forummeubulair zoek
Moderator: Moderators
-
- Banned Lid
forummeubulair zoek
Nou ik zie steeds mensen met verschillende nicks vanuit de anonimiteit terug komen omdat zij verbannen zijn uit hun eigen huiskamer, het warme knusse levendige plekje genaamd trav.org op het web..
Het is wel jammer want sinds trav.org het meubulair buiten heeft gezet is er nergens geen plaats meer om te zitten, en het lezersaantal was binnen enkele dagen al flink gedaald...mensen vinden het niet interessant meer om te lezen lijkt het, ik log soms in de ochtend hier in, en dan lijkt het hier wel een woestijn ...geen briesje is er dan door het forum gegaan. Het doet me dan denken aan de woestijn waarin Jezus zich had terug getrokken om God te vinden....zo verlaten.
het valt me op dat het buitenzetten van het forummeubulair eigenlijk averechts heeft gewerkt want hoe je het went of keert, je moet toch ergens op kunnen zitten wil je ergens langer blijven... en net als Jezus werd bezocht door de Satan in de woestijn, duiken ook hier links en rechts gemene stemmetjes op die eerst toch milder en vreedzamer waren...
Het kost bovendien een hoop werk, steeds al die berichtjes weg te halen, dus ik zat te denken, wat als we nu besluiten de ban op te heffen, en elkaar te beloven dat we in de toekomst zullen proberen net iets minder gemeen tegen elkaar te doen.... dat zou mogelijk een betere oplossing zijn dat hoe het nu is...en we zijn tenslotte allemaal mensjes en dus familie van elkaar!
Laten we daarom elkaar aanmoedigen het positiever aan te pakken in het vervolg. Mogelijk werkt dat beter dan een BAN, want zeg nou zelf, die BAN heeft niet echt gewerkt of wel?
Bij deze wil ik dan ook solliciteren als moderator zodat ik kan helpen e.e.a. te verbeteren aan de huidige situatie...
want hier zit toch niemand op te wachten al die anonieme berichten..
+1?
Het is wel jammer want sinds trav.org het meubulair buiten heeft gezet is er nergens geen plaats meer om te zitten, en het lezersaantal was binnen enkele dagen al flink gedaald...mensen vinden het niet interessant meer om te lezen lijkt het, ik log soms in de ochtend hier in, en dan lijkt het hier wel een woestijn ...geen briesje is er dan door het forum gegaan. Het doet me dan denken aan de woestijn waarin Jezus zich had terug getrokken om God te vinden....zo verlaten.
het valt me op dat het buitenzetten van het forummeubulair eigenlijk averechts heeft gewerkt want hoe je het went of keert, je moet toch ergens op kunnen zitten wil je ergens langer blijven... en net als Jezus werd bezocht door de Satan in de woestijn, duiken ook hier links en rechts gemene stemmetjes op die eerst toch milder en vreedzamer waren...
Het kost bovendien een hoop werk, steeds al die berichtjes weg te halen, dus ik zat te denken, wat als we nu besluiten de ban op te heffen, en elkaar te beloven dat we in de toekomst zullen proberen net iets minder gemeen tegen elkaar te doen.... dat zou mogelijk een betere oplossing zijn dat hoe het nu is...en we zijn tenslotte allemaal mensjes en dus familie van elkaar!
Laten we daarom elkaar aanmoedigen het positiever aan te pakken in het vervolg. Mogelijk werkt dat beter dan een BAN, want zeg nou zelf, die BAN heeft niet echt gewerkt of wel?
Bij deze wil ik dan ook solliciteren als moderator zodat ik kan helpen e.e.a. te verbeteren aan de huidige situatie...
want hier zit toch niemand op te wachten al die anonieme berichten..
+1?
-
- Banned Lid
en als je heel eerlijk bent wat maakte de muppet show zo leuk?
Statler en Waldorf..
als je wilt weten wat ik bedoel, zie het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=SK6TVqbsKVk
Statler en Waldorf..
als je wilt weten wat ik bedoel, zie het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=SK6TVqbsKVk
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Even in alle eerlijkheid: ik vind dat de berichten waarmee Patries af en toe terugkomt het lezen niet waard (want: altijd -zeer- beledigend t.o.v. bepaalde personen, Patries heeft zo te zien nog geen afscheid kunnen nemen van haar strijd met Kimmy terwijl Kimmy zelf al in geen tijden op dit forum geschreven heeft) en vind die berichten dan ook -zeker- geen verrijking van het forum. Ik word er cynisch van - en dat vind ik geen goede eigenschap van mijzelf.
Als je het forum werkelijk nieuw leven in wilt blazen, begin dan een nieuwe thread over een leuk onderwerp. Of praat mee in een van de serieuze onderwerpen die er al staan. Maar Patries en Mila terug op dit forum vind ik op dit moment geen goed plan.
Groetjes,
Frederique
Als je het forum werkelijk nieuw leven in wilt blazen, begin dan een nieuwe thread over een leuk onderwerp. Of praat mee in een van de serieuze onderwerpen die er al staan. Maar Patries en Mila terug op dit forum vind ik op dit moment geen goed plan.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
- Banned Lid
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
alle malle op un stokje
ban opheffen?
ik heb dit 5 dagen geleden heel lief aan travetiet.org gevraagd
ik verwachtte na 2 dagen geen enkele reactie trug, vandaar malle
inhoudelijk:
er gebeurt hier te weinig, en verbazingwekkend hoe ook dit draadje weer wordt aangegrepen om over een ander te gaan zeuren
zolang dat blijft gebeuren zie ik geen enkele reden hier inhoudelijk en zinvol te gaan posten
ban opheffen?
ik heb dit 5 dagen geleden heel lief aan travetiet.org gevraagd
ik verwachtte na 2 dagen geen enkele reactie trug, vandaar malle
inhoudelijk:
er gebeurt hier te weinig, en verbazingwekkend hoe ook dit draadje weer wordt aangegrepen om over een ander te gaan zeuren
zolang dat blijft gebeuren zie ik geen enkele reden hier inhoudelijk en zinvol te gaan posten
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Ik zal zeggen, tijd voor het oprichten van banvestie.org of exiel.org.......voor iedereen die graag z'n gemanivesteerde mening vaker en herhaaldelijk op het net wil gooien maar daarmee hier net iets te ver of helemaal te ver is gegaan
Geen Seks Met Nazis --> hier niet op klikken <--
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
-
- Forumdiva
Persoonlijk heb ik liever wat minder berichten en lezers op het forum (is anders dan de site), dan iedere keer al die flames. Ja die flames krijgen wel lezers, waarom, lekker lezen, en hoeveel mensen die geen t* zijn zullen die flames ook lezen. Goede reclame om de t* community beter geaccepteerd te krijgen in de maatschappij die flames.........
daar sluit ik mij gaarne bij aan!Nannette schreef:Persoonlijk heb ik liever wat minder berichten en lezers op het forum (is anders dan de site), dan iedere keer al die flames. Ja die flames krijgen wel lezers, waarom, lekker lezen, en hoeveel mensen die geen t* zijn zullen die flames ook lezen. Goede reclame om de t* community beter geaccepteerd te krijgen in de maatschappij die flames.........
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
-
- Banned Lid
-
- Eredivisie
Geen paniek Elsie,
Mijn ban is maar tijdelijk hoor.
Volgende week schriijf ik wel af en toe eens iets.
Vooral over wielrennen en mijn ervaringen als trans in de maatschappij.
Ik zal me wel zoveel mogelijk beperken tot mijn eigen verhaal, over TG's en homoseksualiteit bij TG's en Travestieten zal ik het verder niet meer hebben.
Groetjes,
Mel.
Mijn ban is maar tijdelijk hoor.
Volgende week schriijf ik wel af en toe eens iets.
Vooral over wielrennen en mijn ervaringen als trans in de maatschappij.
Ik zal me wel zoveel mogelijk beperken tot mijn eigen verhaal, over TG's en homoseksualiteit bij TG's en Travestieten zal ik het verder niet meer hebben.
Groetjes,
Mel.