Frustratietopic
Moderator: Moderators
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Frustratietopic
idee van Michelle:
creeer een besloten frustratietopic (zonder moderatoren), waar diegene die daar behoefte aan hebben zich kunnen uitleven.
Irene
creeer een besloten frustratietopic (zonder moderatoren), waar diegene die daar behoefte aan hebben zich kunnen uitleven.
Irene
Kleine stapjes
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Een moderator is er niet voor niets. Iedereen heeft wel eens een opmerking over de moderatie en op zich is daar ook niets mis mee. Omgekeerd is het ook zo dat als je -echt- niet meer kunt leven met de moderatie op een forum dat je dan beter weg kunt gaan naar een forum met een in jouw ogen beter moderatiebeleid...
Oftewel: leuk idee, maar voor mijn gevoel niet de oplossing van het probleem.
Groetjes,
Frederique
Oftewel: leuk idee, maar voor mijn gevoel niet de oplossing van het probleem.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- anjatheefee
- ForumFan
- anjatheefee
- ForumFan
+1! Perfect verwoord!Lianne schreef:Eerlijk gezegd lijkt me dit ook geen goed idee, als je al met behoorlijke frustraties zit hoef je dat niet op een ander te botvieren.
Zelf zou ik zeggen, zoek de juiste hulp om je frustraties op te lossen en werk aan jezelf.
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
- lightningbolt
- ForumFan
-
- Banned Lid
-
- Banned Lid
Re: Frustratietopic
mogen we hier dan ook *echt alles* zeggen Irene?Irene schreef:idee van Michelle:
Irene
we hebben zo'n besloten topic toch helemaal niet nodig. Als we nou eerst eens leren naast elkaar te leven en elkaar mening te accepteren dat gaat het hier vast een stuk beter. Ik denk dat als we willen we allemaal wel een goede of slechte mening of alles en iedereen hebben.
ik vind het jammer dat er de laatste week eigenlijk bijna geen zinvolle onderwerpen voorbij gekomen zijn. Alles stond bijna alleen maar in het teken van de bannen en de "verloedering" van dit forum.
Als we nou een proberen een frisse wind door het forum te krijgen en alle haat en nijd los laten dat gaat het waarschijnlijk meteen een stuk beter.
laten we samen eens positief denken en kijken wat het ons brengt..
ik vind het jammer dat er de laatste week eigenlijk bijna geen zinvolle onderwerpen voorbij gekomen zijn. Alles stond bijna alleen maar in het teken van de bannen en de "verloedering" van dit forum.
Als we nou een proberen een frisse wind door het forum te krijgen en alle haat en nijd los laten dat gaat het waarschijnlijk meteen een stuk beter.
laten we samen eens positief denken en kijken wat het ons brengt..
- mireille
- Eredivisie
Ik blijf erbij, de uitknop is een heel goede manier om je frustaties bot te vieren. Uit dat ding en lekker even een frisse neus halen. Dan kijk je er nog eens op terug en lach je erom.
Voor al het overige aangaande gedragsregels in electronische communicatie verwijs ik u door naar dit fijne (en oude) verhaal
Voor al het overige aangaande gedragsregels in electronische communicatie verwijs ik u door naar dit fijne (en oude) verhaal
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!