SSC, voor al uw flames en ander ongerief
Moderator: Moderators
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
SSC, voor al uw flames en ander ongerief
Bent u boos? Wilt u iemand eindelijk eens echt helemaal de tyfus schelden? Dat kan en mag allemaal in het stijlloos stamcafé. Doe de gasten gerust de groeten van mij. Dan kom ik maandag wel even om de hoek kijken om de schade op te nemen. Nu moet ik weg om te vieren dat Fiona en ik een jaar samen zijn. Prettig weekend.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- anjatheefee
- ForumFan
Heb even één teen in de "zandbak" gestoken, maar het is niet voor watjes als ik:
Dit had ik ook kunnen zeggen, want ik ben het ook oneens met iemand die iets over ALLE allochtonen beweert. Maar die bewoordingen.... ik zou veel te bang zijn dat ik er een schor toetsenbord van krijg .Jij zei, als de suffe rascistische kastnazi die je bent, dat ALLE allochtonen lui zijn.
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Hoi hoi Petra,
ook namens mij gefeliciteerd met jullie éénjarig bestaan! Ik hoop dat jullie er een leuk feestje van gemaakt hebben! En nog vele jaren in liefdevolle gezondheid toegewenst!
Ook ik heb heel eventjes m'n neus om de hoek van de deur gestoken van dat "café", maar het is ook niets voor mij. Ik begrijp trouwens helemaal niet dat er ook maar enig plezier valt te beleven aan het incognito flamen van andere mensen. Als je boos of gefrustreerd bent, kun je mijns inziens beter maar eens bij jezelf beginnen, voordat je je hele omgeving voor rotte vis uitmaakt...
Groetjes en liefs,
Babette.
ook namens mij gefeliciteerd met jullie éénjarig bestaan! Ik hoop dat jullie er een leuk feestje van gemaakt hebben! En nog vele jaren in liefdevolle gezondheid toegewenst!
Ook ik heb heel eventjes m'n neus om de hoek van de deur gestoken van dat "café", maar het is ook niets voor mij. Ik begrijp trouwens helemaal niet dat er ook maar enig plezier valt te beleven aan het incognito flamen van andere mensen. Als je boos of gefrustreerd bent, kun je mijns inziens beter maar eens bij jezelf beginnen, voordat je je hele omgeving voor rotte vis uitmaakt...
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
- dagelijks aanwezig
-
- dagelijks aanwezig
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Ik wil op niemand schelden ofzo maar ben wel verbaasd hoe sommige mensen hier met elkaar omgaan, heb ook mn profiel nu verwijderd omdat ik geen zin meer heb in rare reacties zoals "wat een mannenkop!" of "ik zou mn bril toch maar eens opzetten" als iemand schrijft dat ie me vrouwelijk vindt, dat terwijl ik in het echte leven nooit geen rare reacties krijg (behalve dan een enkele keer in het begin van mn transitie) en als ik ergens kom waar ik nog onder mn oude naam ingeschreven sta en uit moet leggen dat ik transseksueel ben geloven ze het niet eens of klappen ze dicht of krijg ik complimenten dat ze niks in de gaten hadden dus ik snap echt niet dat er enkel hier op de site zo gereageerd wordt en wat dat voor zin heeft, op mn eigen website met meer dan 12.000 leden heb ik nog nooit zoiets gehoord terwijl er gewoon een foto van me opstaat en nooit iemand wat gevraagd heeft of iets raars heeft gezegd, niet dat ik niet tegen kritiek kan ofzo maar dit is gewoon raar en gemeen, ik ben geen barbie of fotomodel ofzo maar ben wel fijn gebouwd en niet zo heel lang en schijn goed passabel over straat te kunnen gelukkig en word altijd als vrouw behandeld. kan wel meer voorbeelden noemen maar dat heeft toch geen zin hier en dat was niet de reden van mn verhaal, Ik wil gewoon een leven als vrouw want zo voel ik me mn hele leven al en word ook zo gezien gelukkig, behalve dan op deze site waar de acceptatie soms/regelmatig ver te zoeken lijkt Ik snap het gewoon niet, Mn profiel was voor mij alleen soort mini weblog en maakte ik omdat ik het leuk vond en voor informatie voor anderen maar dit wisten sommigen te verpesten door raar te gaan lopen doen. hebben zeker niks beters te doen of zitten vol frustratie zelf :S
Ik schrijf hier eigenlijk nooit en twijfelde nu ook (omdat al dat geflame me nou eenmaal afschrikt), kijk af en toe enkel of ik wat interessants vind.
Wilde dit toch even kwijt en heb ook geen zin in gedoe wel passabel of niet passabel, volgens de buitenwereld ben ik passabel genoeg en dat is wat ik eerder vertrouw.
een ander dingetje waar ik me ook al een tijdje aan stoorde is het woordje "transigheid" dit woord doet me altijd denken aan "ransigheid"
oeps ik dacht dat dit een tv.org topic was maar was er om naar een andere website te verwijzen lees ik zonet.. mischien kan een mod dit verplaatsen ofzo?
Ik schrijf hier eigenlijk nooit en twijfelde nu ook (omdat al dat geflame me nou eenmaal afschrikt), kijk af en toe enkel of ik wat interessants vind.
Wilde dit toch even kwijt en heb ook geen zin in gedoe wel passabel of niet passabel, volgens de buitenwereld ben ik passabel genoeg en dat is wat ik eerder vertrouw.
een ander dingetje waar ik me ook al een tijdje aan stoorde is het woordje "transigheid" dit woord doet me altijd denken aan "ransigheid"
oeps ik dacht dat dit een tv.org topic was maar was er om naar een andere website te verwijzen lees ik zonet.. mischien kan een mod dit verplaatsen ofzo?
Hallo Ellen,
vwb het forum vindt ik wel dat je alles wel heel erg negatief benadert. Er zijn genoeg leuke en interessante topics (en mensen). Je zou ook zelf daaraan bij kunnen dragen. Hoeveel berichtjes heb je geschreven...12 in twee en half jaar. Dus ik vindt, een beetje minder mekkeren en wat meer bijdragen zelf.
Dat is hoe ik het bekijk.
Dus nogmaals, je zou ook zelf een bijdrage kunnen leveren.
Groetjes Thea
vwb het forum vindt ik wel dat je alles wel heel erg negatief benadert. Er zijn genoeg leuke en interessante topics (en mensen). Je zou ook zelf daaraan bij kunnen dragen. Hoeveel berichtjes heb je geschreven...12 in twee en half jaar. Dus ik vindt, een beetje minder mekkeren en wat meer bijdragen zelf.
Dat is hoe ik het bekijk.
Dus nogmaals, je zou ook zelf een bijdrage kunnen leveren.
Groetjes Thea
-
- daar ben ik weer
- Contacteer:
Kijk daar begint het dus al weer das de reden waarom ik hier nooit schrijf omdat ik een soort vrees heb om hier te schrijven, maar t zat me gewoon hoog en wilde er toch iets over zeggen al durfde ik dat niet goed en dan is t meteen gemekker en mag ik eigenlijk niet mn menig uiten omdat ik niet genoeg schrijf, ik heb gewoon geen zin in de negatieve respons daar ben ik niet mee begonnen (ik heb t over mn profiel) en nu zal ik denk ik weer helemaal niets meer gaan schrijven hier dankzij je begripvolle/vriendelijke reactie over mekkeren etc ik gaf zelf ook aan dat er heus wel interessante topics zijn die ik lees maar dat ik gewoon niet goed durf te schrijven door dat regelmatige geflame of negatieviteit op een reactie, denk dat ik overigens niet de enige daarin ben.
-
- dagelijks aanwezig
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Aan jou wennen?Morbide schreef:Dit is een raar forum. Wen er maar aan.
Dat nooit!
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !