stukje in de Libelle Nr.32

Op dit forum kunnen de partners van t*'s hun hart luchten

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Bibi
ff weer wat posten
Contacteer:

stukje in de Libelle Nr.32

Bericht door Bibi »

Hoi allemaal,

Ik heb na een tip op de chat, de Libelle (Nr. 32) van deze week gehaald.
Er staat een goed en reuze herkenbaar stuk in over de vrouw van een travestiet en hun relatie.

echt een aanrader .....

Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

Hoi Bibi,

Toen ik dat las dacht ik "die ga ik ook ff halen", alleen tegen de tijd dat ik in een winkel was waar ze de libelle verkochten, was de niewe er al weer... drat!

Is het een idee om het artikel the scannen of zo en dan op de site beschikbaar te maken of zo? Ik zou dat zeer zeker kunnen waarderen!

Groetjes,

Marjolein
Bibi
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Bibi »

Hoi Marjolein,

Kijk eens op de partnerpagina.............. :lol: :lol:

Groetjes Bibi
"Zorg ervoor dat de stem van je hart luider is dan die van je ego"
adriana
Eredivisie

Libelle 32

Bericht door adriana »

Hi Bibi,

ik heb het net gelezen en het is fijn om ook eens van de partner te horen hoe zij met het T zijn van haar man omgaat.
Ook hier weer het (terechte) verwijt van de vrouw waarom heb je het niet eerder verteld, maar de man heeft ook de terechte redenen, schaamte, angst voor verlies relatie en prestige als man in het gezin.
Het is uiteraard de vrouw die het meeste te verwerken heeft en zoals hier als een vrouw besluit voor haar huwelijk c.q man en kinderen te kiezen is zij diegene die weer richting geeft en inhoud aan de relatie die een "deuk" heeft opgelopen.

We weten allemaal inmiddels dat, uitzonderingen daar, dat de behoefte/noodzaak voor TV/CD voor de man nooit meer overgaat, het zal best wel zijn dat de vrouw als partner/echtgenote het liever anders het gehad.
Ik vraag mij wel eens af als het andersom zou zijn, zouden die mannen net zo begripvol zijn, denk het niet, vrouwen zitten gelukkig anders in elkaar en dat moeten wij koesteren,

liefs, Adriana
MarjoleinJ
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door MarjoleinJ »

Thnx Bibi!

Erg snel gedaan trouwens... offeh.. stond het al op de partnerpagina voordat ik het vroeg.. had ik daar natuurlijk eerst moeten kijken...
:oops: :)

Groetjes,

Marjolein
Plaats reactie