Normale maar T-vriendelijke kledingwinkels
Moderator: Moderators
-
- is nieuw hier
Normale maar T-vriendelijke kledingwinkels
Even een oproep om een index van kledingwinkels te maken, waar T's zich goed kunnen voelen, en in privacy kunnen geholpen worden. Ik zou willen beperken tot normale winkels van vrouwenkleding, en niet de onvolprezen speciaalwinkels voor T's.
Ik ben bijvoorbeeld heel aangenaam geholpen in Boothillshop in Gent (Kortrijksepoortstraat)
Groetjes, Karen
Ik ben bijvoorbeeld heel aangenaam geholpen in Boothillshop in Gent (Kortrijksepoortstraat)
Groetjes, Karen
Ik denk dat als je kijkt in het forum over de winkelervaringen dat je dan voor jezelf al een aardig lijstje kunt maken inclusief de uitslag hoe anderen over deze winkels denken.
Zelf ga ik gewoon de winkels uitproberen en als het niet klikt dan laat ik de winkels gewoon links liggen.
Succes Petra
Zelf ga ik gewoon de winkels uitproberen en als het niet klikt dan laat ik de winkels gewoon links liggen.
Succes Petra
wees niet man of vrouw, maar wees een mens
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
-
- is nieuw hier
Eerlijk gezegd ben ik nog nooit in een winkel geweest - en ik heb er heus al wat bezocht - waar ik slecht behandeld geweest ben. Tenslotte werken ze allemaal in loondienst en besteed je er je geld. En toch komen deze soort van vragen geregeld terug. Ik begrijp niet waarom. Ik denk dat het eerder een vooringenomenheid is en minder een realiteit.
JA ik moet Lisa gelijk geven. In de dik 25 jaar dat ik al op deze manier winkel, en dat kan zowel als man of als vrouw gekleed, ben ik noch maar 1 keer gevraagd om een winkel te verlaten. Ik denk dat het kwam door een andere "vaste"klant die ik wat voor de neus weg pakte en ging passen.Lisa met een S schreef:In Nederland is het erg makkelijk om winkels te herkennen die geen bezwaar hebben tegen T*-klanten. Ze hebben allemaal een herkenbare sticker op hun ruit of deur geplakt:
Lisa
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven