Hoi,
Uhm, ik heb wat vragen die ik liever niet open en bloot op het forum gooi. Ik zit wel in het goede forum, dat wel, maar, ik wil graag in contact komen met mensen, zodat ik mijn vragen kan stellen zonder dat het hier open en bloot op staat.
Klinkt misschien raar, of helemaal niet. Ik weet t niet.
Groetjes,
Kim.
Wat vraagjes.
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Kim,
Je mag me altijd een e-mail of PB sturen, ik zal je naar eer en geweten antwoorden.
Groetjes,
Frederique
Je mag me altijd een e-mail of PB sturen, ik zal je naar eer en geweten antwoorden.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
Re: Wat vraagjes.
Wynter schreef:Ik zit wel in het goede forum, dat wel, maar, ik wil graag in contact komen met mensen, zodat ik mijn vragen kan stellen zonder dat het hier open en bloot op staat.
Frederique,Frederique_ schreef:Je mag me altijd een e-mail of PB sturen, ik zal je naar eer en geweten antwoorden.
Was het je wel opgevallen dat dit het Partner Forum is? Heb je voldoende ervaring en kennis over partner-problematieken om hulp te bieden?
Groetjes,
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Ik heb op je pm gereageerd,Lisa met een S schreef: Frederique,
Was het je wel opgevallen dat dit het Partner Forum is? Heb je voldoende ervaring en kennis over partner-problematieken om hulp te bieden?
Groetjes,
Lisa
alvast bedankt.
Ik reageer wat laat maar beter laat dan nooit . Heb je specifieke vragen over je partner of ben jezelf een partner ? Daar is een aparte chatgroep voor waar je ( als partner van ) welkom bent, groetjes elsaWynter schreef:Hoi,
Uhm, ik heb wat vragen die ik liever niet open en bloot op het forum gooi. Ik zit wel in het goede forum, dat wel, maar, ik wil graag in contact komen met mensen, zodat ik mijn vragen kan stellen zonder dat het hier open en bloot op staat.
Klinkt misschien raar, of helemaal niet. Ik weet t niet.
Groetjes,
Kim.