Hoi
Moderator: Moderators
Hoi
Ik ben Kimberly, ben 20 jaar, ik heb een exvriendje van 19, waarvan ik nog heel veel houdt, maar dat is een lang verhaal verder. Hij is travestiet, maar dat is niet de reden waarom ik hier ben.
Ik doe de mode vakschool en we moeten bedrijfskleding ontwerpen voor de horeca. Aangezien ik geen zin heb om saaie bedrijfskleding wil ontwerpen heb ik besloten om bedrijfskleding te maken voor een travestieten bar. Nu moet ik echter een collage maken over wat mijn thema is, een "moodboard" waarop je de sfeer aangeeft. Ik kwam er echter achter dat het nog verdomd moeilijk is om echt mooie foto's te vinden van mannen in vrouwen kleding.
Maar, ik kwam wel langs jullie site!
Als jullie me zouden willen helpen zou dat echt heel fijn zijn.
Groetjes,
Kimberly.
Ik doe de mode vakschool en we moeten bedrijfskleding ontwerpen voor de horeca. Aangezien ik geen zin heb om saaie bedrijfskleding wil ontwerpen heb ik besloten om bedrijfskleding te maken voor een travestieten bar. Nu moet ik echter een collage maken over wat mijn thema is, een "moodboard" waarop je de sfeer aangeeft. Ik kwam er echter achter dat het nog verdomd moeilijk is om echt mooie foto's te vinden van mannen in vrouwen kleding.
Maar, ik kwam wel langs jullie site!
Als jullie me zouden willen helpen zou dat echt heel fijn zijn.
Groetjes,
Kimberly.
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
nouja, Jeffree Star heeft mooie foto's en draagt geregeld vrouwen kleding.
Pete Burns ook...
Misschien weet ik ook wel gewoon niet zo best wat travestie is, ik bedoel, mijn ex droeg wel vrouwen kleding etc. Maar heeft geen bh's of lingerie enzofoort. Jeffree en Pete heb ik ook nog nooit met opgevulde bhtjes gezien. Is het dan wel travestie? Of is hier dan weer een andere naam voor ofzo?
Pete Burns ook...
Misschien weet ik ook wel gewoon niet zo best wat travestie is, ik bedoel, mijn ex droeg wel vrouwen kleding etc. Maar heeft geen bh's of lingerie enzofoort. Jeffree en Pete heb ik ook nog nooit met opgevulde bhtjes gezien. Is het dan wel travestie? Of is hier dan weer een andere naam voor ofzo?
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Mooie foto's! Heel kunstig!
(Alleen niks voor mij, maar da's een ander verhaal)
Groetjes,
Frederique
(Alleen niks voor mij, maar da's een ander verhaal)
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- ff weer wat posten
Op de site van Rickard Engfors staan vaak ook leuke foto's (www.rickardengfors.com) maar die zijn ze nu aan 't "verbouwen"...