elos of ipl maar ik ga het doen!!

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transgenderisme.

Moderator: Moderators

Gebruikersavatar
kim fijn
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 11:37
Locatie: amsterdam

elos of ipl maar ik ga het doen!!

Bericht door kim fijn »

Mijn vriendin vind het geloof ik ok om definitief mijn baardgroei te laten verwijderen (yess) dus ga ik een intake gesprek doen.
Nu nog jullie definitieve advies, wordt het elos of ipl (ook al is er veel over gesproken).

GROETJESSSSS!

Kim
31 jaar en heb een lieve vriendin
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Advies numero uno:

LHE is beter dan Elos en IPL samen, vooral als je haren van lichte kleur zijn :roll:

groetjes

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
kim fijn
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 11:37
Locatie: amsterdam

beter

Bericht door kim fijn »

Wat is dat dan precies? ik heb overigens een heel lichtjes maar getinte huid met juist donkere stugge haren
31 jaar en heb een lieve vriendin
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Nou Kim, dat is un nieuwe methode en het werkt dus ook op getinte huid en bij wat lichtere haren.....ik ben ook bruin als maar wat en ja ik heb de hele zomer door laten flitsen, IPL en Laser hadden weinig resultaat bij mij.....LHE wel.....het werkt ook met flitsen, maar wat het verschil is.....I don't know......

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
kim fijn
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 11:37
Locatie: amsterdam

pigment

Bericht door kim fijn »

geen risico op pigment vlekken wanneer het weer zomer wordt?
oja, denk je dat het permanent weghalen van baardgroei heel erg gaat opvallen wanneer ik in mannen modus ben?
31 jaar en heb een lieve vriendin
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Re: pigment

Bericht door Morbide »

kim fijn schreef: oja, denk je dat het permanent weghalen van baardgroei heel erg gaat opvallen wanneer ik in mannen modus ben?
Ja.

Enneh, wat betreft de nieuwste technieken, daarvoor bestaat geen enkel bewijs dat ze permanent zijn. Reken maar op onderhoudsbeurten. De enige echt bewezen methode is en blijft elektrisch epileren, oftewel blenden. Da's duur, pijnlijk en tijdrovend.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
kim fijn
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 11:37
Locatie: amsterdam

hey morbide!

Bericht door kim fijn »

spreek je uit ervaring dat het erg zal gaan opvallen? lijkt het niet gewoon heel goed geschoren
31 jaar en heb een lieve vriendin
Gebruikersavatar
Mara
ForumDiva 2000
Berichten: 2835
Lid geworden op: za jun 26, 2004 22:17
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik heb geen pigmentvlekken en steeds minder haren in mun gezicht..... :roll:

En ja, als het opvalt dan wel positief he...... :wink:

Mara
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Gebruikersavatar
kim fijn
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 11:37
Locatie: amsterdam

positief

Bericht door kim fijn »

ja het is idd positief als het opvalt als kim zijnde maar als jongen zijnde wil ik natuurlijk niet aan een ieder die ik tegenkom moeten uitleggen waar mijn baardgroei is gebleven
31 jaar en heb een lieve vriendin
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Re: hey morbide!

Bericht door Morbide »

kim fijn schreef:spreek je uit ervaring dat het erg zal gaan opvallen? lijkt het niet gewoon heel goed geschoren
Ja, ik spreek uit ervaring. 's Ochtends vroeg zou je misschien gewoon heel, maar dan ook wel heeeel, erg goed geschoren kunnen zijn, 's avonds, na bijvoorbeeld een lange werkdag, niet. Ook goed uitgeschoren haren zie je, vooral als het donkere zijn.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
kim fijn
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 11:37
Locatie: amsterdam

mmm

Bericht door kim fijn »

tja, mijn vriendin vind het geloof ik ook niet leuk als mijn gezicht in man-modus er uitziet als een 14 jarige puber zonder baardgroei..
dus als dat het resultaat is twijfel ik toch weer helemaal om het te doen...

verdorie :-(
31 jaar en heb een lieve vriendin
Gebruikersavatar
Morbide
Forumdiva
Berichten: 1636
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:52
Locatie: Drachten
Contacteer:

Hey Kim!

Bericht door Morbide »

kim fijn schreef: 14 jarige puber zonder baardgroei..
Da's wel weer wat overdreven. Jarenlange dagelijkse scheerbeurten brengen de nodige "wear and tear" met zich mee. Enneh, je jeugdpuistjes krijg je niet terug. =P Maar toch het wel of niet hebben van baardgroei is van grote invloed op hoe men tegen je aankijkt. Helemaal op latere leeftijd. Malemode zal minder makkelijk gaan.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Gebruikersavatar
kim fijn
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 11:37
Locatie: amsterdam

tiener

Bericht door kim fijn »

Maar toch het wel of niet hebben van baardgroei is van grote invloed op hoe men tegen je aankijkt

Dat is exact wat mijn vriendin ook tegen mij heeft gezegd. zeker als je ook nog (subtiel) je wenkbrauwen bijwerkt zal geen vrouw (incluis haarzelf) mij meer mannelijk vinden en zal mijn 2e ik, ook in mannen modus zichtbaar worden...

Aangezien ik toch 80% van de maand in male mode ben moet ik mijzelf afvragen wat zwaarder weegt: het gemak om snel enfemme te gaan zonder dat makeup geklieder voor de baardgroei of toch maar een nog betere pansstick gaan kopen...

ZUCHT!!!
31 jaar en heb een lieve vriendin
Gebruikersavatar
kim fijn
daar ben ik weer
Berichten: 12
Lid geworden op: vr okt 05, 2007 11:37
Locatie: amsterdam

voorbeeld

Bericht door kim fijn »

Misschien een onmogelijke vraag maarrrrrrr:

heeft iemand een voorbeeld van zichzelf als man (mag onherkenbaar!!) waar de baardgroei dus permanent is weggehaald?

Op de sites van verschillende bedrijven staan namelijk alleen maar onduidelijke voorbeelden...

groetjes,
Kim


oja, je mag ze mailen naar kim.fijn@gmail.com
31 jaar en heb een lieve vriendin
Gebruikersavatar
Irene
ForumDiva 3000
Berichten: 3151
Lid geworden op: di mar 28, 2006 16:48
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door Irene »

Misschien wordt het wel een trend, tenslotte kost iedere dag scheren ook tijd en geld, als je daar dan met een eenmalige investering vanaf kan komen is dat in de mannenwereld waarschijnlijk ook nog wel te verkopen

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie