forummeubulair zoek

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

+1?

+1
14
74%
-1
5
26%

Totaal aantal stemmen: 19

troeteltrans
Banned Lid

forummeubulair zoek

Bericht door troeteltrans »

Nou ik zie steeds mensen met verschillende nicks vanuit de anonimiteit terug komen omdat zij verbannen zijn uit hun eigen huiskamer, het warme knusse levendige plekje genaamd trav.org op het web..

Het is wel jammer want sinds trav.org het meubulair buiten heeft gezet is er nergens geen plaats meer om te zitten, en het lezersaantal was binnen enkele dagen al flink gedaald...mensen vinden het niet interessant meer om te lezen lijkt het, ik log soms in de ochtend hier in, en dan lijkt het hier wel een woestijn ...geen briesje is er dan door het forum gegaan. Het doet me dan denken aan de woestijn waarin Jezus zich had terug getrokken om God te vinden....zo verlaten.

het valt me op dat het buitenzetten van het forummeubulair eigenlijk averechts heeft gewerkt want hoe je het went of keert, je moet toch ergens op kunnen zitten wil je ergens langer blijven... en net als Jezus werd bezocht door de Satan in de woestijn, duiken ook hier links en rechts gemene stemmetjes op die eerst toch milder en vreedzamer waren...

Het kost bovendien een hoop werk, steeds al die berichtjes weg te halen, dus ik zat te denken, wat als we nu besluiten de ban op te heffen, en elkaar te beloven dat we in de toekomst zullen proberen net iets minder gemeen tegen elkaar te doen.... dat zou mogelijk een betere oplossing zijn dat hoe het nu is...en we zijn tenslotte allemaal mensjes en dus familie van elkaar!
Laten we daarom elkaar aanmoedigen het positiever aan te pakken in het vervolg. Mogelijk werkt dat beter dan een BAN, want zeg nou zelf, die BAN heeft niet echt gewerkt of wel?

Bij deze wil ik dan ook solliciteren als moderator zodat ik kan helpen e.e.a. te verbeteren aan de huidige situatie...

want hier zit toch niemand op te wachten al die anonieme berichten..

+1?
troeteltrans
Banned Lid

en als je heel eerlijk bent wat maakte de muppet show zo leuk?

Afbeelding

Statler en Waldorf..
als je wilt weten wat ik bedoel, zie het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=SK6TVqbsKVk
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Lieve schat,
Je had geen mooier plaatje kunnen vinden hierbij, lol!
Wie is nou Jezus en wie is Satan?

Sticky
Vrouw
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Even in alle eerlijkheid: ik vind dat de berichten waarmee Patries af en toe terugkomt het lezen niet waard (want: altijd -zeer- beledigend t.o.v. bepaalde personen, Patries heeft zo te zien nog geen afscheid kunnen nemen van haar strijd met Kimmy terwijl Kimmy zelf al in geen tijden op dit forum geschreven heeft) en vind die berichten dan ook -zeker- geen verrijking van het forum. Ik word er cynisch van - en dat vind ik geen goede eigenschap van mijzelf.

Als je het forum werkelijk nieuw leven in wilt blazen, begin dan een nieuwe thread over een leuk onderwerp. Of praat mee in een van de serieuze onderwerpen die er al staan. Maar Patries en Mila terug op dit forum vind ik op dit moment geen goed plan.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Sticky
ForumFan

Bericht door Sticky »

Frederique_ schreef:begin dan een nieuwe thread over een leuk onderwerp
Hoi Frederique,

Heb ik gisteren nog geprobeerd.
En toch mis ik nog wat/een heleboel.
Maar ik zal niet zeuren, anders krijg ik Malle weer over me heen :)

Sticky
Vrouw
troeteltrans
Banned Lid

heb jij Malle ook al over je heen gekregen? Ik dacht dat Malle alleen over mij heen was gegaan!! jij **** :D
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Malle Babe? :wink:
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Frederique schreef:
Als je het forum werkelijk nieuw leven in wilt blazen, begin dan een nieuwe thread over een leuk onderwerp.
Ik denk dat het krijgsgewoel voor sommigen nog te vers is om zich hier weer bloot te geven. Ik zie het meer als een stilte na de storm.

Irene
Kleine stapjes
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

alle malle op un stokje

ban opheffen?

ik heb dit 5 dagen geleden heel lief aan travetiet.org gevraagd

ik verwachtte na 2 dagen geen enkele reactie trug, vandaar malle

inhoudelijk:

er gebeurt hier te weinig, en verbazingwekkend hoe ook dit draadje weer wordt aangegrepen om over een ander te gaan zeuren

zolang dat blijft gebeuren zie ik geen enkele reden hier inhoudelijk en zinvol te gaan posten
Mara
ForumDiva 2000
Contacteer:

Bericht door Mara »

Ik zal zeggen, tijd voor het oprichten van banvestie.org of exiel.org.......voor iedereen die graag z'n gemanivesteerde mening vaker en herhaaldelijk op het net wil gooien maar daarmee hier net iets te ver of helemaal te ver is gegaan :wink:
Geen Seks Met Nazis Afbeelding --> hier niet op klikken <--
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Hihihihi
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

Persoonlijk heb ik liever wat minder berichten en lezers op het forum (is anders dan de site), dan iedere keer al die flames. Ja die flames krijgen wel lezers, waarom, lekker lezen, en hoeveel mensen die geen t* zijn zullen die flames ook lezen. Goede reclame om de t* community beter geaccepteerd te krijgen in de maatschappij die flames.........
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Nannette schreef:Persoonlijk heb ik liever wat minder berichten en lezers op het forum (is anders dan de site), dan iedere keer al die flames. Ja die flames krijgen wel lezers, waarom, lekker lezen, en hoeveel mensen die geen t* zijn zullen die flames ook lezen. Goede reclame om de t* community beter geaccepteerd te krijgen in de maatschappij die flames.........
daar sluit ik mij gaarne bij aan!

Groetjes en liefs,

Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
troeteltrans
Banned Lid

De eerste positieve reactie's komen al binnen: Patricia wil bij deze ook solliciteren, zij wil iedere dag de nieuwste profielen wel screenen :)
lief dinnetje
Eredivisie

Bericht door lief dinnetje »

Geen paniek Elsie,

Mijn ban is maar tijdelijk hoor.

Volgende week schriijf ik wel af en toe eens iets.
Vooral over wielrennen en mijn ervaringen als trans in de maatschappij.
Ik zal me wel zoveel mogelijk beperken tot mijn eigen verhaal, over TG's en homoseksualiteit bij TG's en Travestieten zal ik het verder niet meer hebben.

Groetjes,

Mel.
Plaats reactie