-12.00 uur, Ned 2

Ik zou zeggen kijken dus en oordeel zelf. Ik heb in ieder geval mijn oordeel nu al klaar zonder het programma te hebben gezien……. :wink:

Groetjes aan allen,

Renate den Heijer
"Als je je altijd aan regels houdt, mis je alle lol..."
Gebruikersavatar
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig
Berichten: 125
Lid geworden op: za feb 21, 2004 10:16
Locatie: Heerlen

Bericht door Misz-Toxica »

Renate niks aantrekken van Quinty, tis gemakkelijker om te oordelen over een ander dan eerst eens naar jezelf te kijke
I am, who i am!!!!
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Bovendien zal Quinty zelf als eerste toegeven dat fijnbesnaardheid niet haar grootste kwaliteit is.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie