BAN
Moderator: Moderators
- johnn
- Forum / Website Beheerder
- Contacteer:
BAN
De discussie over (en met) Patricia / lighningbolt / thea_ts kan tot het verleden behoren (hoop ik).
Alle 3 (eigenlijk dus 1) een permanente ban.
Voor alle critici, mogelijk hebben we te lang gewacht, maar de grens was nu zeker bereikt.
Ik hoop wel dat we nu niet weer een vergelijkbare discussie gaan krijgen als in het verleden met een andere ban.
Alle 3 (eigenlijk dus 1) een permanente ban.
Voor alle critici, mogelijk hebben we te lang gewacht, maar de grens was nu zeker bereikt.
Ik hoop wel dat we nu niet weer een vergelijkbare discussie gaan krijgen als in het verleden met een andere ban.
Groetjes,
Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
zou queen P een nieuwe alias van onze grote vriendin Patricia zijn?
ze lijkt voor een nieuw lid al bijzonder goed geinformeerd en gaat gelijk aan de gang zonder zich voor te stellen
ban van patricia was om 17u51 effectief en queen P begint om 17u58 met posten
dit ter info aan alle forumgebruikers (m/v/overig) en het forum beheer
groetjes, Fenna
ze lijkt voor een nieuw lid al bijzonder goed geinformeerd en gaat gelijk aan de gang zonder zich voor te stellen
ban van patricia was om 17u51 effectief en queen P begint om 17u58 met posten
dit ter info aan alle forumgebruikers (m/v/overig) en het forum beheer
groetjes, Fenna
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Johnn, ze komt toch weer trug......
Ze heeft blijkbaar verder niemand of andere hobbys
de groeten
Mara
Ze heeft blijkbaar verder niemand of andere hobbys
de groeten
Mara
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
-
- Banned Lid
jah joh... je kunt beter gewoon wat anders gaan doen... flesje wijn open trekken....lekker filmpje in de dvd speler proppen vanaaf....
een ban lost niks op....dingen die TE VER gaan gewoon netjes wegmodereren... en we zijn hier met zn allen om dat in de smiezen te houden als dat gebeurd....dus waar zouden we ons druk om maken...als ene Queen P begint te schrijven op het forum...
een ban lost niks op....dingen die TE VER gaan gewoon netjes wegmodereren... en we zijn hier met zn allen om dat in de smiezen te houden als dat gebeurd....dus waar zouden we ons druk om maken...als ene Queen P begint te schrijven op het forum...
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Een ban lost aantoonbaar wel iets op. Al een uur serene rust...
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Banned Lid
-
- dagelijks aanwezig
John en Lisa,
goed besluit, ze hebben kansen genoeg gehad met al die undercover naampjes, vond het eigenlijk een kleinzielige vertoning zoiets als van een stout kindje die uit de kamer wordt gestuurd en daarna de deur op een kiertje ziet staan en als men even niet oplet, weer in de kamer zit met een andere pet op..
De aard van het beestje komt toch steeds weer boven, dat hebben ze dan tegen, alhoewel ze dat nog steeds niet door hebben....
Voor je mening uitkomen prima maar je moet en zeker hier een ander in haar/zijn waarde laten en uiteindelijk zijn er na aftrek van 2 nog 1839 over, lijkt mij een grote bron waar nog vele jaren goede dingen uit kunnen opborrelen.
Ik heb mij verder niet in de discussie gemengd omdat ik wat afstand heb genomen op dit moment, maar moest dit toch even kwijt
groetjes
goed besluit, ze hebben kansen genoeg gehad met al die undercover naampjes, vond het eigenlijk een kleinzielige vertoning zoiets als van een stout kindje die uit de kamer wordt gestuurd en daarna de deur op een kiertje ziet staan en als men even niet oplet, weer in de kamer zit met een andere pet op..
De aard van het beestje komt toch steeds weer boven, dat hebben ze dan tegen, alhoewel ze dat nog steeds niet door hebben....
Voor je mening uitkomen prima maar je moet en zeker hier een ander in haar/zijn waarde laten en uiteindelijk zijn er na aftrek van 2 nog 1839 over, lijkt mij een grote bron waar nog vele jaren goede dingen uit kunnen opborrelen.
Ik heb mij verder niet in de discussie gemengd omdat ik wat afstand heb genomen op dit moment, maar moest dit toch even kwijt
groetjes
-
- Banned Lid
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Het gedoe heeft zich volgens mij enkel maar verplaatst naar de profielen waar je nu dit soort reacties aantreft.
Geplaatst op: 2008-02-26 11:03:06 Door: Prescilla
Bericht: haaaaaaaaaaaay, ik gebruik dus ook kilo's make-up om m'n baardgroei te verdoezelen. Verder ben ik dus ook druk bezig om iets aan m'n roofdieren gebit te laten doen. Je kan me altijd een berichtje sturen, want ik ben dus ook 'sociaal werkster'. Neem maar eens een kijkje op m'n profiel prescilla groetjesssssss Pressie
Geplaatst op: 2008-02-26 11:03:06 Door: Prescilla
Bericht: haaaaaaaaaaaay, ik gebruik dus ook kilo's make-up om m'n baardgroei te verdoezelen. Verder ben ik dus ook druk bezig om iets aan m'n roofdieren gebit te laten doen. Je kan me altijd een berichtje sturen, want ik ben dus ook 'sociaal werkster'. Neem maar eens een kijkje op m'n profiel prescilla groetjesssssss Pressie
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- johnn
- Contacteer:
De profielen houden wij eigenlijk alleen bij in de zin van:
- Zijn het geen (verkapte) contact advertenties.
- Zij de geplaatste foto's binnen ons beleid (bloot e.d.)
- Is de tekst in het algemeen aanvaardbaar (hier kun je denken aan bijv. beledigende tekst in het algemeen al)
Het bijhouden cq opschonen van berichten die geplaatst worden is in principe een zaak van de profielhoud(st)er zelf.
Wel kunnen (en zullen) wij ingrijpen als er echt klachten (bij ons binnen) komen van/over iemand die steeds (zeg maar) 'niet passende' berichten plaatst bij profielen van anderen (voorbeeld: Marianne van Brabant).
- Zijn het geen (verkapte) contact advertenties.
- Zij de geplaatste foto's binnen ons beleid (bloot e.d.)
- Is de tekst in het algemeen aanvaardbaar (hier kun je denken aan bijv. beledigende tekst in het algemeen al)
Het bijhouden cq opschonen van berichten die geplaatst worden is in principe een zaak van de profielhoud(st)er zelf.
Wel kunnen (en zullen) wij ingrijpen als er echt klachten (bij ons binnen) komen van/over iemand die steeds (zeg maar) 'niet passende' berichten plaatst bij profielen van anderen (voorbeeld: Marianne van Brabant).
Groetjes,
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dus als iemand zich voordoet als een ander met als intentie die persoon belachelijk te maken, dan mag dat? o.O
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
- johnn
- Contacteer:
Nee, dat mag ook niet (die had ik idd niet specifiek vermeld, maar je zou deze dus ook nog onder mijn 3e punt hebben kunnen lezen cq invullen), Overigens had je (denk ik) zelf ook het antwoord kunnen geven, zo goed ken je onze stelling daarin ook wel, volgens mij......(voorbeeld daarvan kan zijn, in het verleden, de actie van Patricia)Morbide schreef:Dus als iemand zich voordoet als een ander met als intentie die persoon belachelijk te maken, dan mag dat? o.O
Groetjes,
- Morbide
- Forumdiva
- Contacteer:
Dat gebeurt nu dus weer en daar probeerde ik je op te wijzen. Onder de namen Prescilla en Miss Kelly worden er bij de laatst gewijzigde profielen steeds dezelfde berichten geplaatst.johnn schreef: Nee, dat mag ook niet (die had ik idd niet specifiek vermeld, maar je zou deze dus ook nog onder mijn 3e punt hebben kunnen lezen cq invullen), Overigens had je (denk ik) zelf ook het antwoord kunnen geven, zo goed ken je onze stelling daarin ook wel, volgens mij......(voorbeeld daarvan kan zijn, in het verleden, de actie van Patricia)