gezocht transexuelen voor gewone portretten

Alles wat je kwijt wilt of zoekt plaats je hier

Moderator: Moderators

dinand
is nieuw hier
Contacteer:

gezocht transexuelen voor gewone portretten

Bericht door dinand »

Hallo

Ik zal me even voorstellen ik heet Dinand en doe fotoacademie en ik wil graag mooie hoofd portretten maken van transexuelen ik heb er alleen maar goede bedoelingen mee voor al omdat het nog een beetje een taboe is wat eigelijk niet zo zou moeten wezen.
Dus wil je me helpen mail me dan ikdinand@hotmail.com alvast bedankt ! groeten dinand
Janiek_
ForumDiva 2000

Bericht door Janiek_ »

Is het de bedoeling dat je ook echt kunt zien dat het om "transexuelen" gaat?
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
dinand
is nieuw hier
Contacteer:

heey

Bericht door dinand »

Nou ik kan niet het gevoel fotograferen dus het moet wel zichbaar wezen, ik vind zichtbaar wezen ook een raar woord aan sommige transexuelen zie je niet eens dat ze het zijn zo mooi dus dat maakt dan niet uit.
Ik ben al lang blij als je mij wilt helpen en ik op deze manier het taboe transexuelen wat het niet zou moeten zijn op een mooie manier in een portret in beeld kan brengen.

Groeten Dinand
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Misschien helpt het als je je woonplaats vermeld en welke foto academie je doet.
En 'mooi' is een kwestie van smaak en als ze zo mooi zijn dat je het niet kunt zien, hang je ze dan een bord om hun nek met daarop vermeld dat ze TS zijn als je ze fotografeert?
Ik neem maar even aan dat geen enkele pre op TS zich naakt laat fotograferen, tenzij commercieel dan.

Milala.
Uw sterverslaggeefster :-)
dinand
is nieuw hier
Contacteer:

hallo

Bericht door dinand »

Ik bedoel deze serie positief en waarom zou een transexueel niet mooi gefotografeerd kunnen worden.
Ik doe de Fotoacademie in Amsterdam en ik wil deze serie maken omdat je met fotografie veel kan bereiken een taboe wat geen taboe zou moeten wezen dus als je dat als transexueel dat ook vind help me dan bij deze serie.
Groeten Dinand
Anja Lasagna
ForumFan

Bericht door Anja Lasagna »

Je bent een paar maanden te laat. Vroeger resideerde hier een buitengewoon media en camerageile (inmiddels) post op TS, maar die komt hier niet meer.
Helaas voor jou, want ze zou zondermeer gehapt hebben.

En ik geloof eerlijk gezegd niet zo in dat 'taboes doorbreken' dmv fotografie, wel in een soort aapjeskijken. Het publiek dat aapjes mag kijken dan.
TS scoort namelijk altijd in de media vanwege het hoge freakshow gehalte, vandaar dat je een goede keus maakt als je transen weet te vinden die zich 'mooi' willen laten fotograferen.

Milala.
Uw sterverslaggeefster :-)
dinand
is nieuw hier
Contacteer:

hallo

Bericht door dinand »

Waarschijnlijk bent u nog nooit op de Fotoacademie geweest, een foto kan heel goed werken bij taboe dingen.
En het is een heel serieus ding deze serie dit is niet zomaar een opleiding het is 1 van de beste fotografie opleidingen in nederland en van aapjes kijken wil ik echt niet spreken zie het als een positief ding over transexuelen. groet Dinand
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Indien met respect gemaakt kan zo'n fotoreportage inderdaad wel bijdragen tot het doorbreken van taboe's (mijn mening), maar het zal aan de andere kant niet meevallen geschikte kandidaten te vinden. De meeste mensen vinden het al moeilijk genoeg om hun plaats in de wereld te veroveren zonder op de barricaden te klimmen. Ik wens je desalnietemin veel succes,

Irene
Kleine stapjes
dinand
is nieuw hier
Contacteer:

hallo

Bericht door dinand »

Het word zeker een serie met respect ik denk dat veel mensen er een verkeerd beeld van hebben. Ik wil heads shots maken waar echt de ,mens, zichtbaar word ik weet zeker dat het kan helpen uit de taboe sfeer tehalen ik denk dat alle beetjes helpen daarbij.
En ik hoop dat er mensen zijn die me willen helpen.
Groet Dinand
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

Veel transexuele mensen nemen aanstoot aan de term " een transsexueel " overigens, Dinand.. Ik loop toch ook niet over straat met zo'n gedachte van " gut gut kijk all die cissexuelen eens.. " :lol:

Maareh.. wees eens wat specifieker.. MtF of FtM ? En in welk stadium ? Pre-op of post-op ? Extreme beginners, of " bijna klaar " ? :)
dinand
is nieuw hier
Contacteer:

portetten

Bericht door dinand »

Ik zoek gewone transesxuelen dan, spreken jullie over ,klaar, ik zie het gewoon als mensen die hun eigen ik hebben gevonden.
Waar ik dus heads shots van wil maken, graag alleen een bericht typen als je me wil helpen.
Het is voor mijn opleiding en het kost mij dus alleen geld ik verdien er niks mee en het word een positive serie met recpect.

Groeten Dinand
troeteltrans
Banned Lid

Bericht door troeteltrans »

beetje cliche onderwerp inmiddels he,
wij als nederige objecten, interessant want anders,
jij verpakt je opdracht in een zweem van mensenlievendheid...
schiet een paar foto's
klaar is kees.

Nou volgens mij willen transen *meestal* liever als *vrouw* dan als trans op de foto verschijnen...
op enkele na idd.

wel makkelijk, zo en vraag op een forum dumpen...
vroeger moest je gewoon het uitgaansleven in om bijzonder mensen te ontmoeten...
meestal had een kunstenaar ook een soort van lifestyle weet je wel..
ipv een internetverbinding...en een boel prententies...
het is echt een uitgekotst onderwerp inmiddels hoor...
een 0 voor originaliteit dus :)

maar wel lekker makkelijk om zo een opdrachte in elkaar te flansen dat wel ;)
lightningbolt
ForumFan

Bericht door lightningbolt »

Lala Ferrari schreef:Je bent een paar maanden te laat. Vroeger resideerde hier een buitengewoon media en camerageile (inmiddels) post op TS, maar die komt hier niet meer.
Helaas voor jou, want ze zou zondermeer gehapt hebben
Die zal ws wel een tijdelijke mediastilte hebben ingelast :D
Janiek_
ForumDiva 2000

Re: hallo

Bericht door Janiek_ »

dinand schreef:En ik hoop dat er mensen zijn die me willen helpen.
Groet Dinand
Ik vind het eigenijk een beetje sneu dat iedereen hier zo over je heen valt, ikzelf incluis. Dinand, het is gewoon een wat naïef idee van je. Goed bedoeld, daar twijfel ik niet aan. Maar de meeste transseksuelen (m/v) willen gewoon als vrouw/man leven en vrezen dat jouw plan eerder zoiets als hun freakiness zal benadrukken.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
lightningbolt
ForumFan

Re: hallo

Bericht door lightningbolt »

Janiek2 schreef:Maar de meeste transseksuelen (m/v) willen gewoon als vrouw/man leven en vrezen dat jouw plan eerder zoiets als hun freakiness zal benadrukken.
+1
Plaats reactie