Slechte ervaring bruidsmodezaak

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Slechte ervaring bruidsmodezaak

Bericht door Miss Laura »

Hai allemaal,

Vorige week vrijdag zijn wij bij Tres-Chic in Hengevelde geweest ivm onze trouwplannen. Wij hebben een afspraak gemaakt dat wij de zaterdag erna konden rondkijken en passen.

De zaterdag erop zijn wij naar Hengevelde gereisd. Heb die middag speciaal vrijgepland. Samen met mijn vriend (v-m trans) keken wij uit naar deze afspraak.

Vriendelijk onthaald met koffie en thee. Tot zover geen probleem.
Om drie uur werden wij opgehaald door een verkoopster en gingen naar de collectieruimte.
Ze heeft ons de diverse stoffen laten zien en een aantal verschillende modellen. Ik wou graag even een mooie jurk passen. MAAR DAT MOCHT NIET. Ik vond van wel, het was immers de dag ervoor afgesproken.
Mijn vriend vroeg naar de herencollectie. Ja, die hadden ze ook. Hoe en wat is voor ons tot op heden nog steeds een geheim.
Wel kregen we een aantal foldertjes. Hiermee was de kous af.
Om tien over drie zaten we weer in de auto.

Volgens mij zagen ze ons (trans-stelletje) niet zitten.
Wij waren zeer kwaad. Dit hebben wij ook in een mail aan de directie laten weten. Ze zijn het blijkbaar eens met de handelswijze, want we hebben geen reactie gehad.

Een ding weten wij nu zeker: WIJ KOPEN GEEN BRUIDSKLEDING BIJ TRES-CHIC IN HENGEVELDE!

Maar het kan ook anders.
Mijn vriend heeft afgelopen maandag contact opgenomen met Bruidshuis Lisa in Hengelo. Hij heeft het hele verhaal uit de doeken gedaan. De verkoopster zou contact opnemen met de eigenaresse.
Afgelopen woensdag heeft mijn vriend contact gehad met haar. Ze waren zeer vriendelijk en meelevend. Binnenkort hebben wij een afspraak. Ze doet extra voor ons in de avond haar zaak open, zodat wij in alle rust kunnen passen.
ZO HOORT HET OOK.

Groetjes,
Laura & Nathan
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Plaats reactie