Hallo,
Heb afgelopen zaterdag mijn eerste pumps gekocht bij Silhouette in Noordwijk.
Dit is een kleinere vestiging waar niet alles op voorraad is (dacht ik).
Via de Website had ik gevraag om een model (lage hak) in mijn maat naar noordwijk te sturen.
Zaterdag was het dan zover, was al enige dagen redelijk nerveus, ik stapte over de drempel.
Er waren wat mensen in de zaak en heb eerst nog even wat rondgekeken.
Na enige tijd kwam de verkoopster vragen of ik een keuze kon maken en wees mij eerst waar de herenschoenen stonden opgesteld.
Het moment was dus gekomen. Ik gaf aan dat ik schoenen had laten komen uit rotterdam om te passen.
Op dat moment veranderde ik kennelijk van type klant en werd ook aan mij gevraag of ik eventueel achter wilde passen en bleef deze verkoopster mij als het ware begeleiden.
Ik besloot nu ik toch deze stap had genomen dat ik in de winkel zou passen en had de teleurstelling dat de maat niet goed was.
Wat bleek? Er was toch wel voorraad aanwezig en kreeg een aantal maten om mij heen en advies hoe te passen en de schoenen aan te trekken.
Ik ben vertrokken met een paar pumps en deze gaan nu steeds beter zitten, als je er niet aan gewend bent dan is een pump toch heel anders.
De service en vriendelijkheid, en het gemak waarmee ik door de verkoopster behandeld ben en op mijn gemak ben gesteld zorgde ervoor dat ik geheel niet meer nerveus was maar het zelfs als een prettige ervaring ging voelen.
Top en ook dus Noordwijk is een aanrader.
Silhouette Noordwijk
Moderator: Moderators
-
- daar ben ik weer
-
- is nieuw hier
Leuk verhaal, vreemd dat daar niemand op reageert ! Moedig en ook weer eigenlijk harstikke normaal dat je dit doet. Zo kocht ik mijn eerste schoenen bij een winkel met mijn vrouw. Natuurlijk superlaf ! Daarna heb ik leuke laarzen gekocht bij Bristol (ja lawaaizaak maar de laarzen waren zo leuk) en gewoon in de winkel gepast. Ik had zo'n dag dat ik er gewoon sch++t aan had ! (ken je dat gevoel?) Ik heb die laarsjes nu nog en ik ben er nog steeds hartstikke blij mee. Maar om terug te komen op je verhaal. Zo moet het toch altijd zijn !!
Ik zou ook af en toe wel heerlijk willen struinen tussen de dameskleding in diverse winkels, maar helaas dat durf ik nog niet echt. Echt dom natuurlijk, je moet het gewoon doen ! De beperkingen leg je jezelf gewoon op.
Lana
Ik zou ook af en toe wel heerlijk willen struinen tussen de dameskleding in diverse winkels, maar helaas dat durf ik nog niet echt. Echt dom natuurlijk, je moet het gewoon doen ! De beperkingen leg je jezelf gewoon op.
Lana
Latersssssssssss .
Hoi Lana,
wel je moet het echt gewoon doen, het is ontzettend leuk ook nog.
Ik kan me voorstellen als je in een klein dorp woont dat je het daar niet doet maar in een grotere plaats of stad is het meestal geen probleem. Waarom er niet gereageerd wordt is omdat de meesten hetb toch wel al doen en normaal vinden.
groetjes Bea.
wel je moet het echt gewoon doen, het is ontzettend leuk ook nog.
Ik kan me voorstellen als je in een klein dorp woont dat je het daar niet doet maar in een grotere plaats of stad is het meestal geen probleem. Waarom er niet gereageerd wordt is omdat de meesten hetb toch wel al doen en normaal vinden.
groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
-
- ForumFan
Hoi Renate
Ik ben ook zo iemand geweest die via internet iets bestelde. Ben nu blij dat ik nu regelmatig (alhoewel als man) een winkel in kan lopen om iets voor mijzelf te kopen. Geeft veel meer voldoening
Ik ben ook zo iemand geweest die via internet iets bestelde. Ben nu blij dat ik nu regelmatig (alhoewel als man) een winkel in kan lopen om iets voor mijzelf te kopen. Geeft veel meer voldoening
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum