Hoe ziet je droompartner eruit......???

Algemeen

Moderator: Moderators

Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Hoe ziet je droompartner eruit......???

Bericht door Mara »

Ciao mensen, ik ga dit topic openen met de bedoeling un beetje maar niet over jezelf te hebben..... :wink:

Iedereen droomt toch over de ideale partner om het leven mee te delen, je hebt verwachtingen qua uiterlijk, geaardheid, levensstijl, bezigheden, hobbys en ga zo maar door.....iedereen is toch zo'n beetje of meer of minder kieskeurig en ja juist nu in de lente/zomer gaan de fantasieën toch un beetje meer spelen of zie ik dat verkeert!?

Ik bvb zal nie neen zeggen als me de ware over de weg loopt, ook ben ik met mun leven als singel nu best tevreden, het heeft ja ook zo z'n voordelen...ik heb geen verplichtingen bvb, maar af en toe droom ik toch wel weer van un hechte relatie met iemand, heb het ene keer 10 jaar lang gehad en het was op de ene kant erg leuk geweest.

Wat zijn dus jouw verwachtingen, waar droom je van, hoe moet iemand zijn, dat je vlinders in je buik voelt of heb jij al de ideale partner waar je volledige vervulling van je wensen al hebt :roll:

Ik val bvb op lange sportieve meiden, ook heb ik un zwakte voor lang haar, tevens moet mun eventuele partner niet persee un meisje-meisje zijn, un beetje stoer vind ik wel wat hebben en ja un goed ontwikkelt zelfbewustzijn is zeker un pre.....en ja un beetje onafhankelijkheit zie ik ook best zitten, want ik hou ervan, dat iedereen ook zijn eigen leven kan en mag leiden.....

Waar gaat dus jouw voorkeur naar uit.....???

groetjes vanuit Turijn

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Jawel,Esther
ff weer wat posten

Re: Hoe ziet je droompartner eruit......???

Bericht door Jawel,Esther »

Mara schreef:
Ik val bvb op lange sportieve meiden, ook heb ik un zwakte voor lang haar, tevens moet mun eventuele partner niet persee un meisje-meisje zijn, un beetje stoer vind ik wel wat hebben en ja un goed ontwikkelt zelfbewustzijn is zeker un pre.....en ja un beetje onafhankelijkheit zie ik ook best zitten, want ik hou ervan, dat iedereen ook zijn eigen leven kan en mag leiden.....

groetjes vanuit Turijn

Mara
Tja Mara, is inderdaad de ideale partner die je hier beschrijft.
Maar helaas, ik moet je teleurstellen, ik heb haar al.
En daar is er echt maar één van.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Jawel,Esther schreef:Tja Mara, is inderdaad de ideale partner die je hier beschrijft.
Ohhh ja, ben je echt van mening dat ik nu teleur gestelt ben Esther......??? Nee joh, ik ben het nie en ik wou ook alles andere dan DE ideale partner beschrijven voor iedereen......nee ik zei alleen waar mijn voorkeur naar uit gaat :wink:

Maar ik verheug me voor je, dat jij de ware al hebt, dus zeg maar JOU ideale partner, waar je geen geheimen hoef te hebben, waar je alles mee kunt delen, waar jij het gevoel hebt mee oud te kunnen worden en ga zo maar door.......

Leuk lijkt me dat :wink:

Mara
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Jawel,Esther schreef:
Mara schreef:

groetjes vanuit Turijn

Mara
Tja Mara, is inderdaad de ideale partner die je hier beschrijft.
Nee hoor, ik heb er ook zo één waar er geen twee van zijn :D . Ze is misschien niet niet zo erg lang, maar de hele rest klopt, dus dat geeft niet. En ze heeft nog iets, waarvan ik nog steeds niet weet wat het nou eigenlijk is, Misschien kom ik er nog eens achter, dan zal ik het je vertellen.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Hoi hoi Mara,

ook ik ben gezegend met de ideale partner! Wij hebben dit jaar al weer 16 jaar een relatie en het wordt nog steeds met de dag beter! Mijn ideale partner is een partner, een maatje, een vriendje èn vriendinnetje, een lover, een zelfstandig en onafhankelijk mens, iemand met wie je goed kunt communiceren, kletsen, ouwehoeren, relativeren, filosoferen, ruzie maken, nou ja alles eigenlijk en het is ook nog eens een fantastisch mens! :D Ik ben een bofkont!!! :lol: Wij zijn nog steeds verliefd, en doen eigenlijk bijna alles samen. :D

