Wat is jouw mannelijkste hobby?
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Wat is jouw mannelijkste hobby?
Ik sla voor m'n lol met mannen van 2 meter.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ben ik even blij dat ik naar vrouw toe verander?
Je zou je toch vergissen in de lengte ('k ben wel 3 cm korter!!!! (voor het geval je toch zin zou krijgen))
Mijn mannelijkste hobbie is programmeren - ook als ik dat al in geen jaren meer gedaan heb...
Groetjes,
Frederique
Je zou je toch vergissen in de lengte ('k ben wel 3 cm korter!!!! (voor het geval je toch zin zou krijgen))
Mijn mannelijkste hobbie is programmeren - ook als ik dat al in geen jaren meer gedaan heb...
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Heb ik. Om de beurt, ok? Totdat één van tweeën genoeg zegt.Frederique_ schreef:(voor het geval je toch zin zou krijgen)
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Overigens, volgend jaar ga ik meedoen aan het NK grunten. Hoorde vrijdagmiddag te laat dat het bestond. Zo snel kon ik nooit meer in Den Haag zijn.
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Stereotyp hoor.mila schreef:Mijn mannelijkste hobby is breien (breien was ooit een mannengilde).
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Metal is ook een mannensport hoor ik wel eens.Irene schreef:Mijn mannelijkste hobby is muziek, nou ja dat is niet typisch mannelijk natuurlijk, maar ik heb wel een typisch mannelijke muzieksmaak.
Re: Wat is jouw mannelijkste hobby?
Lijkt dat een beetje op een kruising tussen paalwerpen en kogelslingeren en mattenkloppen?Morbide schreef:Ik sla voor m'n lol met mannen van 2 meter.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ja he, aan franse autos valt er veel te doenJaniek2 schreef:Een beetje stereotype: sleutelen aan mijn auto.
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
Aan die van mij (33 jaar oud) inmiddels meer dan waartoe ik bereid ben of waar ik het geld voor heb . Maar ja, als je al 20 jaar met zo'n beestje optrekt, dan wordt het een soort familielid, die je met tranen in de ogen ten grave zult moeten dragen.Mara schreef:Ja he, aan franse autos valt er veel te doenJaniek2 schreef:Een beetje stereotype: sleutelen aan mijn auto.
Mara
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes