Lucille, mijn navelpiercing.

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lucille
daar ben ik weer

Lucille, mijn navelpiercing.

Bericht door Lucille »

Hallo, lieve meiden.

Hier is Lucille
Ik laat binnekort mijn navel piercen, 31 mei. Ik vind het heerlijk om mijn navel te laten piercen, het is voor mij een zeer vrouwelijk gevoel. Zo als jullie weten ben ik een strand en badmeid, en daar hoort een navelpiercing bij.
Het is natuurlijk spannend om dit te ondergaan,maar wel leuk. Zijn er nog meer meiden onder ons die een navelpiercing hebben?
Ook heb ik een mooie bovenarm armband gekocht om mijn bad- outfit kompleet te maken.
Op het strand lopen de dames altijd toples, en ik voel mij daar zeer thuis, en kan dan toch mijn vrouwelijkheid uiten door het dragen van deze sieraden, en straks de navelpiercing. Men reageerd altijd posietief, en vertel dan dat ik vrouwelijk ben.
Het is zelf voorgekomen dat ik bij de dames in suana,s of op het strand in de doucheruimtes van de dames mocht komen om mij te reinigen en hun haren mocht kammen en hun op te tutten om hiervan te leren.
En dat geeft mij een zalig gevoel van vrouw zijn.
Lieve meiden ik hoop jullie weer wat over mij te hebben verteld, en wacht de spannende piercing af.

groeten,
Lucille.
Hallo, lieve meiden ik ben Lucille.

Ik doe graag mee op het forum. Lees ook mijn andere profiel op de site A.U.B.

Groetjes,
Lucille.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Re: Lucille, mijn navelpiercing.

Bericht door Mara »

Lucille schreef: Op het strand lopen de dames altijd toples
Echt...? :roll:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

hmm topless tijdens een sneeuwstorm in de winter? .. brrrrr wel erg koud hoor :wink:

maar even zonder gekheid, Lucille, als je die navelpiercing echt vanuit je zelf wilt is het een mooi sierraad, maar om het te doen 'omdat het hoort' zul je mij wel met een vragend gezicht zien kijken ..... maar goed .. ieder is uniek (gelukkig) en maakt keuzes voor zichzelf :)
Ik hoop dat de piercing je bevalt Lucille :)

groetjes, Fenna
Tijn
Eredivisie

Re: Lucille, mijn navelpiercing.

Bericht door Tijn »

Lucille schreef:Op het strand lopen de dames altijd toples,
tof, ik ga morgen opzoek naar een huis aan het strand (Y) :p
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Lucille
daar ben ik weer

Navelpiercing Lucille

Bericht door Lucille »

Hallo lieve zussen.
Ik bedoel op het strand lopen de dames veel toples, dus niet altijd. Sorry ik heb dit te snel geschreven in mijn verhaaltje. graag begrip hiervoor.
Maar ik loop wel zelf erg vrouwelijk over het strand. Ik voel mij hier goed bij. en ik schaam mij er niet voor, en als er vragen zijn leg ik het gewoon uit dat ik mij vrouwelijk voel. ik heb die drempel geukkig overwonnen.

Groetjes, en kusjes.

Lucille.
Hallo, lieve meiden ik ben Lucille.

Ik doe graag mee op het forum. Lees ook mijn andere profiel op de site A.U.B.

Groetjes,
Lucille.
Ingrid Go
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Ingrid Go »

Als je die navelpiercing neemt om daarmee je vrouwelijkheid wilt onderstrepen, dan ben ik van mening dat het een verkeerde keus is. Maar als je een navelpiercing neemt omdat je het mooi sierraad vindt, het een goed gevoel geeft dan is het een goede keuze.
Gelukkig kan iedereen zijn eigen keuzes maken.

Liefs Ingrid
Life's What You Make It
Guest0
ForumFan

Bericht door Guest0 »

Ingrid Go schreef:Als je die navelpiercing neemt om daarmee je vrouwelijkheid wilt onderstrepen, dan ben ik van mening dat het een verkeerde keus is. Maar als je een navelpiercing neemt omdat je het mooi sierraad vindt, het een goed gevoel geeft dan is het een goede keuze.
Gelukkig kan iedereen zijn eigen keuzes maken.

Liefs Ingrid
Ja precies, dat heb ik dr ook al gezegt in het tattoage topic.
Wendy B
ForumFan

Bericht door Wendy B »

Ik heb 10 jaar geleden, of zo, al een navelpiercing laten zetten, idd. omdat ik het erg vrouwelijk vond/vindt.
kernel panic: root of unknown type; Not syncing
Linda Love
is nieuw hier

Veel plezier

Bericht door Linda Love »

Ik heb ook al jaren een navelpiercing en ben er nog steeds erg blij mee. Ik hoop dat net zoveel plezier aan je pierce beleeft als ik.
xxx Linda
Plaats reactie