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
fenna69
ForumFan

Bericht door fenna69 »

leuk topic Mara :)

Mijn droompartner is vooral oprecht en eerlijk. In haar verschijning mag ze best iets jongensachtig zijn, zolang ze zich maar niet als een kerel gedraagt. Voor de rest heb ik wat uiterlijk betreft geen speciale voorkeur ... ik kijk meer naar uitstraling en of er chemie is onderling. Voor een prettige relatie is het verder ook wel handig als je niet na 5 minuten al bent uitgepraat met elkaar....

groetjes, Fenna
X-Laura-X
dagelijks aanwezig

Bericht door X-Laura-X »

ouder dan ik, groter dan ikzelf, mooie handen, humoristisch, goed kunnen praten, lief, aanstekelijke lach, buikje :D
The bitch is back...

Afbeelding
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

ik wilde eigenlijk zeggen een moslima met een opplaksnor op, maar dadelijk krijg ik Trina nog achter me aan...

Mina
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Mina, jij zit ermee of ben je nu alleen uit verveling un beetje melig :roll:

Ik dacht dat je van echt stoere getrainde bruingebrande rockertypes hielt :wink:

liefs

Mara
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

wow dat klinkt ook wel gaaf Mara...(eigenlijk klopt dat wel een beetje)

maar wat Laura schreef spreekt me het meest aan:
liefst langer dan ik, lief, trouw, monogaam, mannelijk, mooie handen wiehoe! :)
ik vind v--> m transjes soms ook errug aandoenlijk (als ze exlesbo zijn dan) :)

of anders een Al bundy!

xx,
Peggy
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

X-Laura-X schreef:ouder dan ik, groter dan ikzelf, mooie handen, humoristisch, goed kunnen praten, lief, aanstekelijke lach, buikje :D
Hahaha ja Laura, daar zijn er wel genoeg van :wink:

Ik heb er zoeentje thuis, kan er alleen niks mee :roll:

Alhoewel ik verder geen verplichtingen heb, is het eigenlijk de ideale partner, hij verwent me telkens ik thuis ben wel culinair op een hoog niveau en bekommert zich om un boel rond de woning en verzorgt mun kleine dierentuin, tevens is hij ook nog best grappig, moet ook als radiomoderator en scene-dj en zijn erg diepe stem laat je lichaam vibreren.....en ja voor un goed gesprek is hij altijd in.....

.....alleen best shit, dat ik voor un tal behoeftes me bij hem nie echt thuis voel :-?

liefs

Mara
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Leuke knappe man in spijkerbroek en BMW rijdend...

Mja dan is meteen de spoeling dun... :-?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

mina schreef:of anders een Al bundy!
Ja zo'n beetje van Al heeft mun huisgenoot dan ook nog Mina.....en mooi meegenomen is trouwens, dat hij nie voor 100% hetro is.......u want to try him....?? :D

knuf

Mara
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Mara schreef :

Oei Mara ...... die beschrijving. :)

Maar ik verkies zelf eigenlijk een sportieve man (liefst een wielrenner), niet-roker, met haar en zonder (hang)buikje.
En vooral belangrijk voor de volgende partner :
eentje die ik kan houden deze keer.
Ik heb mijn droomprins eigenlijk wel al gevonden, maar hij 'fietst' net iets te hard en dus kan ik hem echt niet voor mij alleen houden blijkbaar.

Groeten,

Melina
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Chantal schreef :

Leuke knappe man in spijkerbroek en BMW rijdend...

Waarom nu specifiek een BMW ?
Speciale reden voor die keuze ?
Moet dat dan een 3, 5 of Z reeks zijn, of maakt dat niks uit ?

Groeten,

Melina
Plaats reactie