Moet het forum ALGEMEEN 'teruggegeven' worden aan tv's?
Moderator: Moderators
- lightningbolt
- ForumFan
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Misschien is het beter een extra gesloten subforum alleen voor travestieten erbij te gooien
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- lightningbolt
- ForumFan
Dan moeten er steeds veel te veel topics uit ALGEMEEN verplaatst worden door het beheer naar die subfora. En eigenlijk is het ook wel logisch dat er in ALGEMEEN het meest (over verschillende onderwerpen) wordt gepost. Omdat mensen na hun aanmelding daar het eerst terecht komen. ALGEMEEN is het eerste wat je ziet. En daar wordt ook het meeste gepost.Mara schreef:Misschien is het beter een extra gesloten subforum alleen voor travestieten erbij te gooien
Maar ALGEMEEN was toch eigenlijk bedoelt voor tv's?
Als iedereen zich eens met haar eigen zaakjes bemoeide, of alleen antwoord gaf als het gevraagd werd waren er niet 500 verschillende subfora nodig.
Een topic van een jaar oud opgraven om elkaar af te branden.
Gezellig.
Seizoen 10 van de "cold and the harmfull" is weer begonnen geloof ik.
Af en toe vraag ik me af waar ik in godsnaam terecht ben gekomen.
Trouwens Nee gestemd, algemeen is just that.
Gezellig.
- lightningbolt
- ForumFan
Wanneer je je werkelijk irriteert aan de manier van schrijven van iemand hier, dan lees je het gewoon niet. Dat is de democratische manier om daar mee om te gaan.Joanie schreef:Als iedereen zich eens met haar eigen zaakjes bemoeide, of alleen antwoord gaf als het gevraagd werd waren er niet 500 verschillende subfora nodig.
Gezellig.
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Aha.....dus direkte vragen aan jou persoon waar je zichtelijk van geïrriteerd bent beantwoord je gewoon niet omdat we in un democratie leven.....whahahaha.....lightningbolt schreef:Wanneer je je werkelijk irriteert aan de manier van schrijven van iemand hier, dan lees je het gewoon niet. Dat is de democratische manier om daar mee om te gaan.
Jij spoort echt niet
@ de mods.....sorry voor mun laatste zin over het niet sporen tegen Patricia gericht......
-
- Forumdiva
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Dat bedoel ik.....dus een gesloten subforum waar geen TS wat te zoeken heeft en waar niet het gevaar bestaat dat TVs door TSsen afgekraakt worden in hun verscheidenheit of als minder neergezet worden door TSsenNannette schreef:Bij het maken van een nieuw subforum is het toch niet VERPLICHT om alle onderwerpen te verplaatsen ? Je kunt als daar behoefte aan is ook met een leeg tv forum beginnen toch ?
-
- Banned Lid
- lightningbolt
- ForumFan
Hmmmm......... wij verwachten van de mensen om ons heen dat ze ons respecteren zoals wij zijn, ook hebben we graag dat ze ons niet in een één of ander hokje stoppen .......... En hier, waar diverse "soorten" T's zijn, stoppen we alles in besloten hokjes omdat we anders niet met rust gelaten worden door andere "soorten" T's........ misschien heb ik iets gemist.
Dit is zoals ik tegen deze discussie aankijk, maar misschien zie ik het verkeerd
Dit is zoals ik tegen deze discussie aankijk, maar misschien zie ik het verkeerd
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik ben het met Mara en Nannette eens: wat mij betreft gewoon een nieuw, leeg, subforum voor alleen TV's starten.
Subforum algemeen is nooit een specifiek TV-forum geweest. In subforum algemeen hebben we altijd allerlei algemeen topics besproken die voor meerdere subgroepen wel gelden (zoals passabiliteit ). Daarnaast kunnen hier aankondigingen voor allerlei soorten van bijeenkomsten of meldingen van T*-gerichte feiten gepost worden.
Groetjes,
Frederique
Subforum algemeen is nooit een specifiek TV-forum geweest. In subforum algemeen hebben we altijd allerlei algemeen topics besproken die voor meerdere subgroepen wel gelden (zoals passabiliteit ). Daarnaast kunnen hier aankondigingen voor allerlei soorten van bijeenkomsten of meldingen van T*-gerichte feiten gepost worden.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Claudia K
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
Ik sluit me volledig bij Joanie aan
Het is helemaal niet nodig om voor ieder deel- en straks misschien wel splintergroepje binnen onze T-gemeenschap een apart subforum te hebben, als iedereen elkaar met respect behandelt en ingaat op het topic waarmee de discussie is begonnen, of wat daar aan is toegevoegd, in plaats van dat het 3 pagina's verder een partijtje elkaar kraken is geworden die niets meer met het oorspronkelijke onderwerp te maken heeft.
Maar het zou jammer zijn als alle positieve en goed bedoelde reacties van "andersgezinden" niet meer gepost en gelezen zouden kunnen worden, waarom zouden de subgroepen niet ook van elkaar kunnen leren?
Tsja.....er is een reden dat ik zo weinig post, en dat is dat je na de 1e twee reacties meestal niet meer verder wilt lezen, maar ik hoop nog altijd dat dat weer ten goede verandert.
Claudia Zomer
Het is helemaal niet nodig om voor ieder deel- en straks misschien wel splintergroepje binnen onze T-gemeenschap een apart subforum te hebben, als iedereen elkaar met respect behandelt en ingaat op het topic waarmee de discussie is begonnen, of wat daar aan is toegevoegd, in plaats van dat het 3 pagina's verder een partijtje elkaar kraken is geworden die niets meer met het oorspronkelijke onderwerp te maken heeft.
Maar het zou jammer zijn als alle positieve en goed bedoelde reacties van "andersgezinden" niet meer gepost en gelezen zouden kunnen worden, waarom zouden de subgroepen niet ook van elkaar kunnen leren?
Tsja.....er is een reden dat ik zo weinig post, en dat is dat je na de 1e twee reacties meestal niet meer verder wilt lezen, maar ik hoop nog altijd dat dat weer ten goede verandert.
Claudia Zomer
Op reis is de eindbestemming niet belangrijk, wel de plaats waar je nu bent.
-
- Forumdiva
Dat afkraken lijkt een hobby van een aantal mensen te zijn. Namen noem ik niet, want ik heb nog niet eens zin om te kijken wie dat doen. Ik blijf van mening dat we elkaar met respect dienen te behandelen. Hier op het forum, maar ook IRL. Ook als je het met iemand niet eens bent kun je dat ook op een manier zeggen zonder de ander af te kraken. En bij het afkraken gaat het nog maar zelden over het oorspronkelijke onderwerp ook.
Ook dat er niets meer op het forum geschreven zou worden geloof ik niet. Ik denk dat dat afkraken iedere keer een groep mensen die graag willen reageren er juist van weerhoud om te reageren. Op het moment dat in een flink aantal berichten mensen elkaar gaan afkraken hou ik ook een tijdje op met posten en zelfs lezen.
Ook dat er niets meer op het forum geschreven zou worden geloof ik niet. Ik denk dat dat afkraken iedere keer een groep mensen die graag willen reageren er juist van weerhoud om te reageren. Op het moment dat in een flink aantal berichten mensen elkaar gaan afkraken hou ik ook een tijdje op met posten en zelfs lezen.