opnieuw voorstellen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Amber_DS
daar ben ik weer
Berichten: 17
Lid geworden op: wo mar 07, 2007 0:26
Locatie: Limburg
Contacteer:

opnieuw voorstellen

Bericht door Amber_DS »

Hallo, ik zal m'n eigen maar even opnieuw voorstellen, ik ben amber en heb 3 kinderen en een hond.
Ik heb nu al weer even toegang tot het subforum maar het was er nog even niet van gekomen om 'm'n eigen voor te stellen.
Ik heb in maart met het vu gebeld en ben daar op de wachtlijst geplaatst maar ben ondertussen al daar geweest voor de intake.
Ben ook naar de infoavond geweest en heb ook de grote test al gehad en dan in januari t/m mei nog gesprekken met de psygoloog en dan maar wachten op het groene licht.
En dan gaat het balletje pas echt rollen en daar ben ik blij om want ik loop al sinds mei jl 24/7 rond als vrouw.
Heb verder allemaal positieve reakties gehad dus ik voel m'n eigen echt heel sterk.
Weet niet wat ik verder nog moet melden maar wacht jullie reakties af.

Groetjes en een dikke kus
Van januari t/m juni terug naar het vu en dan wachten op het groene licht, dan gaat het balletje pas echt rollen.
ik ben hier niet meer
Forumdiva
Berichten: 1695
Lid geworden op: vr mar 16, 2007 12:25

Bericht door ik ben hier niet meer »

Welkom op dit forum, ik ben in 1998 geopereerd, en recent een hersteloperatie gehad (augustus). Ik wens je veel succes toe en sterkte bij het verdere proces, en hoop dat je hier in forum wat hulp en of steun kunt krijgen, net wat je nodig hebt.
Gebruikersavatar
Arike
Eredivisie
Berichten: 525
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 22:44
Locatie: omg. Utrecht
Contacteer:

Bericht door Arike »

Welkom opnieuw, Amber!
Ik wil je nog even veel voorspoed op je verdere pad toewensen!
groetjes,
Arike

"But life is too short
Better listen to yourself"
Plaats reactie