het probleem van te korte mouwtjes en te kleine jasjes
Moderator: Moderators
het probleem van te korte mouwtjes en te kleine jasjes
Zoveeeeel leuke kleding zie ik! Niet dat nieuwe spul, maar 2e hands..
ik kan op een of andere manier maar nooit scoren bij de H&M enzo...
maar ik kom regelmatig wel hele leuke dingen tegen in 2e hands zaakjes,
zit dan perfect, schouders, taille, staat leuk, maar te korte mouwtjes...
altijd hetzelfde probleem...
was ik maar een soort Alice in Wonderland, dat ik een hapje paddestoel kon nemen om mezelf groter en kleiner te maken...
Dat zou handig zijn zeg...
Wie kent nog meer dit probleem?
Iedereen zeker?
x,
Mina
ik kan op een of andere manier maar nooit scoren bij de H&M enzo...
maar ik kom regelmatig wel hele leuke dingen tegen in 2e hands zaakjes,
zit dan perfect, schouders, taille, staat leuk, maar te korte mouwtjes...
altijd hetzelfde probleem...
was ik maar een soort Alice in Wonderland, dat ik een hapje paddestoel kon nemen om mezelf groter en kleiner te maken...
Dat zou handig zijn zeg...
Wie kent nog meer dit probleem?
Iedereen zeker?
x,
Mina
Het is inderdaad een bekend probleem, maar ik heb opgelost door dan maar kleding te kopen met normaal lange mouwen en ze te dragen als driekwart mouwen.
Laatst een leuke trui gekocht en de mouwen waren natuurlijk weer veel te kort, nu schuif ik de mouwen tot de elleboog en iedereen denkt dat het zo hoort.Ik zie zelfs biovrouwen die de mouwen maar opschuifen.
Laatst een leuke trui gekocht en de mouwen waren natuurlijk weer veel te kort, nu schuif ik de mouwen tot de elleboog en iedereen denkt dat het zo hoort.Ik zie zelfs biovrouwen die de mouwen maar opschuifen.
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
En nog un kleine troost, de zomer komt eraan.......duhus....
Mara
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Arike
- Eredivisie
- Contacteer:
Ik ben daar inderdaad ook eens op gaan letten, dus dat is dan weer een troost. Gelukkig is de mouwlengte bij dameskleding niet zo kritisch als bij een mannenpakPatricia1979 schreef:Een kleine troost is dat idd ook zat biovrouwen last hebben van te korte mouwen. Heb ik al een paar keer gehoord van ze.
Maar ik klaag niet, want over het algemeen kom ik er redelijk mee weg en als ik niet teveel hoef in te leveren op de pasvorm, wil ik ook nog wel eens een maatje groter proberen, maar dat kan niet altijd
groetjes,
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Arike
"But life is too short
Better listen to yourself"
Voor mij geldt juist het omgekeerde. Kleding uit het mannen rek past mij nooit goed, altijd moest er alles aan vermaakt worden. Eindelijk dat alles gewoon gelijk past en eindelijk genoeg keuze omdat ik een beetje klein ben voor een man, maar voor een vrouw heel gangbare maten heb.
Succes mina met het vinden van passende kleding, super lastig als iets leuks gewoon niet helemaal goed zit.
/me zoekt een toverstokje voor Mina
Kus van Anna
Succes mina met het vinden van passende kleding, super lastig als iets leuks gewoon niet helemaal goed zit.
Kus van Anna
Je waarheid van vandaag, is je gevangenis van morgen
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Anna schreef:
Irene
Dat komt me bekend voor, buiten dat ik het leuker vind om dameskleding te kopen is het ook nog veel gemakkelijker, omdat ik niet afhankelijk ben van de kleine keus in exotische maten.Voor mij geldt juist het omgekeerde. Kleding uit het mannen rek past mij nooit goed, altijd moest er alles aan vermaakt worden. Eindelijk dat alles gewoon gelijk past en eindelijk genoeg keuze omdat ik een beetje klein ben voor een man, maar voor een vrouw heel gangbare maten heb.
Irene
Kleine stapjes
Hey Anna,Anna H schreef:
Kus van Anna
Dank je wel. Lief van je! Het komt wel een keer goed.
Ik moet alleen heel erg mijn best doen om te vinden wat ik zoek..
(en er waarschijnlijk daarom veel voor betalen/overhebben)...
Maar het is noodzakelijk, want te kleine kleding staat heel raar
als je toch al lang bent...het moet gewoon goed zitten/vallen.
groetjes,
Mina
Bij mij is het ook andersom
Nu is winkelen veel leuker
Nu slaag ik ook vrij makkelijk. Vorige week zat ik binnen 3 kwartier al over het buget van die dag heen
Eerst was het echt winkel in winkel uit voordat we wat vonden dat me enigzinds stond.
Al mogen mijn schouders van mij nog wat smaller worden
Zit ondertussen gelukkig op maat 46/48 voor mijn schouders
hoop dat dat zakt naar 42/44 wat ook mijn heupen zijn
Alleen schoenen is een crime met maat 42 en brede voetn
Nu is winkelen veel leuker
Nu slaag ik ook vrij makkelijk. Vorige week zat ik binnen 3 kwartier al over het buget van die dag heen
Eerst was het echt winkel in winkel uit voordat we wat vonden dat me enigzinds stond.
Al mogen mijn schouders van mij nog wat smaller worden
Zit ondertussen gelukkig op maat 46/48 voor mijn schouders
hoop dat dat zakt naar 42/44 wat ook mijn heupen zijn
Alleen schoenen is een crime met maat 42 en brede voetn